Täällä vastuuntuntoinen lastenvahti Järvenpää/lähialueet

15lastenvahti

Olen 15-vuotias tyttö ja etsin itselleni töitä lastenvahtina. Olen positiivinen, vastuuntuntoinen, ahkera, iloinen ja lapsirakas ja tykkään touhuta yhdessä lasten kanssa. Askartelu ja muut leikit onnistuvat helposti. Myös ulkoilu ja ruuan lämmittäminen onnistuu. Minulla on suomenkieli hallussa, lisäksi puhun puhtaasti venäjää, eli jos lapset puhuvat vain venäjää, se ei ole ongelma.

Olen ennenkin ollut lastenvahtina. Olen vahtinut 3-7 vuotiaita ja samaan aikaan enintään 2. Koskaan ei ole tullut mitään valituksia. Yleensä ollaan leikitty kotia sekä erilaisia lautapelejä.

Voin tulla vahtimaan parhaiten illalla, sillä minulla on tietenkin päivällä koulu. Tietty viikonloppu on eri asia.

Palkan ei tarvitse olla suuri, varsinkaan kun ei kokopäivä työ ole.

Lemmikit perheessä eivät ole ongelma. Tykkään siis myös eläimistä ja jos esimerkiksi koira pitää viedä pienelle lenkille niin sekin onnistuu!

Järvenpää,Kerava,Jokela,Hyvinkää, Helsinki ovat alueet minne voin tulla. Toki aina voidaan sopia jos täytyy lähteä kauemmas.

Ota minuun yhteyttä ja kysy lisää! :) [email protected]

7

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15lastenvahti

      Vieläkin etsisin töitä.. :)

    • Sara6678

      Kysyisin vielä kiinnostaako pelkkä koiran ulkoilutus? Lapsia meillä ei ole.

      Perheessä yksi shetlanninlammaskoira (väritys blue merle) joka tarvitsis ulkoilutusta pääsääntöisesti 4-6 kertaa viikossa iltapäivisin. Korvauksen suuruudesta voidaan sopia. Ulkoiluttajalta edellytän lähinnä luotettavuutta ja sitä että on aiemmin ollut jollakin tasolla kontaktissa koirien kanssa.

      Kiinnostaako? Jos, niin laitan sinulle sitten sähköpostia - T: Sara

      • 15lastenvahti

        Kyllä vain! laita toki viestiä niin puhutaan lisää! Anteeksi että vastaamisessa kesti ..


    • Sara6678

      Hei ja kiitos kun vastasit!

      Koirulille ehti jo löytyä ulkoiluttaja tässä välissä. Hyvää kesää sinulle kuitenkin!

    • 15lastenvahti

      Vieläkin etsin.. :)

    • 15lastenvahti

      Laittakaa vain kysymyksiä tulemaan!

    • 15lastenvahti

      Oisko kellään vielä tarvetta? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe