Olen 15-vuotias tyttö ja etsin itselleni töitä lastenvahtina. Olen positiivinen, vastuuntuntoinen, ahkera, iloinen ja lapsirakas ja tykkään touhuta yhdessä lasten kanssa. Askartelu ja muut leikit onnistuvat helposti. Myös ulkoilu ja ruuan lämmittäminen onnistuu. Minulla on suomenkieli hallussa, lisäksi puhun puhtaasti venäjää, eli jos lapset puhuvat vain venäjää, se ei ole ongelma.
Olen ennenkin ollut lastenvahtina. Olen vahtinut 3-7 vuotiaita ja samaan aikaan enintään 2. Koskaan ei ole tullut mitään valituksia. Yleensä ollaan leikitty kotia sekä erilaisia lautapelejä.
Voin tulla vahtimaan parhaiten illalla, sillä minulla on tietenkin päivällä koulu. Tietty viikonloppu on eri asia.
Palkan ei tarvitse olla suuri, varsinkaan kun ei kokopäivä työ ole.
Lemmikit perheessä eivät ole ongelma. Tykkään siis myös eläimistä ja jos esimerkiksi koira pitää viedä pienelle lenkille niin sekin onnistuu!
Järvenpää,Kerava,Jokela,Hyvinkää, Helsinki ovat alueet minne voin tulla. Toki aina voidaan sopia jos täytyy lähteä kauemmas.
Ota minuun yhteyttä ja kysy lisää! :) [email protected]
Täällä vastuuntuntoinen lastenvahti Järvenpää/lähialueet
7
198
Vastaukset 7
- 15lastenvahti
Vieläkin etsisin töitä.. :)
- Sara6678
Kysyisin vielä kiinnostaako pelkkä koiran ulkoilutus? Lapsia meillä ei ole.
Perheessä yksi shetlanninlammaskoira (väritys blue merle) joka tarvitsis ulkoilutusta pääsääntöisesti 4-6 kertaa viikossa iltapäivisin. Korvauksen suuruudesta voidaan sopia. Ulkoiluttajalta edellytän lähinnä luotettavuutta ja sitä että on aiemmin ollut jollakin tasolla kontaktissa koirien kanssa.
Kiinnostaako? Jos, niin laitan sinulle sitten sähköpostia - T: Sara- 15lastenvahti
Kyllä vain! laita toki viestiä niin puhutaan lisää! Anteeksi että vastaamisessa kesti ..
- Sara6678
Hei ja kiitos kun vastasit!
Koirulille ehti jo löytyä ulkoiluttaja tässä välissä. Hyvää kesää sinulle kuitenkin! - 15lastenvahti
Vieläkin etsin.. :)
- 15lastenvahti
Laittakaa vain kysymyksiä tulemaan!
- 15lastenvahti
Oisko kellään vielä tarvetta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881589Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841081Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43765- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10698- 39669
- 57636
- 50626
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33548Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503
- 82497