Olen 15-vuotias tyttö ja etsin itselleni töitä lastenvahtina. Olen positiivinen, vastuuntuntoinen, ahkera, iloinen ja lapsirakas ja tykkään touhuta yhdessä lasten kanssa. Askartelu ja muut leikit onnistuvat helposti. Myös ulkoilu ja ruuan lämmittäminen onnistuu. Minulla on suomenkieli hallussa, lisäksi puhun puhtaasti venäjää, eli jos lapset puhuvat vain venäjää, se ei ole ongelma.
Olen ennenkin ollut lastenvahtina. Olen vahtinut 3-7 vuotiaita ja samaan aikaan enintään 2. Koskaan ei ole tullut mitään valituksia. Yleensä ollaan leikitty kotia sekä erilaisia lautapelejä.
Voin tulla vahtimaan parhaiten illalla, sillä minulla on tietenkin päivällä koulu. Tietty viikonloppu on eri asia.
Palkan ei tarvitse olla suuri, varsinkaan kun ei kokopäivä työ ole.
Lemmikit perheessä eivät ole ongelma. Tykkään siis myös eläimistä ja jos esimerkiksi koira pitää viedä pienelle lenkille niin sekin onnistuu!
Järvenpää,Kerava,Jokela,Hyvinkää, Helsinki ovat alueet minne voin tulla. Toki aina voidaan sopia jos täytyy lähteä kauemmas.
Ota minuun yhteyttä ja kysy lisää! :) [email protected]
Täällä vastuuntuntoinen lastenvahti Järvenpää/lähialueet
7
149
Vastaukset
- 15lastenvahti
Vieläkin etsisin töitä.. :)
- Sara6678
Kysyisin vielä kiinnostaako pelkkä koiran ulkoilutus? Lapsia meillä ei ole.
Perheessä yksi shetlanninlammaskoira (väritys blue merle) joka tarvitsis ulkoilutusta pääsääntöisesti 4-6 kertaa viikossa iltapäivisin. Korvauksen suuruudesta voidaan sopia. Ulkoiluttajalta edellytän lähinnä luotettavuutta ja sitä että on aiemmin ollut jollakin tasolla kontaktissa koirien kanssa.
Kiinnostaako? Jos, niin laitan sinulle sitten sähköpostia - T: Sara- 15lastenvahti
Kyllä vain! laita toki viestiä niin puhutaan lisää! Anteeksi että vastaamisessa kesti ..
- Sara6678
Hei ja kiitos kun vastasit!
Koirulille ehti jo löytyä ulkoiluttaja tässä välissä. Hyvää kesää sinulle kuitenkin! - 15lastenvahti
Vieläkin etsin.. :)
- 15lastenvahti
Laittakaa vain kysymyksiä tulemaan!
- 15lastenvahti
Oisko kellään vielä tarvetta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955