Kysymys.Miksi ihmiset eivät kunnioita toisten rauhaa?
Ei ole mieltäylentävää
kuunnella juhannnusaattona
naapurien känniörvellystä,kakaroitten melskaamista,grillin kamalaa käryä,epävireistä laulunhoilotusta.
Me olemme suomalaisia vaikka olemme Eu:ssa juomatapamme ja muiden kunnioittaminen on barbaarisella tasolla.
Ryhtiliikettä niin aikuiset kuin lapset ja nuoriso.Ongelma ei ole vain Hartolan vaan koko Suomen ongelma.
Ja näihin häiriöihin syyllistyy ns.rupusakki eivät kunnolliset ihmiset.
Juhannuksen viettoa Hartolassa
5
153
Vastaukset
- kylillä
Voi kiessus!
Missähän moista mökää mahtaa kuulua kun minä kaipaisin vähän eloa.
Saattaa olla rannoilla nämä systeemit kun kylillä on iisiä. - hgbrnh
Mökkiläiset möykkäävät, selvästikin.
- Täällähän tätä
Joo, mökkiläiset täällä möykkää, rannalta favelasta kuuluu älämölöä. Ei viitsitty aattona kuunnellä, niin lähdettiin muualle. On tuo aika erikoinen rotu, viitsii tulla rannalle syöttämään itikoilla itseään ilman mukavuuksia oleviin viheliäisiin kopperoihin. Tämäkin älämölö kuuluu juuri tuollaisesta favelasta.
- Turvat kii
Ja täällä perkeleen kusipää
pennut missä vanhemmat saatana??? - cunt
Minnalla hiekkaa pillussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066