Hei, kertokaa Nykin kavijat mihin kannattaa menna Nykissa bailaamaan?????Paljon maksaa about sisaanpaasyt ja juomat?Kiitos jo etukateen vinkeista:)
Parhaat bailumestat Nykissa??
5
792
Vastaukset
- joitain
Twilo
530 West 23rd Street/10th & 11th Avenues
Serena
222 West 23rd Street/7th Avenue
Vinyl
6 Hubert Street/Hudson Street- Alkuperainen
Entas se hintataso, ja sisaanpaasymaksut??:/
- tietoa
Alkuperainen kirjoitti:
Entas se hintataso, ja sisaanpaasymaksut??:/
Muista en tiedä, mutta Twiloon (nykyään Spirit) 30$ ineen, drinkit ~7$.
Voit joutua jonottamaan jopa pari tuntia viikonloppuisin...
Kokeile Googlella vaikka "New York nightlife". :)
- CTB
Suede, Plaid, Mission, Tenth Street Lounge, Hiro, 40/40. Osoitteet löydät netistä--- sis pääsyt 0-25 taalaa.
- CTB
Tossa joku valitteli, että voi joutuu jonottaan tuntikaupalla, ite en oo kyl IKINÄ jonottanu niin kauaa -jos ollenkaan, vaik oon ollu suosittuina aikoina, esim. just kesällä ja parhaissa paikoissa myös. Mut olenkin nainen ja hyvän näköinen sellainen ja pukeutunu oikein noihin paikkoihin. Eli asennetta peliin, parhaat päälle, hymyilet pokelle ni siitä vaan jonon ohi ja usein myös ilmaseks tai puoleen hintaan ku vaan sanoo, "etteihän mun tartte kai maksaa?" Asenteesta (ja ulkonäöstä) kiinni. Pidä hauskaa!!! Millon oot menossa? Ite seuraavaks menos helmikuussa. Kesät on kyl parhaita. New York on IHANA paikka. Suede noista mun mainitsemista paikoista ykkönen, tosi hyvä mesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745