Rukoilija lintutornissa

Ohipolkija

Kukahan mahtoi olla se papparainen, joka torstaina 19.6. noin klo 14.30 Parikkalan Pien-Rautjärven pohjoispään lintutornissa suureen ääneen parkui ja vollotti: "HERRA KULTA... RAKAS HERRA KULTA...!" niin että se hyvin selvästi kuului Niukkalantielle vielä 200 m päähän? Mahtoiko hänellä olla jotain tärkeää asiaa yläkertaan, mutta yhteys ei oikein toiminut vielä 3 m maanpinnan yläpuolelta? Vai mahtoiko kyseessä olla joku akuutissa hellyden puutteessa ollut homppeli? (Pari sellaista on joskus yrittänyt *kullitella minuakin, mutta sori vaan, olen siltä kohtaa terve eli hetero, ja molemmat jutut päättyivät vonkaajan kannalta nolosti)
Minulla on kyllä lompakossa kortti, jossa lukee että "the bearer of this card is a genuine and authorized POPE" ja alareunassa pienin kirjaimin (vapaasti ja lyhyesti suomennettuna), että jokainen ihminen on oman elämänsä paavi. Nyt tuntui kuitenkin siltä, että oli parempi jättää äijä itse selvittämään ongelmansa, kuten itsekin olen usein joutunut tekemään.
Noin tuntia myöhemmin kuului täällä Tarnalassa lounaaseen etenevää sireenin ulvontaa. En oikein saanut selvää, oliko se paloauto vai ambulanssi, eli vietiinkö äijää hoitoon vai oliko kysymys jostain ihan muusta?

0

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
        Ikävä
        101
        7373
      2. 77
        4859
      3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
        Ikävä
        79
        4779
      4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
        Ikävä
        132
        4198
      5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
        Ähtäri
        8
        2988
      6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
        Ikävä
        52
        2609
      7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
        Suomussalmi
        40
        2521
      8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
        Suhteet
        46
        2166
      9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
        Ylivieska
        10
        2161
      10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
        Ikävä
        21
        1800
      Aihe