HEIPPA LONTOONTIETÄJÄT!
MINULLA ON VAIN VÄHÄN AIKAA LONTOOSSA JA TAHTOISIN TEHDÄ KÄVELYN LIITLE VENICE ALUEELLA. HOTELLINI SIJAITSEE LÄHELLÄ GREAT PORTLAND STREET METROASEMAA. ONKO PARAS MENNÄ METROLLA PADDINGTONIN ASEMALLE JA SIITÄ KÄVELLÄ? HALUAISIN LÖYTÄÄ SEN VENEESSÄ OLEVAN KIRJAKAUPAN. MISSÄHÄN SE SIJAITSEE? LÄHELLÄ PADDINGTONIA? TIETÄÄKÖ JOKU PÄÄSENKÖ BUSSILLA SUORAAN SINNE? YRITIN ETSIÄ REITTIHAULLA , MUTTA MULLE TULEE VAIN ERROR, NOT FOUND.
LITTLE VENICE
2
283
Vastaukset 2
- peach1
Metrolla Paddingtoniin, Little Venice heti aseman takana. Kaunis alue kaukana turistivirroista. En osaa sanoa kirjakaupan sijaintia. Mukavia kahviloita kyllä löytyy.
- Gormenghast
Se kirjakauppa, eli "Word on the Water" on tällä hetkellä ihan Paddingtonin metroaseman pohjoisopuolella. Kun pääset Paddington Basinin luo, näet tuon paatin (plus muita paatteja). Tosin laiva seilaa toisinaan Regent's Canalia pitkin ja telakoituu esimerkiksi Camden Lockin seudulle. Nykyään he myyvät kirjojen lisäksi glögiäkin...
http://twentysomethinglondon.com/word-on-the-water-boat-barge-bookshop-based-on-the-canal/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401772Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6991177- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34771