HEIPPA LONTOONTIETÄJÄT!
MINULLA ON VAIN VÄHÄN AIKAA LONTOOSSA JA TAHTOISIN TEHDÄ KÄVELYN LIITLE VENICE ALUEELLA. HOTELLINI SIJAITSEE LÄHELLÄ GREAT PORTLAND STREET METROASEMAA. ONKO PARAS MENNÄ METROLLA PADDINGTONIN ASEMALLE JA SIITÄ KÄVELLÄ? HALUAISIN LÖYTÄÄ SEN VENEESSÄ OLEVAN KIRJAKAUPAN. MISSÄHÄN SE SIJAITSEE? LÄHELLÄ PADDINGTONIA? TIETÄÄKÖ JOKU PÄÄSENKÖ BUSSILLA SUORAAN SINNE? YRITIN ETSIÄ REITTIHAULLA , MUTTA MULLE TULEE VAIN ERROR, NOT FOUND.
LITTLE VENICE
2
185
Vastaukset
- peach1
Metrolla Paddingtoniin, Little Venice heti aseman takana. Kaunis alue kaukana turistivirroista. En osaa sanoa kirjakaupan sijaintia. Mukavia kahviloita kyllä löytyy.
- Gormenghast
Se kirjakauppa, eli "Word on the Water" on tällä hetkellä ihan Paddingtonin metroaseman pohjoisopuolella. Kun pääset Paddington Basinin luo, näet tuon paatin (plus muita paatteja). Tosin laiva seilaa toisinaan Regent's Canalia pitkin ja telakoituu esimerkiksi Camden Lockin seudulle. Nykyään he myyvät kirjojen lisäksi glögiäkin...
http://twentysomethinglondon.com/word-on-the-water-boat-barge-bookshop-based-on-the-canal/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928