HEIPPA LONTOONTIETÄJÄT!
MINULLA ON VAIN VÄHÄN AIKAA LONTOOSSA JA TAHTOISIN TEHDÄ KÄVELYN LIITLE VENICE ALUEELLA. HOTELLINI SIJAITSEE LÄHELLÄ GREAT PORTLAND STREET METROASEMAA. ONKO PARAS MENNÄ METROLLA PADDINGTONIN ASEMALLE JA SIITÄ KÄVELLÄ? HALUAISIN LÖYTÄÄ SEN VENEESSÄ OLEVAN KIRJAKAUPAN. MISSÄHÄN SE SIJAITSEE? LÄHELLÄ PADDINGTONIA? TIETÄÄKÖ JOKU PÄÄSENKÖ BUSSILLA SUORAAN SINNE? YRITIN ETSIÄ REITTIHAULLA , MUTTA MULLE TULEE VAIN ERROR, NOT FOUND.
LITTLE VENICE
2
214
Vastaukset
- peach1
Metrolla Paddingtoniin, Little Venice heti aseman takana. Kaunis alue kaukana turistivirroista. En osaa sanoa kirjakaupan sijaintia. Mukavia kahviloita kyllä löytyy.
- Gormenghast
Se kirjakauppa, eli "Word on the Water" on tällä hetkellä ihan Paddingtonin metroaseman pohjoisopuolella. Kun pääset Paddington Basinin luo, näet tuon paatin (plus muita paatteja). Tosin laiva seilaa toisinaan Regent's Canalia pitkin ja telakoituu esimerkiksi Camden Lockin seudulle. Nykyään he myyvät kirjojen lisäksi glögiäkin...
http://twentysomethinglondon.com/word-on-the-water-boat-barge-bookshop-based-on-the-canal/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337