HEIPPA LONTOONTIETÄJÄT!
MINULLA ON VAIN VÄHÄN AIKAA LONTOOSSA JA TAHTOISIN TEHDÄ KÄVELYN LIITLE VENICE ALUEELLA. HOTELLINI SIJAITSEE LÄHELLÄ GREAT PORTLAND STREET METROASEMAA. ONKO PARAS MENNÄ METROLLA PADDINGTONIN ASEMALLE JA SIITÄ KÄVELLÄ? HALUAISIN LÖYTÄÄ SEN VENEESSÄ OLEVAN KIRJAKAUPAN. MISSÄHÄN SE SIJAITSEE? LÄHELLÄ PADDINGTONIA? TIETÄÄKÖ JOKU PÄÄSENKÖ BUSSILLA SUORAAN SINNE? YRITIN ETSIÄ REITTIHAULLA , MUTTA MULLE TULEE VAIN ERROR, NOT FOUND.
LITTLE VENICE
2
207
Vastaukset
- peach1
Metrolla Paddingtoniin, Little Venice heti aseman takana. Kaunis alue kaukana turistivirroista. En osaa sanoa kirjakaupan sijaintia. Mukavia kahviloita kyllä löytyy.
- Gormenghast
Se kirjakauppa, eli "Word on the Water" on tällä hetkellä ihan Paddingtonin metroaseman pohjoisopuolella. Kun pääset Paddington Basinin luo, näet tuon paatin (plus muita paatteja). Tosin laiva seilaa toisinaan Regent's Canalia pitkin ja telakoituu esimerkiksi Camden Lockin seudulle. Nykyään he myyvät kirjojen lisäksi glögiäkin...
http://twentysomethinglondon.com/word-on-the-water-boat-barge-bookshop-based-on-the-canal/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686757
- 562058
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes502055Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521190- 541182
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571174Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141061Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927