Eli niinkun otsikossa lukee, onko kaasupistoolista ykkösaseeksi? Joku perus hyvä 100e pistooli. Olen katsellut jonkin aikaa näitä ja kauan miettinyt tätä kysymystä. Softaan pääasiassa metsässä (yleensä n. 10 pelaajaa). Vastatkaa toki jos on kokemusta ylipäätänsä kaasupistooleista, kannattaako maksaa yli 100 euroa semmosesta?
Kaasupistooli ykkösaseeksi?
4
103
Vastaukset
- soft24
ei oiken ole pääaseeksi koska niissä on yleensä pieni lipas varsinkin kaasu aseissa.paitsi jos pelaa vain jotain takapihapelejä.
- Kaasupistooli?
Voihan sitä ostaa uusia lippaita. Onko kyseisissä aseissa tarpeeksi tehoja ja kuinka pitkä kantama? Onko vemppupistoolin tasoa kantamaltaan?
120€ kaasupistoolit ovat hyviä. Kantomatkat ja tehot riippuu paljo on kaasua jäljellä ja vuotaako ase. Riippuu mihkä vemppuun vertailee? Jos noihin markkinoiden parhaimpiin niin niissä on parempi kantama kuin monessa kaasussa. Mutta yleensä kantamat on aikaslailla samaa luokkaa.
Pääasetta siitä ei saa jos muulla porukalla on sähköaseita.- Kaasupistooli?
soviet.sniper kirjoitti:
120€ kaasupistoolit ovat hyviä. Kantomatkat ja tehot riippuu paljo on kaasua jäljellä ja vuotaako ase. Riippuu mihkä vemppuun vertailee? Jos noihin markkinoiden parhaimpiin niin niissä on parempi kantama kuin monessa kaasussa. Mutta yleensä kantamat on aikaslailla samaa luokkaa.
Pääasetta siitä ei saa jos muulla porukalla on sähköaseita.Ok, kiitos tiedosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604