Onko kellään kokemusta kyseisestä liikkeestä?
Kiitos etukäteen.
www.ny-camera.net
7
3924
Vastaukset
- joo
Tilasin juuri n 2,5 viikkoa, niin tavara oli kotona ja kotiin tuotuna!
- -K-
Itse tilasin jonkin obiskan jokunen vuosi sitten. Toimitus sujui ongelmitta silloin.
Viime aikoina yleinen mielipide taitaa kuitenkin tämän liikkeen kohdalla olla aika negatiivinen. Tilauksia kyllä otetaan ja kaikki pitää maksaa samantein. Suuria vaikeuksia kuitenkin saada mitään tavaraa sieltä vaikka sen on jo maksanut. Lisäksi kaupan purku ja rahojen takaisinsaaminen on osoittautunut hankalaksi/mahdottomaksi.
Lisää juttua löytyy vaikkapa www.digicamera.net:n foorumista.- joo
Miksi maksaa etukäteen, itse tilasin postiennakolla, ei juuri kalliimpaa.
- Mace
Velipoika tilas digikameran NY-camerasta ja kaikki pelas hyvin. Hintasäästö aika hyvä.
- Hägä
Lue digicamera.netin uutiset, firma on konkurssissa !!! Jos menee maksamaan etukäteen, niin rahojasi et tod. näk koskaan saa takaisin.
- ........................
Käsittääkseni mitään varmaa tietoa tästä konkurssista ei ole, huhuja vain huhujen perään. Digicameranhan uutiset ovat vain erään foorumin huhuun pohjautuvia.
Itse en kylläkään tilaisi NyCamerasta, koska hintataso on aika kallis, AC-Fotossa ja Camera-Discountissa on huomattavasti halvampaa. - EU-kuluttajavisrato
........................ kirjoitti:
Käsittääkseni mitään varmaa tietoa tästä konkurssista ei ole, huhuja vain huhujen perään. Digicameranhan uutiset ovat vain erään foorumin huhuun pohjautuvia.
Itse en kylläkään tilaisi NyCamerasta, koska hintataso on aika kallis, AC-Fotossa ja Camera-Discountissa on huomattavasti halvampaa.EU:n kuluttajavirastokin (HKI) kertoo huhupuheita, niinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035