uimahalli opetettulua

äiti ja poika.

hei!pitäisi 6 vuotias poika,kohta 7.harjoitella uintia ja käydä uimahallissa,mutta tämänikäisiä ei taideta enään naisten puolelelle tuoda?mutta kun ei yksinkään osaa miesten puolella,miten ootte ratkaissut ongelmat?

9

1844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarja

vielä voi, jos vaan lähtee niin ottaa naisten puolelle.Tää on vaan mutu tunne,meillä kun ei ole uimahalleja ihan lähellä.Uimaan ollaan opeteltu järvessä kesäsin.Meillä on opittu uimaan n.5½ vuotiaana.

• Höpsis

Meilläpäin ainakin on sääntönä, että alle kouluikäiset saa olla kummalla puolella tahansa. Koulun alettua on kuisallista, jos saman luokan poika vaikka tulee uimahallin pukuhuoneessa vastaan...

• daget

...ottaa mukaan naisten puolelle. 6 vuotias on vielä niin nuori, että ei kukaan mitään meteliä nosta.

• minä

sinne vanhempiiki voi viedä jos vaan haluavat

• haitannu

haittokohan niitä.

Mä olen tyttö ja olin vielä kahdeksan vuotiaana isän kanssa miesten puolella kun en uskaltanu yksin mennä naisten puolelle.

• kummi

Otat muutaman kerran mukaan naisten puolelle ja neuvot miten toimitaan uimahallissa; uikkarit tänne, suihkuu, saunaan jne. Sitten voit kysyä uskaltaisiko mennä yksin miesten puolelle, tekisi samat asiat siellä itse ja äiti odottaa sitten kun tulee suihkupuolelta hallin puolelle. 6-vuotiaana ja miksei seitsemänkin mielestäni ihan hyvin voi tulla naisten puolelle, jossei pojasta itsestään ole kiusallista. Toisaalta jos poika ei ole kovin arka, niin varmasti mielellään opettelee menemään itsekseen miesten puolelle. Ja varmaan jos lapsi itse ei saa esim. kaapinovea lukkoon tms. niin joku setä auttaa sielläkin puolella. Keskustelkaa! :-)

• oli poika 6 tai 7 niin hän on vielä pikku lapsi ja voi aivan hyvin tulla naisten puolelle. Olin just oman pojan (7 v) kans uimassa viime viikolla eikä mieleeni tullut ensinkään että olisin hänet lähettänyt yksin miesten puolelle. Siellä varmasti on niitä setiä jotka haluaa auttaa pikku poikia.... joo.
      Tervettä maalaisjärkeä voi käyttää tässäkin asiassa. Jos sukupuolisuuteen liittyvissä asioissa osataan perheessä keskustella avoimesti niin lapset kyllä itse ilmoittaa mikä ei heille enää käy. Ja voihan sitä tiedustella että ons tää käytäntö ok.

• työssä nähnyt

Itse uimahallissa aikoinaan työskennelleenä tiedän että liikkeellä on kaikenlaista tyyppiä, eikä pelkästään miehiä. Uimahallien on pakko pitää ikäraja noin kouluiässä, sen jälkeen ei ole kiva törmätä kummastakaan sukupuolesta alasti toiseen. Ja vaikka joukossa on kyllä (yleensä) äitejä, jotka sanoo että ei meidän 10v Timo-Petteriä tytöt haittaa, on naisten puolella olevalla 10v luokkakaverilla oltava varmuus siihen että ei naisten puolella ole saman ikäisiä poikia!!! Eli siis omia lapsiani en päästä kyllä ilman aikuista kummallekkaan puolelle. Ehkä sitten joskus ylä-asteiässä kun osaavat puolustautua. Valitettavasti tähän on maailma mennyt.

• andrea-k

mielestäni alle kouluikäisen lapsen voi vielä hyvin ottaa mukaan toiselle puolelle.
      vanhemmilla lapsilla sitten vähän eri juttu.. esim. 8-vuotiasta tyttöä en miesten puolelle päästäisi. nykyään varsinkin tytöt kehittyy niin aikaisin ettei se mielestäni olisi enää sopivaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1648
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      11
      1366
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1366
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1284
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      292
      1257
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      17
      1170
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      938
    8. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      935
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      825
    Aihe