Itselläni ois tuommonen alkamassa syksyllä, niin kysynkin ihmiset jotka ootte tämän käyneet millasta oli opiskelu, oliko kuinka haastavaa ym? :)
Koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaaja koulutus
3
394
Vastaukset
- tiuhtiih
Eikö tosiaan ole ketään?
- kka2011
Muutama vuosi sitten opiskelin koulunkäyntiavustajaksi aikuiskoulutuksen puolella. Opinnot olivat toisinaan ihan haasteellisiakin, kun piti keksiä niihin tehtäviin kaikenmoista omaa pohdintaa ja omia kokemuksia, joita ei minulle vielä työelämästä juurikaan ollut kertynyt. Ehkäpä suurin juttu mihin kannattaa keskittyä on ajankäyttö, aloita tekemään heti annettuja tehtäviä, sillä muuten niitä voi kasaantua. Opiskelu oli mukavan joustavaa, ei ollut tarkkaa aikataulua, jolloin olisi pitänyt valmistua, joten jokainen sai suoritua miten kerkesi perhe-elämänsä yms töiden ohella. Meillä oli 4 jaksoa, joihin kaikkiin kuului myös työharjoittelut näyttöineen ja noita näyttöjä varten kirjoitettiin portfolioita kaikesta oppimastamme :) Niistä tuli todella paksuja kansioita ja tottakai aiheuttivat toisinaan stressiäkin, koska niiden piti sisältää kaikki tarpeellinen koskien kka-tutkintoa. Meillä oli tunteja aika vähän, ehkä kerran viikossa ja joskus useammin tai harvemminkin. Ihan hyvin olen saanut valmistuttuani töitä, mutta vain määräaikaisia ja sijaisuuksia. Joten aloin nyt myöhemmin lukea lasten ja nuorten erityisohjaajaksi. No ei siinä, muuten työkin on ollut mielenkiintoista ja itse olen ihan tykännyt olla tällä alalla.
- tiuhtiih_
Kiitos vastauksesta. Itse ois tarkotus valmistua puolessatoista vuodessa ja juuri aloitin opinnot ja meillä on kans silleen et lähipäiviä amiskalla on noin 4kertaa/kk. Pikkuisen jännittää et miten siinä sit oppii kaiken tarpeellisen ja näytöt jännittää.. Mut jospa se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418