Olen kalastastuksessa jo tasolla 10 ja kalastanut kaikki muut lajit, mutta pallokalaa ei tule sitten millään. Peruna syöttinä ja merestä olen koittanut monta päivää kalastaa. Yhden kerran pelin aikana näytti että siellä olisi pallokala, mutta just sillon oli syötit loppu. Kun ostin uusia 100kpl varuilta kerralla niin eipä ole sen jälkeen pallokalaa näkynyt. Simin haavena olisi pyydystää kaikki kalalajit.
Pallokala
5
130
Vastaukset
Oletko kokeillut sitä "Tutki vettä" vaihtoehtoa nähdäksesi onko onkipaikassa oikeasti pallokaloja vai ei?
- pallokalu
Olen kokeillut "tutki vettä" Ja ainoastaan kerran tuli teksti että olisi pallokalaa, mutta just sillon oli syötit loppu ja kaupassa käynnin jälkeen ei pallokaloja enää ollut. Ja olen tutkinut vettä päivittäin usein ja koskaan sen jälkeen ei oo tullu pallokalaa. Oon myös kalastanu merellä monta yötä ja päivää, muita kaloja kyllä tulee koko ajan, semmoisiakin tulee joita ei pitäisi sen veden tutkimisen perusteella olla.
Hmm, alkaa kuulostamaan jonkin sortin pelibugilta. Toisaalta kalaspawnerit toimivat sattumanvaraisesti, joten kokeile pitää taukoa ja tehdä jotain muuta, ehkä pieni matka jos sinulla on Maailmanmatkaaja lisäosa ja yrittää sitten uudelleen.
Jos mikään muu ei auta, niin tee simin omalle tontille lampi ja aseta Buydebug valikosta siihen Pallokalaspawneri, jolloin simi voi onkia tuon kalan omasta lammestaan. Sopivien spawnerien nimet on "Meri tavalliset 1", "Meri harvinaiset" ja "Meri epätavalliset 2". Voi olla että joudut asettamaan lampeen samasta valikosta myös suolaisen veden merkin.- pallokalu
Mulla ei toimi tuo "buydebug" koodi. Vaikka laitoin ensin "testingCheatsenabled true". Vaikka oon taukoja pitäny kalastuksesta niin ei vaan pallokaloja tule.
- pallokalu
En löytänyt pallokalaa toisessakaan pelissä kun kokeilin, mitään lisäosia ei mulla ole. Pelissä toinenkin ongelma, valitsin rikollis uran, sim kävi 1. päivän normaalisti töissä, mutta sitten ei enää päässytkään työpaikan ovesta sisään ja sai potkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255