onko kellää tietoa kyseisestä firmasta??millaista hommaa??millaiset tienestit??
beltton
11
6240
Vastaukset
- olen
olen usein kuullut,iso yhtiö, en tiedä pääseekö hyvin tekemään tiliä...
- Onnea ja menestystä.
beltton-yhtiöt oyj
Beltton-Yhtiöt Oyj on voimakkaasti kasvava, kannattava ja kansainvälistyvä pörssiyritys, joka myy ja markkinoi toimistotuotteita, atk-oheistuotteita, yritysimagotuotteita sekä ergonomiatuotteita. Beltton-konserni toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Virossa. - Alalla
On tullut kovia mätkyjä viime vuosilta kavereille, kun firma on maksanut väärin kulukorvauksia ja sitten verottaja onkin jälkikäteen huomannut tämän. Kysele, miten nyt on tilanne ettei käy samoin. 10 000 euroakin on iso raha maksaa verottajalle jälkikäteen.
- yli 6000 € mätkyt
Sain yli 6000 € mätkyt vuodelta 2002 ja lisää taitaa olla tulossa kun verolippua ei ole vielä tullut. Lähdin vetään ! Firma lupasi tulla vastaan, mutta ei tehnyt mitään. Koita jotain asiallisempaa firmaa.
- kiinostunut..
yli 6000 € mätkyt kirjoitti:
Sain yli 6000 € mätkyt vuodelta 2002 ja lisää taitaa olla tulossa kun verolippua ei ole vielä tullut. Lähdin vetään ! Firma lupasi tulla vastaan, mutta ei tehnyt mitään. Koita jotain asiallisempaa firmaa.
haastattelussa annettiin ymmärtää että etenemismahdollisuudet on olemassa kuitenkin.?saiko kunnon tiliä tehtyä, tosin eipä se oikee innosta jos firma kusettaa kulukorvauksissa...empä ole vielä aloittanut, joten täytyy miettiä nähtävästi tarkkaan
- Stressi
Minkälaisista kulukorvauksista on ollut kyse?Yleensä maksetaan normaalit kilometrikorvaukset eikö niin, ja se on 0,38/km.Ja päivärahat, sekä provisio.
Tuollaiset summat on ihan hirvittävän isoja maksaa takasin, mutta eikö se verotusasia ole kuitenkin niin että myös joka kuukauden provisiolista ja kulukorvaus tiedot näkyvät myös työntekijän tilinauhassa. Asiaa voi lähteä selvittämään jo aikaisemminkin.
Verotoimistosta saa tietoa asioista, jotka painavat mieltä, ja luulen että noinkin isolla yrityksellä on oma palkan ja korvausten laskija joka selittää tarkasti miten tulee toimia, ja näin edelleen.Toki myönnän itsekkin myyntiedustajana, että sangen hankalaa on etukäteen tietää miten verottaja mihinkin asiaan suhtautuu.Olen kuullut että joillain edustajilla esim.kaikkia ajokustannuksia ei ole hyväksytty, vaikka työnantaja ei niistä ole mitään korvannut.
Kannattaa mielestäni aloittavana edustajana selvittää kuitnekin näitä asioita yrityksen johdon kanssa, koska loppupeleissä he tietävät asioista kaikkein eniten. Jos vaan haluavat niistä kertoa, mutta se lienee aivan eri asia. - Make
Stressi kirjoitti:
Minkälaisista kulukorvauksista on ollut kyse?Yleensä maksetaan normaalit kilometrikorvaukset eikö niin, ja se on 0,38/km.Ja päivärahat, sekä provisio.
Tuollaiset summat on ihan hirvittävän isoja maksaa takasin, mutta eikö se verotusasia ole kuitenkin niin että myös joka kuukauden provisiolista ja kulukorvaus tiedot näkyvät myös työntekijän tilinauhassa. Asiaa voi lähteä selvittämään jo aikaisemminkin.
Verotoimistosta saa tietoa asioista, jotka painavat mieltä, ja luulen että noinkin isolla yrityksellä on oma palkan ja korvausten laskija joka selittää tarkasti miten tulee toimia, ja näin edelleen.Toki myönnän itsekkin myyntiedustajana, että sangen hankalaa on etukäteen tietää miten verottaja mihinkin asiaan suhtautuu.Olen kuullut että joillain edustajilla esim.kaikkia ajokustannuksia ei ole hyväksytty, vaikka työnantaja ei niistä ole mitään korvannut.
Kannattaa mielestäni aloittavana edustajana selvittää kuitnekin näitä asioita yrityksen johdon kanssa, koska loppupeleissä he tietävät asioista kaikkein eniten. Jos vaan haluavat niistä kertoa, mutta se lienee aivan eri asia.Verottajalla on hieman eri kanta alueittain ajettujen kilometrien korvaamisesta ja ns. bruttoprovisioperiaatteesta myyntityössä. Tästä näitä mätkyjä sitten tulee kun maksetaan liikaa kilometrejä ja verottaja ei hyväksy kaikkia. Tästä ei ole valtakunnallisesti yhtenäistä linjaa verottajalta, mutta varmaan sellainen tulee piakkoin. Itse en tosin ole mätkyjä saanut mutta olen kuullut muiden saavan.
Mielestäni firman pitää selvittää verottajan kanssa onko palkkaustapa lain mukainen. En minä työntekijänä lähtisi maksamaan senttiäkään ylimääräistä siitä että teen töitä saati ottamaan tuollaisia mätkyjä maksettavakseni.
- Ex-Beltton
Olen ollut töissä siellä aiemmin ja verosotkujen takia vaihdoin pienempään firmaan. Etenemismahdollisuudetkin noin isossa talossa ovat aika rajalliset kun myyntipäälliköiden paikat on jo täynnä.
Yksi johtajista ajelee lambolla, tai ajeli kunnes teki vissiin jonkun kuprun ja hävitti sen Köpiksessä. - Quuppatar
syvältä... mätkyjä... sitten on nää esimies/alais suhteet... huh huh... katselkaa jotain muuta
Quuba- stressi
Jos ei itse pääse ylenemään johtotasolle asti, on oltava johtajan alapuolella.Yksityisyrittäjänä lienee oma herransa, eli oman itsensä pomo, ja ehkä jonkun työntekijänkin.
Tällä tarkoitan sitä, että lienee joka alalla olemassa säädyt, johtajasta juoksupoikaan.Kaikki eivät ole kykeneväisiä tulosvastuuseen ja muiden työhönohjaamiseen, saatikka sitten opiskelleet kaikkia asioita joita johtavassa asemassa olevan ihmisen pitää osata.Budjetoinnit, henkilöstöpolitiikka, perehdyttäminen jne.
Myös palkkaus huomioidaan tässä vaiheessa kivasti niin että mitä enemmän osaat saatat myös tienata enemmän.
Hommansa jokaisella, sekä johdolla että johdon alaisilla.Ketään väheksymättä, tai ketään jakkaralle nostamatta.
vaikka näinhän se on,..kaikki haluaisivat Kalifiksi Kalifin paikalle,..tai ainakin luulevat haluavansa....
Mutta mätkyt,..huokaus,..niistä ei innosta edes puhua. - Quuppatar
stressi kirjoitti:
Jos ei itse pääse ylenemään johtotasolle asti, on oltava johtajan alapuolella.Yksityisyrittäjänä lienee oma herransa, eli oman itsensä pomo, ja ehkä jonkun työntekijänkin.
Tällä tarkoitan sitä, että lienee joka alalla olemassa säädyt, johtajasta juoksupoikaan.Kaikki eivät ole kykeneväisiä tulosvastuuseen ja muiden työhönohjaamiseen, saatikka sitten opiskelleet kaikkia asioita joita johtavassa asemassa olevan ihmisen pitää osata.Budjetoinnit, henkilöstöpolitiikka, perehdyttäminen jne.
Myös palkkaus huomioidaan tässä vaiheessa kivasti niin että mitä enemmän osaat saatat myös tienata enemmän.
Hommansa jokaisella, sekä johdolla että johdon alaisilla.Ketään väheksymättä, tai ketään jakkaralle nostamatta.
vaikka näinhän se on,..kaikki haluaisivat Kalifiksi Kalifin paikalle,..tai ainakin luulevat haluavansa....
Mutta mätkyt,..huokaus,..niistä ei innosta edes puhua.en tarkota mitään kalifiksi jne.. vaan yleistä häsää pomo ja työntekijä välillä.... mitä iloa on esim amp tittelistä ilman mitään valtaa...vastuuta kyllä.... mikäli ei firman piikkiin pysty edustajalle edes olut tuoppia tarjoamaan hyvin tehdyn työn päätteeksi tai edes lämmintä illallista kun ollaan jossain huitin vitikossa myynti keikalla, niin antaa olla... tarkotan että valtaa ei ollut edes semmosta asiaa päättää kysymättä toimitusjohtajalta asti..heh...motivaatiot pidetään kohdillaan--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744