ja iänikuinen kirjojen päällystäminen ja pakkohiihto ja pakkoruotsi.
Kirjoja ei pidäisi kodissa päällystää ellei koulu anna paperia siihen. Yksi rulla on lama aikana erittäi suuri investointi perheeltä. Samoin pakkohiihtoon sukset ja luistimet. Kenenkään ei pidä ostaa niitä pakolla.
Pakkohiihto tekee sen ettei aikuisena voi sietää hiihtamistä.
Minusta koulun ei pidä pakottaa ihmisiä pakosti päälystämään kirjoja, pakkohiihtämään eikä opiskelemaan pakkoruotsia.
Koulustahan ei saa kunnon ruokaakaan, vaan viimeiseltä vuorolta loppuu usein ruoka ja ruoka on muutenkin erittäin huonoa ja mautonta.
Niin se vaan kesäloma sujahti, ei ole enää montaa viikkoa kun alkaa koulu, nauttikaa kesäpäivistä ja lumisista päivistä.
Kohta alkaa taas koulut
13
137
Vastaukset
- Kenkku ope
Meni melkein Jägermeister väärään kurkkuun kun luin trollisi! Häpeä!
- Viisaita sanoja muut
Juo vaan se olut rauhassa, ennenkuin alat lukemaan, kaikki ei pysty tehdä kahta asiaa samanaikaisesti.
- Tumppimaakari
Viisaita sanoja muut kirjoitti:
Juo vaan se olut rauhassa, ennenkuin alat lukemaan, kaikki ei pysty tehdä kahta asiaa samanaikaisesti.
Et vissiin tiedä, mitä Jägermeister on...
- Kenkku ope
Viisaita sanoja muut kirjoitti:
Kuules lapsonen... Hanki yleissivistystä sen verran, että edes tiedät mitä Jägermeister on! Trollin typeryyttä se ei kyllä vähennä.
- äiti opettajienpomo
Kenkku ope kirjoitti:
Kuules lapsonen... Hanki yleissivistystä sen verran, että edes tiedät mitä Jägermeister on! Trollin typeryyttä se ei kyllä vähennä.
kuules kenkkuli öpettäjä luepa sjpjv kfdajöjdaödö fieöaöaaöaön
dkjöakd fjiewotjdajö...
nii että jos saksaa osaat niin osaat tuonkin lukea.
Menisit nyt isivoo sen koulun etkä roikkusi täällä kaljoissasi - Kenkku ope
äiti opettajienpomo kirjoitti:
kuules kenkkuli öpettäjä luepa sjpjv kfdajöjdaödö fieöaöaaöaön
dkjöakd fjiewotjdajö...
nii että jos saksaa osaat niin osaat tuonkin lukea.
Menisit nyt isivoo sen koulun etkä roikkusi täällä kaljoissasiÄlä trollaa loputtomasti. Viitsisi (jos sellaista oli...) vanheni jo ajat sitten. Tunnen lähinnä myötähäpeää vuoksesi, olipa arvoituksesi mikä tahansa. Saksaakin itse asiassa kyllä olen lukenut.
Googleta vaikkapa sana Jägermeister niin opit uutta. - hulanaloooo
Kenkku ope kirjoitti:
Älä trollaa loputtomasti. Viitsisi (jos sellaista oli...) vanheni jo ajat sitten. Tunnen lähinnä myötähäpeää vuoksesi, olipa arvoituksesi mikä tahansa. Saksaakin itse asiassa kyllä olen lukenut.
Googleta vaikkapa sana Jägermeister niin opit uutta.Oletko työtön? Voi ihme, mene siivoo niitä kouluja ja koulun pihoja, siellä on työtä sulle joten voi hyvillä mielin sitten istahtaa sen kahvikupin viereen.
Anderssonin satuja, käveli pitkin katuja. - Kenkku ope
hulanaloooo kirjoitti:
Oletko työtön? Voi ihme, mene siivoo niitä kouluja ja koulun pihoja, siellä on työtä sulle joten voi hyvillä mielin sitten istahtaa sen kahvikupin viereen.
Anderssonin satuja, käveli pitkin katuja.Olen kuules lomalla vielä monta viikkoa. Ajattelin käväistä vielä etelässä. Työttömyys ei uhkaa. Miten mahtanee olla sinulla?
- säälin sua
Kenkku ope kirjoitti:
Olen kuules lomalla vielä monta viikkoa. Ajattelin käväistä vielä etelässä. Työttömyys ei uhkaa. Miten mahtanee olla sinulla?
Työtön työtön työtön.. ihanaa olla vaan, on niin paljon tekemistä kotonakin ja harrastuksia, että työ haittaisi päivääni. Onneksi olen työtön enkä aio töihinmennäkkään, onkiva kun rahaa tulee vaan eikä tarvi nousta aamuisin, vaan saa nukkua pitkään. Aivan ihanaa, nautin tästä, huomen tulee tt tuki ja saan laskut maksettua. Sitten reissuun..
Mites sun aamut, oletko ärhäkkä ja vihainen ja väsynyt ja katkera ja suuttunut ym ym - Kenkku ope
säälin sua kirjoitti:
Työtön työtön työtön.. ihanaa olla vaan, on niin paljon tekemistä kotonakin ja harrastuksia, että työ haittaisi päivääni. Onneksi olen työtön enkä aio töihinmennäkkään, onkiva kun rahaa tulee vaan eikä tarvi nousta aamuisin, vaan saa nukkua pitkään. Aivan ihanaa, nautin tästä, huomen tulee tt tuki ja saan laskut maksettua. Sitten reissuun..
Mites sun aamut, oletko ärhäkkä ja vihainen ja väsynyt ja katkera ja suuttunut ym ymAamulla parit Jägermeisterit kitaan ja homma pelittää taas. Loppulomasta vois ehkä käydä katkolla mutta katsotaan nyt. Ei jaksa olla kuivin suin etelässä.
- Relax*
Could you please remember, that now is summer holiday:):)
- äiti opettjien pomo
Mitä sinä ruotsia sönkkäät. Puhu soumea.
- helppo työ
Minulla ainakin on erittäi tehokas avustaja luokassani, tekee kaiken mitä määrään ja enemmänkin. Minä vaan istun ja luen seikaa päivät pitkät. Jotain pitää avustajan rahan eteen tehdä kun vaanolla, mutta opettaja on se arvokas ihminen joka vaan sanelee ja on.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892