Arvio ikäni:)

SuperPähkinä

Moi:)!! Teen tälläisen haasteen teille jotka satutte lukemaan tätä. Laittakaa kommenttia, että minkä ikäiseksi luulette minun olevan. Laitan päivän, -parin päästä oikean ikäni. Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja kehooni vaikka muut haukkuivat minua läskiksi yms. Uskallan tehdä asioita, joihin muilla ei ole pokkaa (mutta en tee silti järjettömän tyhmiä asiota:))En tee asioita joita en halua tehdä muitten painostuksen takia. Uskallan ja haluan näyttää persoonnalliselta. En välitä muitten kommenteista(haukkumisesta). Lapsuuteni ei ollut kultaisesta päästä, sillä perheessämme oli alkoholismia ja väkivaltaa:(. Leikin lapsena niin kauvan kun napa veti. Leikkiminen loppui 10-vuotiaana. Toisin kuin joistakin kavereistani, en halua juoda taikka polttaa, koska olen huomannut (ja nähnyt)miten ne tuhoavat elämän. Osaan puolustaa itseäni ja ystäviäni mm kiusaajilta. Uskon että kaikki ovat yhtä tärkeitä. Hyväksyn että ihmiset muuttuvat(minun ja bff ni välit viilenivät mutta en kanna kaunaa) Aina kun ovi sulkeutuu niin toinen avautuu. No, tässä oli tämä mun piiitkä kirjotelma. Käykää kommaamas:)!

7

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperPapu

Kirjoitusasustasi ja termeistä joita käytät arvioisin 14 vuotta.

• poitsu..

15.

• 20v

20

• SuperPähkinä

Kiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :D

• SuperPähkinä
        SuperPähkinä kirjoitti:

Kiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :D

Kiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :D SAIN TYYDYTYSTÄ KUN LUULITTE VANHEMMAKS

• turhaaa

vittu ei teksin persusteel toisen ulkonäköö tiedä .... turha postaus

• lölz

Ulkonäkö? Hahhahha!!!!!!
        Mika olla sinu suomikieli taito hyypiö. Osaako sina edes luke, mitq poruka kirjota! Hahah terveisin: ulkopuolinen henkilö.
        Ja aloittajalle veikkasin 12, koska vanhemmat ihmiset eivät puhu noin ärsyttävästi itsestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      31
      3575
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3157
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      59
      3037
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      53
      2970
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2569
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      34
      2149
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2109
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1952
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1829
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49