Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Arvio ikäni:)

SuperPähkinä

Moi:)!! Teen tälläisen haasteen teille jotka satutte lukemaan tätä. Laittakaa kommenttia, että minkä ikäiseksi luulette minun olevan. Laitan päivän, -parin päästä oikean ikäni. Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja kehooni vaikka muut haukkuivat minua läskiksi yms. Uskallan tehdä asioita, joihin muilla ei ole pokkaa (mutta en tee silti järjettömän tyhmiä asiota:))En tee asioita joita en halua tehdä muitten painostuksen takia. Uskallan ja haluan näyttää persoonnalliselta. En välitä muitten kommenteista(haukkumisesta). Lapsuuteni ei ollut kultaisesta päästä, sillä perheessämme oli alkoholismia ja väkivaltaa:(. Leikin lapsena niin kauvan kun napa veti. Leikkiminen loppui 10-vuotiaana. Toisin kuin joistakin kavereistani, en halua juoda taikka polttaa, koska olen huomannut (ja nähnyt)miten ne tuhoavat elämän. Osaan puolustaa itseäni ja ystäviäni mm kiusaajilta. Uskon että kaikki ovat yhtä tärkeitä. Hyväksyn että ihmiset muuttuvat(minun ja bff ni välit viilenivät mutta en kanna kaunaa) Aina kun ovi sulkeutuu niin toinen avautuu. No, tässä oli tämä mun piiitkä kirjotelma. Käykää kommaamas:)!

7

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperPapu

      Kirjoitusasustasi ja termeistä joita käytät arvioisin 14 vuotta.

    • poitsu..

      15.

    • 20v

      20

      • SuperPähkinä

        Kiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :D


      • SuperPähkinä
        SuperPähkinä kirjoitti:

        Kiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :D

        Kiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :DKiitti kaikista kommententeista:) Oikeasti olen 12 :D SAIN TYYDYTYSTÄ KUN LUULITTE VANHEMMAKS


    • turhaaa

      vittu ei teksin persusteel toisen ulkonäköö tiedä .... turha postaus

      • lölz

        Ulkonäkö? Hahhahha!!!!!!
        Mika olla sinu suomikieli taito hyypiö. Osaako sina edes luke, mitq poruka kirjota! Hahah terveisin: ulkopuolinen henkilö.
        Ja aloittajalle veikkasin 12, koska vanhemmat ihmiset eivät puhu noin ärsyttävästi itsestään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe