Tuntijasi

Kosmopoliitti

Hei :-) olen joskus kysynyt tähän liittyen... Etelän auringon mies - tilanne edelleen paikallaan eikä ole tästä juurikaan vielä edennyt. En tiedä, hetkauttiko viestini häntä. Tunne siitä että annan nyt olla, mutta kuitenkin kuulen hänestä, mikähän tässä jumittaa? :-)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tuntuu tutulta! oliko siinä joskus jokin tiilirakennus, niin kuin kauppa tai yleinen rakennus lähellä? välillä sataa vettä ja sen veden kanssa on vaikeuksia. aivan kuin viemärit eivät vetäisi kunnolla.

no voi kauhea, onkohan tässä joku muukin samalla asialla? tämä mies ei ole yksin. hänellä on sitoumuksia, asuntoon ja muuhunkin. ne näkyvät päällimmäisinä. onko hän puhunut sinulle tilavammasta asunnosta? viestinne ovat positiivisia ja niissä on voimaa. minusta tuntuu, että hän ei oikein jaksa sellaista välimatkaa, että se tuntuu epätodelliselta. pelkkä kommunikaatio ei riitä. tarvitaan enemmän.

minulle tulee koko ajan asuminen mieleen, näen vahvasti hänen kamppailunsa asumisen kanssa. siihen löytyisi helpotus, niin, naisen kautta. puhua ja kirjoittaa hän osaa. sinun mahdollisuutesi ja sosiaalinen turvasi ovat parempaa luokkaa, et voi joutua sellaiseen liriin kuin hän. no mitä sinä oikeasti haluat, et taida olla itsekään aivan varma. suhde ja sitoutuminen ovat pari kenkiä, vasen ja oikea. et voi olla molempia.

tämä välimatka tässä jumittaa, kukaan ei voi odottaa jatkuvasti, kun pitää elääkin. siksi tapahtuu niin, että ihminen etsii helpomman vaihtoehdon selvitäkseen. sinä voisit selvitä helpommallakin. vanha tuttua, ketä et ole nähnyt aikoihin, olisi sellainen.

t. Keskiyö

• Kosmopoliitti

No hei :-)
        No huh, johan oli mielenkiintoista :-)
        Kyllä hänellä tosiaan on tainnut olla asunto-ongelmia. Ja muutto ilmeisesti toiseen kaupunkiin? Asuu jossain tilapäisessä asunnossa?
        Tämä tässä onkin, että tilanne on hyvin epäselvä. Hän ei ole vastannut viesteihini, joten vaikea arvailla, mitä hän miettii. Kaipa se talous ja muu on vähän retuperällä...
        Sitä vain pohdin, ottaako hän yhteyttä - koska ilman sitähän tämä ei voi johtaa tapaamiseen tai muuhun "enempään" - vaikka siihen nyt menisikin aikaa.
        Vai mitä hän tarvitsisi tajutakseen - se ei taida olla minusta kiinni? Ystävyyttä toivoisin, mutta hänenkin täytyy jokin askel ottaa ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      314
      3323
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2251
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1870
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1605
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1522
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1394
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      233
      1301
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1264
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1076
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      16
      1009
    Aihe