Hei :-) olen joskus kysynyt tähän liittyen... Etelän auringon mies - tilanne edelleen paikallaan eikä ole tästä juurikaan vielä edennyt. En tiedä, hetkauttiko viestini häntä. Tunne siitä että annan nyt olla, mutta kuitenkin kuulen hänestä, mikähän tässä jumittaa? :-)
Tuntijasi
2
61
Vastaukset
Hei
tuntuu tutulta! oliko siinä joskus jokin tiilirakennus, niin kuin kauppa tai yleinen rakennus lähellä? välillä sataa vettä ja sen veden kanssa on vaikeuksia. aivan kuin viemärit eivät vetäisi kunnolla.
no voi kauhea, onkohan tässä joku muukin samalla asialla? tämä mies ei ole yksin. hänellä on sitoumuksia, asuntoon ja muuhunkin. ne näkyvät päällimmäisinä. onko hän puhunut sinulle tilavammasta asunnosta? viestinne ovat positiivisia ja niissä on voimaa. minusta tuntuu, että hän ei oikein jaksa sellaista välimatkaa, että se tuntuu epätodelliselta. pelkkä kommunikaatio ei riitä. tarvitaan enemmän.
minulle tulee koko ajan asuminen mieleen, näen vahvasti hänen kamppailunsa asumisen kanssa. siihen löytyisi helpotus, niin, naisen kautta. puhua ja kirjoittaa hän osaa. sinun mahdollisuutesi ja sosiaalinen turvasi ovat parempaa luokkaa, et voi joutua sellaiseen liriin kuin hän. no mitä sinä oikeasti haluat, et taida olla itsekään aivan varma. suhde ja sitoutuminen ovat pari kenkiä, vasen ja oikea. et voi olla molempia.
tämä välimatka tässä jumittaa, kukaan ei voi odottaa jatkuvasti, kun pitää elääkin. siksi tapahtuu niin, että ihminen etsii helpomman vaihtoehdon selvitäkseen. sinä voisit selvitä helpommallakin. vanha tuttua, ketä et ole nähnyt aikoihin, olisi sellainen.
t. Keskiyö- Kosmopoliitti
No hei :-)
No huh, johan oli mielenkiintoista :-)
Kyllä hänellä tosiaan on tainnut olla asunto-ongelmia. Ja muutto ilmeisesti toiseen kaupunkiin? Asuu jossain tilapäisessä asunnossa?
Tämä tässä onkin, että tilanne on hyvin epäselvä. Hän ei ole vastannut viesteihini, joten vaikea arvailla, mitä hän miettii. Kaipa se talous ja muu on vähän retuperällä...
Sitä vain pohdin, ottaako hän yhteyttä - koska ilman sitähän tämä ei voi johtaa tapaamiseen tai muuhun "enempään" - vaikka siihen nyt menisikin aikaa.
Vai mitä hän tarvitsisi tajutakseen - se ei taida olla minusta kiinni? Ystävyyttä toivoisin, mutta hänenkin täytyy jokin askel ottaa ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483