manila - divisoria - onko turvallista ?

matka-xx

oottako käyny divosoriassa manilassa, itte gf:n kans viimeksi -> meni ihan ok..gf oli aika skeptinen että kannattaako valkoihosen sinne mennä ja oli jutellut kavereiden kans asiasta jo ja ne olivat ihmeissään että kävin siellä turvallisuustta ajattelen tms.. meinaavat gf ja sen tutut että ei ole kovin turvallista sinne valkoihoisella mennä.. mitäs tuumitte ?

2

263

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D0wnt0wn

Hei,

Tuumin että ei mitään heikkoa. Filipinot ovat aika skeptisiä turvallisuuskysymyksiin liittyen koko ajan (joskus ihan syystäkin), mutta kyllä Divisoriassa uskaltaa pyöriä. Ja Manilassa ihan muutenkin (vähän pitää tietysti olla lukuja taulussa Manilassa taikka Filippiineillä ylipäänsä liikkuessa).

• jepulisjee123

Oon käynyt 4-5 kertaa ostoksilla ja ostosten jälkeen istuskellut oluella tuntikausia.Rahoja ja muuta omaisuutta ei tietenkään tarvi näytellä,mutta tämä ohje koskee montaa muutakin paikkaa maailmassa.Ainoan kerran kun minut yritettiin "ryöstää"Manilassa se tapahtui ihan keskustassa adriatico kadun päässä mihin on Manilan alkuperäiset huono-osaiset asukkaat siirretty.Olin tulossa eläintarhasta kävellen kun noin 10 lasta ,6-12 vuotiaita piiritti minut,roikkuivat käsissä ja jaloissa ja tunkivat käsiä joka taskuun.Minulla oli pienoinen summa rahaa ja kännykkä taskussa joista pidin kiinni enkä päästänyt lapsia käsiki tähän taskuun.Tilanne päättyi nopeasti kun joku paikallinen mies karjahti lapsille jonka jälkeen lapset kaikkosivat nopeasti häntä koivien välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe