oottako käyny divosoriassa manilassa, itte gf:n kans viimeksi -> meni ihan ok..gf oli aika skeptinen että kannattaako valkoihosen sinne mennä ja oli jutellut kavereiden kans asiasta jo ja ne olivat ihmeissään että kävin siellä turvallisuustta ajattelen tms.. meinaavat gf ja sen tutut että ei ole kovin turvallista sinne valkoihoisella mennä.. mitäs tuumitte ?
manila - divisoria - onko turvallista ?
2
207
Vastaukset
- D0wnt0wn
Hei,
Tuumin että ei mitään heikkoa. Filipinot ovat aika skeptisiä turvallisuuskysymyksiin liittyen koko ajan (joskus ihan syystäkin), mutta kyllä Divisoriassa uskaltaa pyöriä. Ja Manilassa ihan muutenkin (vähän pitää tietysti olla lukuja taulussa Manilassa taikka Filippiineillä ylipäänsä liikkuessa). - jepulisjee123
Oon käynyt 4-5 kertaa ostoksilla ja ostosten jälkeen istuskellut oluella tuntikausia.Rahoja ja muuta omaisuutta ei tietenkään tarvi näytellä,mutta tämä ohje koskee montaa muutakin paikkaa maailmassa.Ainoan kerran kun minut yritettiin "ryöstää"Manilassa se tapahtui ihan keskustassa adriatico kadun päässä mihin on Manilan alkuperäiset huono-osaiset asukkaat siirretty.Olin tulossa eläintarhasta kävellen kun noin 10 lasta ,6-12 vuotiaita piiritti minut,roikkuivat käsissä ja jaloissa ja tunkivat käsiä joka taskuun.Minulla oli pienoinen summa rahaa ja kännykkä taskussa joista pidin kiinni enkä päästänyt lapsia käsiki tähän taskuun.Tilanne päättyi nopeasti kun joku paikallinen mies karjahti lapsille jonka jälkeen lapset kaikkosivat nopeasti häntä koivien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176