eli minulta löytyy otsikon mukainen näyttö/tv millaisen piuhan avulla saisin kyseisestä laitteesta tv:n näkymään kaapeliverkossa olevassa asunnossa?
Samsung SyncMaster 933HD (18,5"), näyttö
7
1454
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Mitä olet yrittänyt jo? Oletko kokeillut antennikaapelia? Entä erillistä digiboksia?
Mutta näin voisi mennä:
1) Laita HDMI-kaapeli kaapelidigiboksin ja tuon näytön väliin.
2) tai laita SCART-kaapeli kaapelidigiboksin ja tuon näytön väliin.
3) tai laita antennijohto seinästä tuohon näyttöön, koska tuossa näyttää olevan " Built-in DTV(DVB) Tuner"
4) tai jos tuo tv:si ei tue kaapeli-tv:täsi eikä sinulla ole kaapelidigiboksia, niin joko hanki kaapelidigiboksi tai kytke siihen telkkariin erillinen myytävä antenni, jotta saat antenni-tv:n kanavat viritettyä (oletetaan, että asunto on siten sijoitettu, että antennivastaanotto onnistuu eli asunnon ja lähetinmaston välillä ei ole suurempia esteitä).no kun ei oo kokeiltu vielä mitään,kun ajattelin ensin selvittää että onko tuo järkevästi liitettävissä kaapeliverkkoon,kun mun annettiin ymmärtää että tv kävisi ilman rillistä boxia molempiin verkkoihin
- toiminee!
no kun ei oo kokeiltu vielä mitään,kun ajattelin ensin selvittää että onko tuo järkevästi liitettävissä kaapeliverkkoon,kun mun annettiin ymmärtää että tv kävisi ilman rillistä boxia molempiin verkkoihin
Esim. keskustelussa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6952712
kerrotaan niin, että kävisi sekä antenni- että kaapeli-tv:hen eli ratkaisu on siis pelkkä antennikaapeli (ja virittämistä varten kannattaa ehkä etsiä käyttöohjeet vaikka netistä Googlella).
Mutta se keskustelu antaa myös käsityksen, että siinä tv:ssä olisi epäherkkä viritin. Eli jos teillä kaapelista saatava signaali on heikko, voi tulla ongelmia ja saatat tarvita pistorasiaan antennivahvistimen.
- kokeilemalla selviää
No onpas harvinaisen epäselvää, onko tuossa kaapeliverkon DVB-C-viritintä. Yleensä toi perusasia kerrotaan teknisissä tiedoissa. Ei siitä tiedosta ota selvää edes käyttöohjeesta http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200808/20080813222903343_BN59-00785A-Fin.pdf On muuten harvinaisen surkea käyttöohje...
- halle ja lujaa
On siinä. Antennipiuha seinään, kanavien viritys ja katsomaan.
Nyt on kaapeliboksi hommattuna,eli mikä piuha tuohon poksiin tarvii hommata vielä...siis se piuha joka menee poksista seinään? riittääkö pelkkä antenni piuha kun tvn ja poksin välissä on scart johto
- eikö toiminut?
Kokeilitko siis kytkeä sitä Samsungia kaapeli-tv:hen jo (ks. eka vastaus ja muutkin) ja siiskö totesit, ettei toiminut?
Ja siksikö siis hankit kaapeliboksin? Onko tallentava?
Antennikaapelilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799