Kertokaahan kokemuksia! Mitä tapahtui ensimmäisellä viikolla, oliko jtn tutustumisjuttuja? Oliko riittävästi lähiopetusta? Auttoiko alkio-opisto pääsemään haluamaasi yliopistoon? Mitä teit siellä vapaa-aikanasi? jne
Kiitos!
Alkio-opisto?
5
779
Vastaukset
- Uusi alkiolainen
Täällä olis toinen kiinnostunut! Tosin lisäisin kysymyksiisi vielä että missä entiset alkiolaiset ovat asuneet? Olen itse menossa ensivuodeksi sinne opiskelemaan, mutten kuitenkaan haluaisi asua asuntolassa.
- 777777
Minuakin kiinnostaa, erityisesti kasvatustieteet tai se kevään VAKAVA:an valmentava. Sisältyykö siihen mm. kouluissa vierailua?
- Entinen alkiolainen
Pari vuotta sitten olin ja kiva paikka oli! Hyvää ruokaa, paljon opetustarjontaa ja ihan hyvät harrastelumahdollisuudet sekä Jyväskylä aika lähellä. Ainakin ensmäinen viikko tais olla tutustelua ja "opintotarjottimen" läpikäyntiä ym. oman vuoden suunnittelua. Opiskelijat oli kotoisin ympäri Suomea, osa pitkänmatkalaisista ja muistakin oli opistolla myös viikonloppuisin. Hyvin sai kerättyä opintopisteitä, tosin onhan se itsestä kiinni. :)
- Lääkis2015
Hei!
Olen ilmoittautunut tuonne puolivuotiselle lääkiskurssille.
Haluaisin kovasti kuulla kokemuksia.
Oliko hyvät ja asiantuntevat opettajat?
Oliko parempi kuin perusvalmennuskurssi (eximia, valmennuskeskus)?
Millaista oli asua asuntolassa?
Kiitos mahdollisista vastauksista! (:- lääkis2016
Itse olisin sinne menossa reilun vuodenpäästä samalla linjalle ja tosiaan kommenttaja haluaisin minäkin kuulla. Jos "Lääkis2015" vielä omana alkio-aikanaan muistaa, kuulisin mielelläni sinultakin kokemuksia.
Millaisia arvosanoja puolen vuoden lääkislinjalle menneillä on ollut maa, fy, ke, bi kursseilta ja kirjoituksista?
Alkion asuntolassa kerrotaan olevan myös jonkinlaisia lemmikkieläin huoneita. Ovatko siis samanlaisia kun "normaalitkin" huoneet? Yhden vai kahden hengen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514559Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983969Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342219Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks111809Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1201617Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491464- 341345
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321