Minulla alkoivat kuukautiset pari viikkoa sitten pari päivää myöhässä (ovat yleensä todella säännölliset)ja vuoto oli vähän niukempaa kuin yleensä mutta aika runsasta silti, eli ovulaation pitäisi olla tiistaina. No tein pe, la ja tänään positiiviset raskaustestit ( david liuska) ja myös monta negatiivistakin testiä, apteekin omalla testilläkin. Nuo positiiviset eivät olleet mitään haamuja ja testiajalla toinen viiva ilmestyi. Tein testit aamuisen pahoinvoinnin takia ja muita oireita ei ole. Epäilin aluksi että tein testit jotenkin väärin mutta viimeisen testin tein täysin ohjeiden mukaan ja oli selvempi positiivinen kuin aiemmat.
Tein myös davidin ovulaatio testin tänään ja toinen viiva oli melkein saman vahvuinen kuin toinenkin.
Voiko tämä olla nyt vaan joku virhe näissä testeissä kun noita negatiivisiakin tuli myös vai näyttääkä ne kenties postiivista oviksesta johtuen? Vai olenko raskautunut jo kierron alussa?
:) Onko kellään kokemusta tai tietoa tämmöisestä?
Niin ja olen aikaisemmin käyttänyt samoja testejä ja olleet negatiivisia.
positiivinen vai?
2
125
Vastaukset
- Kokemus..
Mulla on davidin testit näyttäneet vääriä positiivisia. Kahteen testiin tuli viiva, mutta apteekin testiin ei. Menkat alkoivat ajallaan. Toki voi johtua esim. Tuulimunasta, koska davidin testit on todella herkkiä ja apteekin oma taitaa olla vasta se 25(jotain) davidilla voi testata jo useita päiviä ennen ja apteekin omalla niinkuin clearbluella yms vasta aikaisintaan 4pv ennen menkkojen oletettua alkua.
Toisaalta ensimmäisessä raskaudessa david antoi minulle täysin puhtaan negan (3 testiä) kiertopäivällä 28/30 en suostunut tulosta uskomaan, kun oli vain sellainen olo että olen raskaana. Hain siis samana iltana apteekin oman testin ja sain vahvan positiivisen!
En siis tällä kokemuksella luottaisi tuohon davidiin ollenkaan. Ja tietenkin on hyvä ajatella myös itseään. Suurin osa raskauksista menee kesken ennen kuin nainen edes tietää olevansa raskaana, ilman testausta/ei niin herkillä testeillä testaamista tätä ei nainen tietäisi joten yksi murhe tulisi vähemmä. Eli aina se ajoissa testaaminen ei ole hyväksi vaan siitä seuraakin korkealta tippuminen kun on jo hetken luullut että on raskaana - Toivon sinulle paras
Mulla on se tieto, että olis parein kun olis sulla negat. Et ole SINÄKÄÄN valmis elämäsi suurimpaan ja vaikuttavimman ratkaisuun. Olet keskeneräinen ihmisaihio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428