Jälkikasvu vaatii teltta retkeä, ei maksa montaa kymppiä.
Tuli mieleen 60 luvun telttailut niin ei teltassa vitkasteltu poikuus meni meni monelta tytöltä se mitä olivat säästäneet, nykyään ei telttailua harrasteta, onko kokemusta
Teltta ostoon
27
150
Vastaukset
- Hyvin suunniteltu on
Telttaretki voi olla hieno kokemus, kun se on hyvin suunniteltu.
Kunnollinen makuupussi ja paksu alusta on tarpeen.- k/k
Nykyään saa sellasia kasaanmeneviä sänkyjä joissa avautuessa on jo valmis teltta päällä,tosi käteviä kapistuksia,ei tarvii maas makailla.
- mollamaija
k/k kirjoitti:
Nykyään saa sellasia kasaanmeneviä sänkyjä joissa avautuessa on jo valmis teltta päällä,tosi käteviä kapistuksia,ei tarvii maas makailla.
Ihanan näköinen oli se telttasänky minkä kuvan löysin. Mutta paino 11 kg :(
Vaellus/patikointimatkalle liikaa se.
- käpy.
Vasta 70-luvulla on teltassa ollut käpy selän alla.
- --€
Jaa hah jos äkkiseltään lasken montako yötä oonn teltassa yöpynyt, varmaan parisataa kertaa ainakin ja milloin missäkin, viime kesänä viimeiksi ja varmaan vieläkin.
- ...
Osta pressu.
Enenpi niinkuin erämeininkiä, kun siitä ja risuista läjää laavun. Pressulle muutakin käyttöä jatkossa, vaikka halkopinon suojana. Ja taitaapi olla helpompi ja nopeampikin jasta ja purkaa. Pitää muistaa jokamiehen oikeudet, toisten maalla ei saa risuja katkoa, että siinä ohjelmanumero, etsiä kepukoita metästä, ei niitä ite asiassa tarvi, kuin muutaman.
Se ihmetyttää, meinaatko tosiaan harrastaa seksiä jälkikasvun kanssa, jos alaikäisiä, et jatkossa telttaa tarvitse, koska olet jonkun vuoden sitten vankilassa. Että siinäkin suhteessa suosittelen pressua, voit tarvita sitä majoittumiseen linnareissun jälkeen omaan majoittautumiseesi jatkossa.
=DW=- hyi hitto
Jo on saastainen mielikuvitus,
- ...
hyi hitto kirjoitti:
Jo on saastainen mielikuvitus,
Luitko aloituksen?
=DW= - hyi hitto
... kirjoitti:
Luitko aloituksen?
=DW=Mene pesemään suusi saippualla, häpeä
- ...
hyi hitto kirjoitti:
Mene pesemään suusi saippualla, häpeä
"Jälkikasvu vaatii teltta retkeä, ei maksa montaa kymppiä.
Tuli mieleen 60 luvun telttailut niin ei teltassa vitkasteltu poikuus meni meni monelta tytöltä se mitä olivat säästäneet, nykyään ei telttailua harrasteta, onko kokemusta"
Netti täynnä ties mitä pedofiileja, mikä tuokaan lie, ei normaalit ihmiset kahteen virkkeeseen kirjoita jälkikasvusta ja telttaseksistä.
=DW= - öitä !!!!
... kirjoitti:
"Jälkikasvu vaatii teltta retkeä, ei maksa montaa kymppiä.
Tuli mieleen 60 luvun telttailut niin ei teltassa vitkasteltu poikuus meni meni monelta tytöltä se mitä olivat säästäneet, nykyään ei telttailua harrasteta, onko kokemusta"
Netti täynnä ties mitä pedofiileja, mikä tuokaan lie, ei normaalit ihmiset kahteen virkkeeseen kirjoita jälkikasvusta ja telttaseksistä.
=DW=Taidat ola mieleltäsi sairas, aloitus ei viittaa mihinkään mitä likasessa aivoissasi liikkuu
Onhan se varmaan erähenkistä mutta katso kuiteskin mihin telttasi pystytät. Nykyään kin ei tiedä ketä kahjoja on tuolla liikentessä.
- ippe.
Kuka nykyisin uskaltaa telttailla, kun kansa on peloteltu niin petopelokkaaksi, että joka männynkäkkärän ja sammalen takana myllää vihainen karhu tai susihukkanen?
Ihanaa aikaa oli kun kaksin aikoinaan telttailtiin kauniissa luonnossa.
Aurinko paistoi ja järvi oli kuin lämmintä maitoa. - €ero
Mitä pelkoa siinä, pikkupojasta alkaen on kulettu suomen ja norjan lapissa etelämmässä myös, nukuttu lavuissa kammissa jos tiedätte taivasalla puunjuurella risumajassa sängyssä ties missä nyt oon sohvalla pitkällään
- sopuli-teltta
Onnellinen mies nukkuu teltassa.
- mollamaija
Olen telttaillut paljonkin nuorempana etenkin.
Nyt on mielessä väijynyt sellainen riippumatto, jonka voi sulkea vetoketjulla kuin makuupussin.
En minä karhuja, susia pelkää, tulee mieleen Bodom-järvi.- --€
Kenen kanssa kävit retkellä oliko mukavaa, paistoitte makkaraa ja kattelitte aaurinkon laskua olat vastakkain itikat inisi paarmat pörräsi voe miten oli romanttista
Samoin, en minäkään luonnonkappaleita pelkäisi vaan joissain kohden ihminen on ihmiselle susi.
- mollamaija
Kyllä me retkeiltiin lapsena ollessani koko perhe. En muista kyllä, että olisimme yötä olleet. Sitten myöhemmin joo, ihan romanttista oli. Ongittiin ja hiillostettiin kalat. En muista oliko makkaraa. Ihmeesti jotkut asiat unohtuu. Soputeltta oli. Aikaisemmin harjatelttakin.
Niin ja ei sen matkakumppanin nimi alkanut €ellä vaikka Norjassakin oltiin.
Miten sun olat vai selät vastakkain?- --€
Tuostapa mieleen, vuonna 1966 juhannuksena olin löytänyt tulevan vaimoni telttaretkellä, aatella on siitä aikaa, oli mukavaa en voi unhoittaa.
- mollamaija
Vuonna 1966 minä olin vielä koulutyttönen, varhaismurkku :)
- ........
Monena kesänä ollaan telttailtu, viime kesänä alkoi tuntua että ei ole enää minua varten, oli enemmän kärsimystä kuin hauskuutta. Miksi lähteä kotoaan mukavasta sängystään epämukaviin olosuhteisiin.
Minä olen vähän samaa mieltä, kyllä telttailu kuului siihen nuoruusaikaan joka kylläkin nyt on jo auttamattomasti ohi.
- mollamaija
ollakovaiei kirjoitti:
Minä olen vähän samaa mieltä, kyllä telttailu kuului siihen nuoruusaikaan joka kylläkin nyt on jo auttamattomasti ohi.
Me ollaan löydetty se uudelleen. Pyöräillään jonnekin erämaahan mökiltä. Patikoidaan ja yövytään.
Se on erilaista näin vanhempana. Se telttailu ei ole se juttu. Teltta on vain yösuoja :-) mollamaija kirjoitti:
Me ollaan löydetty se uudelleen. Pyöräillään jonnekin erämaahan mökiltä. Patikoidaan ja yövytään.
Se on erilaista näin vanhempana. Se telttailu ei ole se juttu. Teltta on vain yösuoja :-)Aivan. Ja tuskin kaikenmaailman hörhöt siellä erämaassakaan vaanii.
- L - L
60-luvun lopulla hankittu 4h Sopu on ollut vuosia ullakolla lastemme käytettävissä mutta eivät ole tarvinneet.
En ole levittänyt sitä kymmeneen vuoteen edes tarkastukseen mutta aina ennen pakkausta olen kuivattanut ja tuulettanut sen perusteellisesti.
Käyttö oli siinä määrin rutinoitunutta, että rannalta lähtö, leiri alkutekijöissään ja astiat ruokailun jäljiltä, vei noin 15min siihen, että vehkeet olivat autossa.
Ensimmäisen Eurooppaan suuntautuneen 4,5:n viikon automatkan teimme sopuvarustein.
Myöhemmin muutama myös lasten kanssa kunnes totesimme paikalleen asennettujen asuntovaunujen edut ja sittemmin mökit.
Zimmer / hostal kautta elimme koko perheen voimin muutaman vuoden ja teltta jäi varastoon.- ihmettelijä
Ulokomaalaiset ihmetelleet kummallisen värisiä romanialaisia tullu romppeitte kanssa sotkemaan, muki kädessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745