Parasta laatua halvimmalla hinnalla

TaneliKl

Ottaa päähän, kun täällä haukutaan jatkuvasti Ryanairia. Luulen että tekstien takana on yksi tai vain muutama henkilö, joita sapettaa Ryanarin erinomaisuus ja halvat hinnat. Kyseinen korjoittaja ei mahdollisesti ole koskaan edes lentänyt Ryanairiilla. Tuhannet säännöllisesti Ryanairilla lentävät tyytyväiset asiakkaat evät vaivaudu tänne kirjoittelemaan.

Takanani on kymmeniä lentoja Ryanairilla ja juuri palasin jälleen Ryanairilla Milanosta. Yhtiö on muuttunut entistäkin paremmaksi.. Matkatavarasäännöt ovat löystyneet, koska nyt saa ottaa yhden 10 kg käsimatkatavaran lisäksi ottaa myös pienen laukun esim. käsilaukun samaan hintaan. Ruumaan menevän matkatavaran hintaa on laskettu ja nykyisin jokaiselle on koneeseennousukorttiin on merkitty istumapaikan numero. Jos varaa paikan ennakkoon , hinta on alkaen 5 euroa, joka sekin on halvempi kuin useimmilla muilla yhtiöillä.

Nettisivut ovat selkeäämmät kuin useimmilla muilla yhtiöillä ja juuri mitään ylimääräistä ei enää tyrkytetä varausposessin aikana. Kokonaishinnnan näkee heti alussa ja luottokortin käsittelymaksukin on halvempi kuin muilla, alkaen pari euroa.

Palvelu lennoillani oli erinomaista ja kaikki sujui akataulussa kuten lähes aina Ryanairilla.

Niitä, jotka täällä haukkuvat Ryanairia ei kannata uskoa. Kannattaa kokeilla itse ja yllättyä positiivisesti. Jos Ryanair olisi huono, se ei mitenkään voisi olla Euroopan suurin lentoyhtiö.

8

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliöitä varten

Täyttä kusetusta koko Ryanair. Hirveää rahastusta, ja asiakkaan aliarviointia. Sairaita piilokustannuksia, ja vielä muka "halpa". Hahahahaaaa....

• 15+17

Joo, kaveri alkaa vaikuttaa jo suht epätoivoiselta tuon mantransa kanssa.

• GRO vai BCN

Ei täältä Uudeltamaalta ainakaan kannata lähtä Tampereelle vain sen takia että saa halvat Ryanair lennot. Samoin mä en halua lentää mihinkään tyyliin Barcelonan takamaille ja olla siellä puolen yön aikaan. Mua ei myöskään kiinosta mikään Bremen tai Kaunas, jonka perään täällä monet itkee.

• 2+17

Helsingistä varmaan paras vaihtoehto onkin norwegian. Samoin pohjoisen isommilta kentiltä.

Itselle tamperelaisena Ryanair on loistava vaihtoehto silloin kun aikataulut sopivat. Esim Hampuriin on täältä paljon järkevämpi mennä Ryanairin Bremenin lennolla kuin Helsingin kautta. Ja Ryanairin palvelu on huomattavasti mainettaan parempaa.

Ensi viikonloppuna oma meno Lontooseen norwegianilla paluu Ryanairilla. Toimii.

Aina kannattaa valita paras vaihtoehto. Se saattaa olla myös finnair. Sen verran tulee käytettyä että hopeakortti on nyt lompakossa, ensi vuonna todennäköisesti kulta.

Ja joo, ei ole tullut käytyä Kaunasissa. Ihan kivannäköinen vanhakaupunki siellä näytti olevan Iltalehden jutun perusteella.

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2014061718393541_ma.shtml

Ei ehkä ihan oma juttu, mutta ei se siitä huonoa matkakohdetta tee.

• Pirkanmaalainen

Totta turiset 2 17! Itsekin pirkanmaalaisena arvostan sitä, että pääsen Eurooppaan Tampereelta suorilla lennoilla ja usein vielä kohtuuedullisesti. Tämän palstan vakiomollaukset koskevat sitä, että Ryan lentää vain syrjäisille kentille, mutta itse käytän sen ajan, mikä säästyy siinä ettei tarvitse matkustaa Helsinkiin mieluusti esim. Saksassa siihen, että käytän toimivaa joukkoliikennettä halutessani muualle kuin Bremeniin. Eivät nämäkään matkaeurot täten kerrytä VR:n kassaa vaan jotain ihan muuta :D

Ryanilla olen lentänyt kymmeniä kertoja ja mitään pahaa sanottavaa ei yhtiöstä ole. Muutamia lentoja Finskillä, Norwegianilla ja muilla yhtiöillä tehneenä en mollaa mitään niistäkään. Kaikilla olen päässyt (tähän asti) perille suunnilleen aikataulussakin.

Toivottavasti Ryan pysyy jatkossakin Tampereella, en ole odottamassakaan suoria reittejä esim. Kanariansaarille, mutta toivottavasti uusittu terminaali antaisi mahdollisuuksia muutaman uuden kaupungin mukaanotttamiseen reittilistalle.

• 1+1=-1

"Parasta laatua halvimmalla hinnalla"???
      Siis lienee hintaansa nähden vastaavaa laatua...

• 5+1

Hinta-laatusuhde on itse asiassa erittäin hyvä.

• Työ_vie

Osaatteko kokeneet Ryanair lentäjät sanoa, voiko koneeseen ottaa pukupussin matkustamoon? Aikasempaa kokemusta ei ole Ryanairista joten siksi kyselen.

Pukupussi on ollut ainakin muilla sallittu ja toimii minulle näillä retkillä ns. matkalaukkuna.

Olen lähdössä aamulla 27.6 eli ajattelin ruveta pakkaan. Tietysti joka viisaampi olisi tämän jo selvittänyt ajoissa...

Kiitos avusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1154
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1147
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      208
      1146
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      850
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe