Englannissa on alkanut ankara pyykinpesu jälleen suurin odotuksin MM-turnaukseen lähteneen maajoukkueen nöyryytyksestä. Muutama kokenut pelaaja ja valmentaja on nostanut kissan pöydälle. Väite kuuluu:
Valioliiga on luonteentaan sellainen että sepaitsi tuhoaa aluskasvillisuuden (nuoret lupaukset) myös näyttää taannuttavan tasokkaat pelaajat. Valioliiga on kuin fundamentalistinen kapitalismi:myrkkyä itse taloudella.
Englanti ei ole menestynyt nuorten turnauksissa 50 vuoteen. 17-vuotiaiden .menestyksen jälkeen ei tapahdu enää kummoista kehitystä. Englannin jalkapallolla on vähän sama ongelma kuin suomalaisellakin. Valioliiga tuhoaa englantilaisen palloilun tulevaisuutta.
Valioliigassa pelaaja taantuu?
kalja+sipsit
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828