niin..mulla on tällänen ongelma..mun exä on anellu mua ny hetken aikaa takasi..! no olin sit täs yx päivä juttelees sen kans..! sit se kerto, et joo haluu mut viäläki takasi ym..
mut ongelma on se et se ei kuulemma aattele selvinpäin välttämättä aina samoin, ku aina kännis.. et kertokaa jätkät voiko teiän mieliala vaihdella niin paljon, et kännis aina oikee anelee takas ja sit selvinpäin ku miettii niin ei haluukkaan??? tohon haluisin vastauksen...ihmetyttää aivan sairaasti...
ei ymmärrä...JÄTKÄT?
4
396
Vastaukset
- X
Älä kuuntele kun se on kännissä.
Ainahan sitä tekee paljonkin ja puhuu kännissä kaikkea semmoista mitä ei selvinpäin tarkoita välttämättä.
Kuulostaa oudolta jätkältä kyllä... mieti tarkkaan.
Jos kerran olette joskus "olleet" niin ei tuossa ainakaan pitäisi mistään uskaltamisesta olla juttu kiinni, joskushan sitä juo jotta uskaltaa kysyä tuollaisia asioita, mutta ei kai tämä nyt sitä ole.- särkynyt..
KIITOS TEILLE IHANAT POIJAT KUN JAKSOITTE VASTATA!! :)
- Perusjätkä - ropleeman ratkas
No pliisss..Hey kamoon..anna sille poijaalle viälä yks mahrollisuus, jos tykkäät.
Se on kuule susta iha ittestäs kiinni, mitä sää haluat tehrä. Jos MÄ olisin SÄ, ja SÄ et olis SÄ, vaan MÄ olisinlkin SÄ ni mää voisin antaa sille potkut persuksille, mutku mulki on nääs joskus tota empatiaa ni voisin MÄ ottaa sen takas niinku SÄKIN varmaan tuut tekeen. (Ai tink soo) - poika
No riippuu tietty vähän promille määrästä, mutta näin yleisesti ajatellen...Ei mun "tunnekäyrä" ainakaan vaihtele promillien mukaan. Ainoastaan rohkaistun, ainakin vähän ja sitten teen sellaista, mitä en selvänä tekisi..voi olla, etten uskaltaisi... =)
No, suosittelen, että pyydät exää kahville ja keskustelette asiat puhki..ota asiasta selvää...selvinpäin.... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894