Olen n.165cm, painan 52kg ja olen urheilullinen.
Vastaan kaikenlaisiin kysymyksiin ;)
Kyselkää 15-vuotiaalta tytyltä ;)
10
167
Vastaukset
- joooudkdndskskj
Kuppikoko? Neitsyt? Mistä päin?
- Heippodei
Kuppikoko on 70A, oon neitsyt ja Oulusta päin :')
- yksjätkävaan
heippodei, tuus kikkaan Kihiveli
- Heippodei
Tulisinkin, mutta jostain syystä ei kikki toimi ! :D
- muumipeikko200
Mitä kaikkee oot tunkenut pilluus?
Ootko harrastanut seksii tytön kaa?
Miten sait parhaiman orgasmin?
Mikä esine menee nipin naukin pilluun?
Entä anukseen?
Ketä haluaisit nussii?
Isot nännit?
Käytätkö seksileluja, oma tekosii?
Kuvaa?
Miks vitus mä kysyn näin härskei jonne juttuja, ja vielpä näin paljon?- Heippodei
Pakko tuotta pettymys, mutta olen "tunkenut" pilluun vain sormia, sekä do-it-yourself-dildoa :'D
En ole harrastanut tyttöjenkään kanssa seksiä, voisin kyllä kokeilla, vaikka koenkin itseni täysin heteroksi.
Parhaimman orkun saan, kun hieron sormella klitorista hellästi ja pitkään, ja sitten lopuksi sormet sisään ;)
En ole kokeillut mikä esine menee "niukin naukin", mutta 3 sormea olen saanut :--D Anukseen en oo kokeillu.
Haluaisin "nussia" sellaista henkilöä, joka oikeesti välittää musta, en ketään Pekkaa yöllä kännissä puskassa.
Nännit on sopivat, eipä mitenkään suuret.
Kuten ylempänä mainitsin, omatekoinen dildo käytössä. Se koostuu vanhasta, suhtkoht paksusta dödöpurkista, jonka oon puhdistanut ja täytän aina kuumalla vedellä.
Kuvaa en mielelläni laita 8)
Hah,olihan näihin härskeihin jonnejuttuihin kiva vastata :'D - kiiiik
Heippodei kirjoitti:
Pakko tuotta pettymys, mutta olen "tunkenut" pilluun vain sormia, sekä do-it-yourself-dildoa :'D
En ole harrastanut tyttöjenkään kanssa seksiä, voisin kyllä kokeilla, vaikka koenkin itseni täysin heteroksi.
Parhaimman orkun saan, kun hieron sormella klitorista hellästi ja pitkään, ja sitten lopuksi sormet sisään ;)
En ole kokeillut mikä esine menee "niukin naukin", mutta 3 sormea olen saanut :--D Anukseen en oo kokeillu.
Haluaisin "nussia" sellaista henkilöä, joka oikeesti välittää musta, en ketään Pekkaa yöllä kännissä puskassa.
Nännit on sopivat, eipä mitenkään suuret.
Kuten ylempänä mainitsin, omatekoinen dildo käytössä. Se koostuu vanhasta, suhtkoht paksusta dödöpurkista, jonka oon puhdistanut ja täytän aina kuumalla vedellä.
Kuvaa en mielelläni laita 8)
Hah,olihan näihin härskeihin jonnejuttuihin kiva vastata :'DLaita kik
- Heippodei
kiiiik kirjoitti:
Laita kik
Ei toimi D:
- plz
Heippodei kirjoitti:
Ei toimi D:
Onko whatsapp? :)
- plz
plz kirjoitti:
Onko whatsapp? :)
Ja hei laita mulle osotteeseen [email protected] viestis sun puh.nro nii jos sul on wappi nii lisään sut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899