transformers

collector'"'

elikkä haluaisin lisätä kokoelmiini transformers generations: war for cybertron tai fall of cybertron hahmoja jotka siis liittyvät kyseisiin peleihin. näitä tahtoisin itselleni mutta mistä niitä saisi ostettua haluaisin tietää !? onko kenelläkään tiedossa kauppaa suomessa tai nettikauppaa josta saisi ostettua. maksu pitää tapahtua euroissa, itse en löytänyt :(

9

733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi:(

Ebay Suomi sivulta saa ostettua, mutta ne tulevat aina USA:sta asti. Euroina pystyy maksamaan. Itsekkin olen etsinyt, mutta suomessa ei koskaan olla myyty :(

• DoctorVK

Minusta on oli töykeätä, että TransFormers Generations linea ei ole näkynyt silloin kun se alkoi 2010. Niitä ei nähty esimerkiksi Prismoissa tai K City-Marketeissa.

Tämän hetkinen TF Generations Thrilling 30 on haluttua tavaraa keräilijöiden kesken, mutta niitä on vai myyty USAssa. Pitääkö Hasbrota tai suomen kauppoja torua? Puhumattakaan, että TF Tuhon Aikakauden (Age of Extinction) Generations lineakaan ei olla nähty Suomessa, ainoastaan niitä helppo muunneltavia ja AOE Construct-Botseja ja muutakin.

Minä kysyn: Kuka on vastuussa tästä syrjinnästä?

• Finn-TF-collector

Kuinka moni on vanhan aikainen TransFormers lelu ostaja; menee kauppaan, menee osastolle missä TF leluja myydään ja sitten menee kassalle? Minä olen sellainen. Vaikka olen saanut käsiini 2015RID leluja ja joitain TransFormers Generations Combiner Wars leluja (olin onnekas hankkimaan Generations Combiner Warsin Devastatorin) ja nyt vartoilen TF: The Last Knight Premier Edition leluja tuloa; minä kovasti odotan TF: Titans Returns leluja tuloa Suomeen. Mielestäni suomalaiset Toys 'R' Us liikkeet saisivat laajentaa TransFormers lelu osastoja.

• Anonyymi

Toris tai ebaystä esim ehkä saisi en oo ite kattonut

• Anonyymi

Yleensä muuntajia löytyy virtalähteiden sisältä.

• Anonyymi

Olipa kerran jack jota koulukiusatiin ja hänen koulu käynti oli yhtä helvettiä joten eräänä päivä jackilla oli taas vittumainen koulupäivä takanaan hän odotti arceea jotta hän pääsisi tästä kaikesta eroon mutta silloin vince tuli ja sanoi no mutta hei nynny mitenkäs sulla menee eikö sulla ole kyytiä kotiin voi voi pientä ressukkaa minä voin viedä sinut kotiin jos vain haluat jack ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa ja käänsi selkänsä kävelen pois sitten vince otti niska villoista kiinni retutaen ihan kunnolla jackin tuska huudot olivat niin hauskoja että vince hän päätti lisätä tuskaa retutaen penistä ja kives pusseja kaikken tämän jälkeen vince löi viellä turpaan jolloin jack oli täynnä kipu tuskaa ja kärsimystä eikä hän jaksanut enää kunnes arcee tuli paikalle sanoen anteeksi jack että olen myöhässä meillä oli pitkä partio muuten mitä sinulle on tapahtunut ihan kun sinua oltaisiin pahoin pidelty taidanpa soittaa ratchetille jotta hän voi tarkistaa sinut jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kerran jack jota koulukiusatiin ja hänen koulu käynti oli yhtä helvettiä joten eräänä päivä jackilla oli taas vittumainen koulupäivä takanaan hän odotti arceea jotta hän pääsisi tästä kaikesta eroon mutta silloin vince tuli ja sanoi no mutta hei nynny mitenkäs sulla menee eikö sulla ole kyytiä kotiin voi voi pientä ressukkaa minä voin viedä sinut kotiin jos vain haluat jack ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa ja käänsi selkänsä kävelen pois sitten vince otti niska villoista kiinni retutaen ihan kunnolla jackin tuska huudot olivat niin hauskoja että vince hän päätti lisätä tuskaa retutaen penistä ja kives pusseja kaikken tämän jälkeen vince löi viellä turpaan jolloin jack oli täynnä kipu tuskaa ja kärsimystä eikä hän jaksanut enää kunnes arcee tuli paikalle sanoen anteeksi jack että olen myöhässä meillä oli pitkä partio muuten mitä sinulle on tapahtunut ihan kun sinua oltaisiin pahoin pidelty taidanpa soittaa ratchetille jotta hän voi tarkistaa sinut jatkuu

Mitä ei ei ei se ei ole tarpeen minä pärjään kyllä usko pois sitten kun he tulivat tukikohdalle jack vain meni ihmis alueelle Mikon ja Rafin luo sanomatta mitään he kyllä tiesivät että hän oli joutunut taas vince kynsiin tällä kertaa pahempaa sellaiseen ja autobotit eivät voineet olla näkemättä jackin kipua kärsimystä ja tuskaa silloin ratchet rikkoi hiljaisuuden kysyen arcee tiedätkö mitä siellä koulussa tapahtui tämä vain sanoi en tiedä koska en nähnyt enkä myöskään kuullut sitä mutta sitten kun tulin paikalle näin vain jackin pahoindeltynä siinä kaikki sitten ratchet mietti entä jos puhuisin jackin kanssa niin ehkä hän sitten kertoisi totuuden sitten tuli jo ilta Miko ja Raf olivat ulkona muitten autobottien kanssa paitsi jack joka piteli käsiään jalkoväleisään verta tippuen ja käveli lääkintä alueelle sanoen ratchet voisitkohan sä autaa minua peniksetäni tulee verta ja sitä koskee todella paljon jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ei ei ei se ei ole tarpeen minä pärjään kyllä usko pois sitten kun he tulivat tukikohdalle jack vain meni ihmis alueelle Mikon ja Rafin luo sanomatta mitään he kyllä tiesivät että hän oli joutunut taas vince kynsiin tällä kertaa pahempaa sellaiseen ja autobotit eivät voineet olla näkemättä jackin kipua kärsimystä ja tuskaa silloin ratchet rikkoi hiljaisuuden kysyen arcee tiedätkö mitä siellä koulussa tapahtui tämä vain sanoi en tiedä koska en nähnyt enkä myöskään kuullut sitä mutta sitten kun tulin paikalle näin vain jackin pahoindeltynä siinä kaikki sitten ratchet mietti entä jos puhuisin jackin kanssa niin ehkä hän sitten kertoisi totuuden sitten tuli jo ilta Miko ja Raf olivat ulkona muitten autobottien kanssa paitsi jack joka piteli käsiään jalkoväleisään verta tippuen ja käveli lääkintä alueelle sanoen ratchet voisitkohan sä autaa minua peniksetäni tulee verta ja sitä koskee todella paljon jatkuu

Ratchet nosti tämän tutkimuspöydälle tekien skannauksen ja sanoi peniksesi ja kivespussit ovat pahoin vaurioituneet minun täytyy tehdä sinulle ympärileikkaus silloin jack järkyttyi yrittäen lähteä pakoon mutta ratchet vain laittoi hänet makuulle sanoen ei sinä et lähde nyt yhtään mihinkään niin mutta en halua leikkaukseen se sattuu jack minä puudutan sinut silloin et tunne leikkaus kipua mutta nyt riisutaan veriset housusi pois jack vain huusi kun häneltä otetiin farkut ja kalsarit pois jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ratchet nosti tämän tutkimuspöydälle tekien skannauksen ja sanoi peniksesi ja kivespussit ovat pahoin vaurioituneet minun täytyy tehdä sinulle ympärileikkaus silloin jack järkyttyi yrittäen lähteä pakoon mutta ratchet vain laittoi hänet makuulle sanoen ei sinä et lähde nyt yhtään mihinkään niin mutta en halua leikkaukseen se sattuu jack minä puudutan sinut silloin et tunne leikkaus kipua mutta nyt riisutaan veriset housusi pois jack vain huusi kun häneltä otetiin farkut ja kalsarit pois jatkuu

Noin ja nyt annan puudutuksen jack oli peloissaan eikä hän halunnut tätä mutta ratchetilla ei ollut muuta vaihtoehtoa pian hän tuli ruiskun kanssa sanoen no niin oletko valmis leikksukseen jack vain nyökkäsi tuntien ruiskun sisällään aaaahhhhh sattuuu kas noin nyt anna sen vaikuttaa sillä välin käyn kertomassa arceelle että olet leikkauksessa jotta hän ei huolestuisi kun taas arcee etsi jackia kaikialta tukikohdasta eikä häntä näkynyt missään mihin ihmeeseen se poika on mennyt jatkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe