Olen huomannut että jotkin "trollit" tai muuten "vaikeat" kommentointi kumppanit plussaavat itseään kokoajan. Esimerkiksi abortti-palstalla tavalliset ja asialliset kommentit jäävät näiden yliplussattujen kommenttien varjoon, joissä enemmän haukutaan ihmisiä kuin autetaan. Minulla oli ennen tapana lukea moniviestisestä ketjusta ne jossa oli plussia eniten, mutta nyt siihenkään ei voi luottaa. Näin olen siitä on minusta tullut myös eräs häiriköimisen muoto.
Miinustamisen poisto ei toimi
3
115
Vastaukset
- imnngg
Totta.
Eräillä palstoilla häiriköt käyttävät jotain miinuskikkaa, ja miinustavat asialliset viestit satoja kertoja, vaikka lukijoita olisi muutama kymmenen, ja vastaavasti sikailut saavat satoja plussia. - kaikki pois
Joutaisi poistaa sen plussankin, ei ole oikein poistaa vaan miinus. Miksi ei kokeiltu poistaa vaikka sitä plussaa ?
- 90dshik
Miinukset takaisin. Joka viestissä pitää näkyä erikseen miinukset ja plussat.
Kaikkein tärkeimpänä S24 voisi kuitenkin korjata plussauksessa/miinustuksessa käytetyt skriptit ja yleensäkin käyttäjäsyötteiden tarkitukset - jotkut kun ovat keksineet miten äänestuloksia voi manipuloida.
Jos korjausta ei saada aikaiseksi on parempi poistaa myös plussat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933