Olen huomannut että jotkin "trollit" tai muuten "vaikeat" kommentointi kumppanit plussaavat itseään kokoajan. Esimerkiksi abortti-palstalla tavalliset ja asialliset kommentit jäävät näiden yliplussattujen kommenttien varjoon, joissä enemmän haukutaan ihmisiä kuin autetaan. Minulla oli ennen tapana lukea moniviestisestä ketjusta ne jossa oli plussia eniten, mutta nyt siihenkään ei voi luottaa. Näin olen siitä on minusta tullut myös eräs häiriköimisen muoto.
Miinustamisen poisto ei toimi
3
101
Vastaukset
- imnngg
Totta.
Eräillä palstoilla häiriköt käyttävät jotain miinuskikkaa, ja miinustavat asialliset viestit satoja kertoja, vaikka lukijoita olisi muutama kymmenen, ja vastaavasti sikailut saavat satoja plussia. - kaikki pois
Joutaisi poistaa sen plussankin, ei ole oikein poistaa vaan miinus. Miksi ei kokeiltu poistaa vaikka sitä plussaa ?
- 90dshik
Miinukset takaisin. Joka viestissä pitää näkyä erikseen miinukset ja plussat.
Kaikkein tärkeimpänä S24 voisi kuitenkin korjata plussauksessa/miinustuksessa käytetyt skriptit ja yleensäkin käyttäjäsyötteiden tarkitukset - jotkut kun ovat keksineet miten äänestuloksia voi manipuloida.
Jos korjausta ei saada aikaiseksi on parempi poistaa myös plussat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746