NARKKARI naapurissa...

Hans

Mitä tehdä kun huomasin juuri vankilasta vapautuneen narkomaanin muuttaneen alakertaani.. narkkari uhkaili minua jo pihalla kun huomautin pelastustielle pysäköinnistä. Mieleni tekisi ampua narkkari, mutta onko se järkevää tehdä itse? Odotanko vain että veli venäläinen hoitaa velanperintätoimet vai kuinka...

46

9589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo

      ...se. Soita kytille ja sano, että se luukuttaa kämpästään kamaa ja sillä on siellä huumelabra. Sit kattelet ovisilmästä, kun karhuryhmä ryskää sen ovesta sisään ja pamputtaa!

      • Muuta pois...

        jos vain pystyt. Narkkarien kanssa jää aina toiseksi. Niillä on toistensa vahva tuki takanaan ja voit saada yllättävän vaikeita tilanteita itsellesi jos hankkiudut vaikeuksiin niiden kanssa. Poliisilla ei ole enää määrärahoja eikä siten valmiuksia käydä sotaa huumeita vastaan. Yhteiskunta on joutunut nostamaan kätensä ylös jo aikoja sitten. Parempi olla kaivamatta verta nenästään. Ihan oikeasti. Jos tietäisit enemmän niiden ajatusmaailmasta ja käyttäytymismalleista, ymmärtäisit mitä tarkoitan. Jos ammut sen narkkarin ja joudut vankilaan, jossa sen tyypin kaverit on jo odottamassa sinua. Vartijat tai vankilan henkilökunta ei "näe" hakkaamisia, raiskauksia tai mitään. "Kuuluu osana rangaistukseen"...Sinulla ei ole mitään voitettavaa sen narkkarin kanssa. Vain hävittävää. Muuta siis pois äläkä ärsytä.


      • tiedustelija
        Muuta pois... kirjoitti:

        jos vain pystyt. Narkkarien kanssa jää aina toiseksi. Niillä on toistensa vahva tuki takanaan ja voit saada yllättävän vaikeita tilanteita itsellesi jos hankkiudut vaikeuksiin niiden kanssa. Poliisilla ei ole enää määrärahoja eikä siten valmiuksia käydä sotaa huumeita vastaan. Yhteiskunta on joutunut nostamaan kätensä ylös jo aikoja sitten. Parempi olla kaivamatta verta nenästään. Ihan oikeasti. Jos tietäisit enemmän niiden ajatusmaailmasta ja käyttäytymismalleista, ymmärtäisit mitä tarkoitan. Jos ammut sen narkkarin ja joudut vankilaan, jossa sen tyypin kaverit on jo odottamassa sinua. Vartijat tai vankilan henkilökunta ei "näe" hakkaamisia, raiskauksia tai mitään. "Kuuluu osana rangaistukseen"...Sinulla ei ole mitään voitettavaa sen narkkarin kanssa. Vain hävittävää. Muuta siis pois äläkä ärsytä.

        onko vankilassa paljon homoja, kun olen kuullut huhuja että miehet raiskailevat siellä toisiaan? Vai onko se vaan legendaa?

        Olen myös ymmärtänyt että näillä raiskareilla on siviilissä tyttöystävät ym, eli ovatko he sitten bi-seksuaaleja?

        Sitäkin olen ihmetellyt, kun miehet, sen enempää toisen seksuaalisuuntautuksesta tietämättä, käyttävät riitatilanteissa haukkumasanaa "homo" ja toisinaan pönkittävät miehistä uhoaan toteamalla: "vedän sua perseeseen.."

        Ovatko nämä tyypit siis itse homoja? Sillä käsittääkseni mies ei voi raiskata miestä kuin jäykällä sukupuolielimellä, ja jäykistymiseen taas tarvitaan kiihotusta, jota taas ei ole jos ei tunne seksuaalista vetoa... (Tosin monasti nämä tyypit vihaavat homoja, aika sairasta meininkiä). Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen, osaisiko joku valottaa asian laitaa vai olenko ymmärtänyt jotain väärin...


      • ei oo seksiä
        tiedustelija kirjoitti:

        onko vankilassa paljon homoja, kun olen kuullut huhuja että miehet raiskailevat siellä toisiaan? Vai onko se vaan legendaa?

        Olen myös ymmärtänyt että näillä raiskareilla on siviilissä tyttöystävät ym, eli ovatko he sitten bi-seksuaaleja?

        Sitäkin olen ihmetellyt, kun miehet, sen enempää toisen seksuaalisuuntautuksesta tietämättä, käyttävät riitatilanteissa haukkumasanaa "homo" ja toisinaan pönkittävät miehistä uhoaan toteamalla: "vedän sua perseeseen.."

        Ovatko nämä tyypit siis itse homoja? Sillä käsittääkseni mies ei voi raiskata miestä kuin jäykällä sukupuolielimellä, ja jäykistymiseen taas tarvitaan kiihotusta, jota taas ei ole jos ei tunne seksuaalista vetoa... (Tosin monasti nämä tyypit vihaavat homoja, aika sairasta meininkiä). Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen, osaisiko joku valottaa asian laitaa vai olenko ymmärtänyt jotain väärin...

        Raiskaus ei oo seksiä vaan väkivaltaa. Raiskaaja kiihottuu omasta vallastaan ja alistamisesta. Uhri voi olla periaatteessa mies tai nainen, vanhus, lapsi, sairas, (kehitys)vammainen, kuka vaan.


      • tiedustelija kirjoitti:

        onko vankilassa paljon homoja, kun olen kuullut huhuja että miehet raiskailevat siellä toisiaan? Vai onko se vaan legendaa?

        Olen myös ymmärtänyt että näillä raiskareilla on siviilissä tyttöystävät ym, eli ovatko he sitten bi-seksuaaleja?

        Sitäkin olen ihmetellyt, kun miehet, sen enempää toisen seksuaalisuuntautuksesta tietämättä, käyttävät riitatilanteissa haukkumasanaa "homo" ja toisinaan pönkittävät miehistä uhoaan toteamalla: "vedän sua perseeseen.."

        Ovatko nämä tyypit siis itse homoja? Sillä käsittääkseni mies ei voi raiskata miestä kuin jäykällä sukupuolielimellä, ja jäykistymiseen taas tarvitaan kiihotusta, jota taas ei ole jos ei tunne seksuaalista vetoa... (Tosin monasti nämä tyypit vihaavat homoja, aika sairasta meininkiä). Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen, osaisiko joku valottaa asian laitaa vai olenko ymmärtänyt jotain väärin...

        Homoja ei ole oikeasti olemassakaan. On vain miehiä, joilla on alituinen suuri viettipaine. He köyrivät naisia, miehiä, lapsia ja eläimiä. Voi vain toivoa, että paineet pienenevät iän myötä.


      • justni
        Muuta pois... kirjoitti:

        jos vain pystyt. Narkkarien kanssa jää aina toiseksi. Niillä on toistensa vahva tuki takanaan ja voit saada yllättävän vaikeita tilanteita itsellesi jos hankkiudut vaikeuksiin niiden kanssa. Poliisilla ei ole enää määrärahoja eikä siten valmiuksia käydä sotaa huumeita vastaan. Yhteiskunta on joutunut nostamaan kätensä ylös jo aikoja sitten. Parempi olla kaivamatta verta nenästään. Ihan oikeasti. Jos tietäisit enemmän niiden ajatusmaailmasta ja käyttäytymismalleista, ymmärtäisit mitä tarkoitan. Jos ammut sen narkkarin ja joudut vankilaan, jossa sen tyypin kaverit on jo odottamassa sinua. Vartijat tai vankilan henkilökunta ei "näe" hakkaamisia, raiskauksia tai mitään. "Kuuluu osana rangaistukseen"...Sinulla ei ole mitään voitettavaa sen narkkarin kanssa. Vain hävittävää. Muuta siis pois äläkä ärsytä.

        Taisit puhua läpiä päähäsi. Suurinosa narkeista on semmoisia pikkunilkkejä, joille tulee paskat housuun tosipaikan tullen.


      • kovis
        Muuta pois... kirjoitti:

        jos vain pystyt. Narkkarien kanssa jää aina toiseksi. Niillä on toistensa vahva tuki takanaan ja voit saada yllättävän vaikeita tilanteita itsellesi jos hankkiudut vaikeuksiin niiden kanssa. Poliisilla ei ole enää määrärahoja eikä siten valmiuksia käydä sotaa huumeita vastaan. Yhteiskunta on joutunut nostamaan kätensä ylös jo aikoja sitten. Parempi olla kaivamatta verta nenästään. Ihan oikeasti. Jos tietäisit enemmän niiden ajatusmaailmasta ja käyttäytymismalleista, ymmärtäisit mitä tarkoitan. Jos ammut sen narkkarin ja joudut vankilaan, jossa sen tyypin kaverit on jo odottamassa sinua. Vartijat tai vankilan henkilökunta ei "näe" hakkaamisia, raiskauksia tai mitään. "Kuuluu osana rangaistukseen"...Sinulla ei ole mitään voitettavaa sen narkkarin kanssa. Vain hävittävää. Muuta siis pois äläkä ärsytä.

        Nössö.. toivottavasti en joudu sun kas sotaan (sit ku se syttyy)
        nm. paskasakista eroon keinolla millä hyvänsä.


    • ohjaaja

      onko narkkari jotain velkaa sinulle? Anna kuule vaan hänen asua naapurissasi, miksi olet suvaitsematon? Kai hänelläkin on oikeus aloittaa elämänsä alussa, pitääkö moukkien tietein tahtoin vaikeuttaa vankilakundin yhteiskuntaan sopeutumista?? Hän antaa varmasti sinun olla rauhassa , anna sinäkin hänen! Mitä tuo tuollainen vittuilu on että huomauttelet pelastusteille jätetystä ajoneuvosta?? Perisuomalaista typeryyttä, toisen asioihin puuttumista, anna viranomaisten puuttua pysäköinteihin! Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa miten joku pysäköi, ikinä en ole tarvetta nähnyt puuttua toisten asioihin, johtunee ehkä siitä että minulla on omakin mielenkiintoinen elämä!

      • Jackpot

        Toivottavasti joku idiootti on jättänyt autonsa pelastustien tukoksi, kun palokunta joskus yrittää tulla sammuttamaan asuntopaloasi tai ambulanssimiehistö yrittää tulla sinua elvyttämään.


      • ohjaaja
        Jackpot kirjoitti:

        Toivottavasti joku idiootti on jättänyt autonsa pelastustien tukoksi, kun palokunta joskus yrittää tulla sammuttamaan asuntopaloasi tai ambulanssimiehistö yrittää tulla sinua elvyttämään.

        lässyn, lässyn, lää...


      • Jackpot
        ohjaaja kirjoitti:

        lässyn, lässyn, lää...

        Mietitkö pitkäänkin noin älykästä viestiä väsätessäsi? Otitko oikein molemmat aivosolusi käyttöön?


      • A.T.

        Tunnut olevan narkkari ja/tai linnakundi itsekin. Ainakin niiden perseennuolija.

        Jos kaltaisesi kihomato on onnistunut lisääntymään, niin palkataan sinulle Jammu Siltavuori lastenhoitajaksi. Siinähän pääset helpottamaan vankilakundin yhteiskuntaan sopeutumista, saatanan kusipää!


      • lässyn lässyn lää
        A.T. kirjoitti:

        Tunnut olevan narkkari ja/tai linnakundi itsekin. Ainakin niiden perseennuolija.

        Jos kaltaisesi kihomato on onnistunut lisääntymään, niin palkataan sinulle Jammu Siltavuori lastenhoitajaksi. Siinähän pääset helpottamaan vankilakundin yhteiskuntaan sopeutumista, saatanan kusipää!

        UUh, sinä sitten olet fiksu suomalainen mies, saatanan kusipää ja kaikkee, sanavarastosi ainakin on päätä huimaava, vaan mitä sitä työttömältä isän pieksemältä hitsarilta voi muuta odottaakaan. VAan tulee aika jolloin sinä olet hädässä...silloin on mukavaa katsella kun muut vaikeuttavat sopeutumistasi. Sitä saa heti kusipään leiman ottaan jos tuntee empatiaa ja lähimmäisen rakkautta. Kaikki lääkärit, soskun ämmät ym. on sitten vissiin kusipäitä, kuten kai kaikki sivistyneetkin. Tosin, tämä palstahan edustaa noin keskimääräisesti sitä suomalaista alatyylin väestönosaa, se vähän minua lohduttaa. (ps. isikö ne kovat arvot päähäsi lapsena ajoi? Kai myös muistat olla rasisti, armeijahullu ym) ja älä minusta huolehdi, olen kaikista päihteistä vapaa, keskiluokkainen perheenisä.


      • lässyn lässyn lää
        Jackpot kirjoitti:

        Mietitkö pitkäänkin noin älykästä viestiä väsätessäsi? Otitko oikein molemmat aivosolusi käyttöön?

        Yleensä olen suvaitsemattomien isän hakkaamien idioottien kanssa kokenut parhaaksi linjaksi vastaata samalla mitalla, eli lässyn lässyn lää vaan! Mutta hilaa nyt se ihranen mahasi jo sängyn puolelle ja ota vielä yksi kalja ja polta itse käärimäsi sätkä, niin kyllä se siitä taas...


      • Mitä Hitsari?
        Jackpot kirjoitti:

        Mietitkö pitkäänkin noin älykästä viestiä väsätessäsi? Otitko oikein molemmat aivosolusi käyttöön?

        se on muuten mieliharrastukseni vittuilla suomi-junteille, kiva olla joka asiasta eri mieltä, siis oikeaa ja fiksua mieltä. Työpaikallani, konferensseissa ym on tietysti saman henkistä porukkaa, niin tämä tuo vaihtelua kun saa katsoa junttien riehaantumista, kun niillä alkaa sappi kiehumaan kun joku uskaltaa heikompaa puolustaa ja kannattaa pehmeitä, inhimillisä arvoja. Vasemmistoliitto rulez!


      • heippa!
        Jackpot kirjoitti:

        Mietitkö pitkäänkin noin älykästä viestiä väsätessäsi? Otitko oikein molemmat aivosolusi käyttöön?

        Niin, ehkä suurinta tyydytystä kuitenkin tuo tämä kun voi etukäteen näiden yksinkertaisten älykääpiöiden aivoitukset arvata. Olin nimittäin satavarma että ensimmäinen kommentti on: "olet itse linnakundi", eihän toki haiseva suomijuntti voi ymmärtää , että inhimillinen voi olla olematta itse syrjäytynyt. Sitä myös empatiaksi ja lähimmäisenrakkaudeksi kutsutaan, on myös ammatteja joissa se on työnkuva. Ovatko hekin kaikki pisupäitä? Ja seuraavaksi saankin vastauksen: "jos mua vastaan tulet pimeällä, niin..." tätä rataahan nämä jutut pyörii, pitäis korkeastikoulutettujen ja fiksujen olla junttiloiden kanssa aina vaan samaa mieltä...Mutta, suosittelen alkon käytön vähentämistä, liikuntaharrastuksen aloittamista niin saatte elämänne tasapainoon, myös uusi älyllinen harrastus, vaikka avoimet yliopisto-opinnot voisivat antaa muutakin ajattelun aihetta kuin toisten asioihin puuttumista.


      • Jackpot
        heippa! kirjoitti:

        Niin, ehkä suurinta tyydytystä kuitenkin tuo tämä kun voi etukäteen näiden yksinkertaisten älykääpiöiden aivoitukset arvata. Olin nimittäin satavarma että ensimmäinen kommentti on: "olet itse linnakundi", eihän toki haiseva suomijuntti voi ymmärtää , että inhimillinen voi olla olematta itse syrjäytynyt. Sitä myös empatiaksi ja lähimmäisenrakkaudeksi kutsutaan, on myös ammatteja joissa se on työnkuva. Ovatko hekin kaikki pisupäitä? Ja seuraavaksi saankin vastauksen: "jos mua vastaan tulet pimeällä, niin..." tätä rataahan nämä jutut pyörii, pitäis korkeastikoulutettujen ja fiksujen olla junttiloiden kanssa aina vaan samaa mieltä...Mutta, suosittelen alkon käytön vähentämistä, liikuntaharrastuksen aloittamista niin saatte elämänne tasapainoon, myös uusi älyllinen harrastus, vaikka avoimet yliopisto-opinnot voisivat antaa muutakin ajattelun aihetta kuin toisten asioihin puuttumista.

        Sait sitten parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen ihan puoliasiallisenkin viestin aikaiseksi. Kiitos siitä. En kylläkään ole sinua linnakundiksi väittänyt, joten tuo "satavarmuutesi" sen asian tiimoilta menee hiukkasen metsään.

        Alkuperäinen kommenttini koski lähinnä niitä suomijuntteja, jotka tietämättömyyttään ja/tai typeryyttään jättävät autonromujaan pelastusteiden tukkeeksi, olivatpa he sitten työttömiä hitsareita, linnakundeja, narkkareita tai empaattisia vasemmistolaisia. Jos joku haluaa pitää asuinympäristönsä turvallisena omalle perheelleen, niin pidän sitä nimenomaan omien asioiden hoitamisena enkä toisten asioihin puuttumisena. Sinun vastineesi siihen kuului: "lässyn, lässyn, lää...". Noinko vahvalla argumentoinnilla Vasemmistoliitossa kannatetaan pehmeitä, ihmimillisiä arvoja ja ollaan oikeaa ja fiksua mieltä?

        Mistä muuten kumpuaa tuo oman ajatusmaailmasi kaksijakoisuus? Tunnet ilmeisesti suurta empatiaa ja lähimmäisenrakkautta linnakundeja ja narkkareita kohtaan, jotka myös usein ovat yksinkertaisia älykääpiöitä ja suomijuntteja parhaimmillaan. Kuitenkin toisen viestisi mukaan mieliharrastuksesi on yksinkertaisille suomijunteille vittuilu. Kuulostaa hieman ristiriitaiselta.


      • A.T.
        lässyn lässyn lää kirjoitti:

        UUh, sinä sitten olet fiksu suomalainen mies, saatanan kusipää ja kaikkee, sanavarastosi ainakin on päätä huimaava, vaan mitä sitä työttömältä isän pieksemältä hitsarilta voi muuta odottaakaan. VAan tulee aika jolloin sinä olet hädässä...silloin on mukavaa katsella kun muut vaikeuttavat sopeutumistasi. Sitä saa heti kusipään leiman ottaan jos tuntee empatiaa ja lähimmäisen rakkautta. Kaikki lääkärit, soskun ämmät ym. on sitten vissiin kusipäitä, kuten kai kaikki sivistyneetkin. Tosin, tämä palstahan edustaa noin keskimääräisesti sitä suomalaista alatyylin väestönosaa, se vähän minua lohduttaa. (ps. isikö ne kovat arvot päähäsi lapsena ajoi? Kai myös muistat olla rasisti, armeijahullu ym) ja älä minusta huolehdi, olen kaikista päihteistä vapaa, keskiluokkainen perheenisä.

        Ottaisitko suuressa empatiassasi ja lähimmäisenrakkaudessasi Jammu Siltavuoren lastesi hoitajaksi, jotta voisit helpottaa Jammun sopeutumista kelpo ihmiseksi? Vai ovatko juttusi tyypillisiä punikkihumanistihörhön höpinöitä?


      • nukkumatti
        lässyn lässyn lää kirjoitti:

        UUh, sinä sitten olet fiksu suomalainen mies, saatanan kusipää ja kaikkee, sanavarastosi ainakin on päätä huimaava, vaan mitä sitä työttömältä isän pieksemältä hitsarilta voi muuta odottaakaan. VAan tulee aika jolloin sinä olet hädässä...silloin on mukavaa katsella kun muut vaikeuttavat sopeutumistasi. Sitä saa heti kusipään leiman ottaan jos tuntee empatiaa ja lähimmäisen rakkautta. Kaikki lääkärit, soskun ämmät ym. on sitten vissiin kusipäitä, kuten kai kaikki sivistyneetkin. Tosin, tämä palstahan edustaa noin keskimääräisesti sitä suomalaista alatyylin väestönosaa, se vähän minua lohduttaa. (ps. isikö ne kovat arvot päähäsi lapsena ajoi? Kai myös muistat olla rasisti, armeijahullu ym) ja älä minusta huolehdi, olen kaikista päihteistä vapaa, keskiluokkainen perheenisä.

        taidat lässyttäjä itsekin olla siis juntti armeijahullu sosialisti hitsari paska kun täällä viihdyt? mene nu'''maan mukuloitas


      • A.R.S.E

        Perkele kun teitä hörhöjen paapojia löytyy jokapuolelta. Niin eihän niistä haittaa ole niin kauan kun jättävät sinut rauhaan, mutta kyllä sitä heti ollaan meteliä nostamassa jos joku narkki vaikka pieksää ja ryöstää sinut.
        Minunkin puolesta saavat olla ihan rauhassa niin kauan kun alkavat ihmisiä kiusaamaan, mutta kyllä asialle on jotain tehtävä, jos terrorisoivat aluetta mitensattuun. Eivätkä ne uskalla mitään takaisin alkaa vikisemään,suurinosa niistä ei edes osaa ajatella.


      • A.R.S.E
        A.R.S.E kirjoitti:

        Perkele kun teitä hörhöjen paapojia löytyy jokapuolelta. Niin eihän niistä haittaa ole niin kauan kun jättävät sinut rauhaan, mutta kyllä sitä heti ollaan meteliä nostamassa jos joku narkki vaikka pieksää ja ryöstää sinut.
        Minunkin puolesta saavat olla ihan rauhassa niin kauan kun alkavat ihmisiä kiusaamaan, mutta kyllä asialle on jotain tehtävä, jos terrorisoivat aluetta mitensattuun. Eivätkä ne uskalla mitään takaisin alkaa vikisemään,suurinosa niistä ei edes osaa ajatella.

        Onhan se niinkin,mutta jos alkaa jokin narkki inisemään,niin se narkki saa muuttaa pois, en minä. Eli antakaa narkin olla niin kauan, kun alkaa häiriköimään lähiympäristöä tai itseäsi.


      • Suomi24
        Jackpot kirjoitti:

        Sait sitten parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen ihan puoliasiallisenkin viestin aikaiseksi. Kiitos siitä. En kylläkään ole sinua linnakundiksi väittänyt, joten tuo "satavarmuutesi" sen asian tiimoilta menee hiukkasen metsään.

        Alkuperäinen kommenttini koski lähinnä niitä suomijuntteja, jotka tietämättömyyttään ja/tai typeryyttään jättävät autonromujaan pelastusteiden tukkeeksi, olivatpa he sitten työttömiä hitsareita, linnakundeja, narkkareita tai empaattisia vasemmistolaisia. Jos joku haluaa pitää asuinympäristönsä turvallisena omalle perheelleen, niin pidän sitä nimenomaan omien asioiden hoitamisena enkä toisten asioihin puuttumisena. Sinun vastineesi siihen kuului: "lässyn, lässyn, lää...". Noinko vahvalla argumentoinnilla Vasemmistoliitossa kannatetaan pehmeitä, ihmimillisiä arvoja ja ollaan oikeaa ja fiksua mieltä?

        Mistä muuten kumpuaa tuo oman ajatusmaailmasi kaksijakoisuus? Tunnet ilmeisesti suurta empatiaa ja lähimmäisenrakkautta linnakundeja ja narkkareita kohtaan, jotka myös usein ovat yksinkertaisia älykääpiöitä ja suomijuntteja parhaimmillaan. Kuitenkin toisen viestisi mukaan mieliharrastuksesi on yksinkertaisille suomijunteille vittuilu. Kuulostaa hieman ristiriitaiselta.

        Niin kuvitteletko ettei tänne eksy kukaaan muu?

        Hakeudu huumehörhö hoitoon niin saat asianmukaisen lääkityksen....


      • Jackpot
        Suomi24 kirjoitti:

        Niin kuvitteletko ettei tänne eksy kukaaan muu?

        Hakeudu huumehörhö hoitoon niin saat asianmukaisen lääkityksen....

        Mitähän viestiä kuvittelit kommentoivasi harhojesi keskellä?

        Pitäisiköhän sinun säätää omaa lääkitystäsi...


    • esikatselija

      Ihmisiä ei ole lupa tappaa, ja enpä ole naurettavampaa syytä kuullut kuin väärin pysäköity auto, joten hankihan "täydellisyys" ihan oma elämä. Tosin tiedän että tuonkaltaisia ajatuksia päähän tulee, kun oikein pelottaa ja ahdistaa, siihen löytyy apua lääkäriltä, hyvistä harrastuksista ja oman elämän elämisestä.

      • esikastelija

        ollutkaan tässä se ongelma (?), vaan se että naapurissa asuu narkkari. Ja aika hourupää vissiin kyseessä jos tuollaisesta asiallisesta huomautuksesta (siis auto parkkeerattu keskelle kulkuväylää) alkaa uhkailla.
        Opettele sinäkin "esikatselija" vaikka lukemaan jossain työväenopiston kursseilla. Teitä alemman sosiaaliluokan pummeja soisi mielellään harvennettavan.


      • ristus
        esikastelija kirjoitti:

        ollutkaan tässä se ongelma (?), vaan se että naapurissa asuu narkkari. Ja aika hourupää vissiin kyseessä jos tuollaisesta asiallisesta huomautuksesta (siis auto parkkeerattu keskelle kulkuväylää) alkaa uhkailla.
        Opettele sinäkin "esikatselija" vaikka lukemaan jossain työväenopiston kursseilla. Teitä alemman sosiaaliluokan pummeja soisi mielellään harvennettavan.

        Ymmärtäisin ongelman jos se narkki asuis teillä ja siihen kompastuis välillä kun se pötköttäis olohuoneen lattialla piikki hihassa. Mutta mitäpä se siellä naapurissa niin haittaa. Älä vittuile sille, tuskin sillä mitään intressiä on sua kiusata sen kummemmin.
        Meilläkin asu kerran kusipää naapurissa ja olisin vaihtanu narkkiin millon tahansa.


      • narkomaanin äiti
        ristus kirjoitti:

        Ymmärtäisin ongelman jos se narkki asuis teillä ja siihen kompastuis välillä kun se pötköttäis olohuoneen lattialla piikki hihassa. Mutta mitäpä se siellä naapurissa niin haittaa. Älä vittuile sille, tuskin sillä mitään intressiä on sua kiusata sen kummemmin.
        Meilläkin asu kerran kusipää naapurissa ja olisin vaihtanu narkkiin millon tahansa.

        hei!kyllä narkomaanit aiheuttaa(perheissä pelkoa,taloyhtiöissä levottomuutta,varkauksiakin esim:kellareissa jne.aika läheltä ja tiiviisti olen seurannut/elännyt mukana niin oman narkomaani nuoren elämää,kuin muutaman muunkin.ja eivät ole kyllä ihan mukavia naapureita kuitenkaan,usein narkomaanilla on narkomaani kaverit.toisten omaisuus ja kotirauha on jotain josta ei välitetä.poliisia käy hyvinkin usein näissä"ja justiin oli (suuren tyylin poliisi väijyt)erään taloyhtiön luona.mutta totta sekin että narkomanien tarvitsee asua jossakin.heille on olemassa ihan omia a-klinikan ynm.asuntojakin,tosin niissä on tietynlaiset hoitovelvoitteet.mutta vaikka en pelkää ja vihaa narkomaaneja niin ymmärrän kyllä että hyvin harva naapurikseen narkomaania toivoisi.


      • Harmaakarhu.
        narkomaanin äiti kirjoitti:

        hei!kyllä narkomaanit aiheuttaa(perheissä pelkoa,taloyhtiöissä levottomuutta,varkauksiakin esim:kellareissa jne.aika läheltä ja tiiviisti olen seurannut/elännyt mukana niin oman narkomaani nuoren elämää,kuin muutaman muunkin.ja eivät ole kyllä ihan mukavia naapureita kuitenkaan,usein narkomaanilla on narkomaani kaverit.toisten omaisuus ja kotirauha on jotain josta ei välitetä.poliisia käy hyvinkin usein näissä"ja justiin oli (suuren tyylin poliisi väijyt)erään taloyhtiön luona.mutta totta sekin että narkomanien tarvitsee asua jossakin.heille on olemassa ihan omia a-klinikan ynm.asuntojakin,tosin niissä on tietynlaiset hoitovelvoitteet.mutta vaikka en pelkää ja vihaa narkomaaneja niin ymmärrän kyllä että hyvin harva naapurikseen narkomaania toivoisi.

        Kyllä siinä meinaa huumorintaju joutua aika kovalle koetukselle,kun kellarit revitään auki sorkkaraudalla ja kaikki,mistä vähänkin saa rahaa,varastetaan.Tässä lähitalossa oli erään huumehörhön lahtiessä varastettu kaikki maastopyörät,SIIS KAIKKI!merkkiin tms.katsomatta.Ei niihin narkkareihin pysty,kuin kylmän rauhallinen jahtaaminen ja olon epämukavaksi tekeminen.Jossain vaiheessa ne tajuaa sen,etteivät ole järin toivottuja(2:lla sijalla tippurin jälkeen),niin katoaavat maisemista.Jos ei asunnon omistaja ehdi ennen sitä heittää ulos...


    • Perkeleen viha

      Sano vaan mikä on nimi postiluukussa ja osoite.

    • Harmaakarhu.

      Ei rottaan kannata ruutia lähteä haaskaamaan.Kaiken lisäksi kenties vielä Sinutkin tuomittaisi.Meikällä on Lahdessa vähän samanlainen ongelma.Virkavalta kävi eilen illalla räjäyttämässä huushollin tyhjäksi ja veivät koko porukan mennessään.Tykkäsivät pitää ampumarataa siinä luukussa ja naapurit joutuivat paniikkiin sen takia.Pitihän siihen tilanteeseen puuttua.Nyt on taas maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto.Isännöitsijä on lähes hampaaton,tai haluton tarttumaan asiaan.Sen takia olemme hiiltyneet siihen vintiöön ja jos ei isännöitsijä saa sitä kuriin,niin meikä lähtee helapään kanssa asialle...Yritä kestää sen kanssa,kyllä siitä aika huolehtii.Narkkarit on siinä mielessä"helppoja tapauksia",että ne kuihtuu käsiin parissa-kolmessa vuodessa.Välillä virkavalta kohteliaisuuskäynnille,niin kyllä se siitä.Niin täälläkin tehdään.

      • muori55

        Minusta narkomaanit ovat säälittäviä, en ymmärrä teidän vihaa.


      • Ei pääse eroon.

        "Narkkarit on siinä mielessä"helppoja tapauksia",että ne kuihtuu käsiin parissa-kolmessa vuodessa."

        Valitettavasti toi ei pidä paikkaansa, monet niistä sitkuttelee yllättävän sitkeästi vuosikaudet ja noissa kamaluukuissa tulee aina kaksi uutta tilalle, jos yksi lähtee.


      • Ei säälitä yhtään.
        muori55 kirjoitti:

        Minusta narkomaanit ovat säälittäviä, en ymmärrä teidän vihaa.

        Muori55: Ymmärtäisit ehkä paremmin, jos joutuisit itse elämään narkkareiden naapurina ja joutuisit kokemaan, millaisia ongelmia narkit tuovat taloyhtiöihin tullessaan. Kyllä siinä sääli ja kaikki muukin jeesustelu katoaa äkkiä kun valvot yöt ja päivät metelin takia, kamajengi juoksee rapussa ja kaikki omaisuus, mikä vehkeillä tai ilman irti lähtee, lähtee siinä sivussa kävelemään...

        Kannattaisi joskus sen turhanpäiväisen säälin sijaan yrittää ymmärtää mitä ongelmia nämä porukat tuovat tullessaan, ei niitä turhan takia muuten vain vihata.


    • nortel

      Unohda koko asia,jos ei ole tuottanut muuta
      häiriköintiä,siinä voi helposti käydä niin,
      että olet itse hautuumaalla,koska heillä on
      yleensä kavereita jotka hoitavat nämä asiat!!
      No voit päästä helpolla kun koitat puhua hänelle
      järkeä.Ei kannata aina päätään aukoa joka pienestä jutusta ja ei kai ketään halua
      linnaan tällaisen tapauksen vuoksi?????

    • .................

      Joo kaikki pöllitään mistä saa vähänkin rahaa, kun tiedetään, että sen pitää vielä kuntoutua 10v ja niitä narkkeja suojellaan. Ne hyökkää aina silloin,kun nukut!

    • Mun naapurissa on homo ja se katsoi mua selvästi "sillä silmällä". Mitä suosittelet että teen asialle? Muuta harmia siitä ei ole, muuta kuin että se on homo.

      Ja sit on pari vanhusta kans naapureina. Ne ärsyttää kun ne menee rappukäytävässä niin hitaasti. Mitä niille pitäis tehdä?

      Mun mielestä ihmiset jotka uhkaavat ampua toisia ihmisiä ovat suurempi riski yleiselle turvallisuudelle kuin sellaiset ihmiset jotka nautinnonhalussaan ottavat kehoonsa jotain kemikaalia.

      Toivon että SUPO lisää sinut tarkkailulistalle koska olet uhannut juuri jonkun henkeä ja tarveyttä.

      • Joo, ja jos siinä on joku narkkari niin suosittelen että teet kaikkesi että se saa asiallisen työpaikan. Silloin se pystyy rahoittaan käyttöään laillisilla tuloilla ja ympäristö jää rauhaan.

        Jos taas karkoitat narkkarin jollain tavalla on riski että siitä tulee MUN naapuri. Joten mun mielestä sun pitäis pitää sun riesasi siellä omassa piirissäsi, ja koittaa jeesata sitä parhaasi mukaan.


    • NoPrkleenPrkele

      Mulla ainakin liikaa omia murheita ja mietittävää alkaa nillittää jostain säälittävästä autosta, etkö päässy ajaa omaa autoasi pois vai miksi piti nillittää? vittu naiset just tämmösiä :\

    • JK

      VAI NIIN

    • ass

      Näitä paapotaan, sosiaalitantat maksaa , turpaan vaan ja ulos, asioita vääristelty, mielenterveyspotilaan henkivakuutus, polttavat taloja , viiltelevät itseään ja hyppivät satama.altaaseen

      • Tuos juur juoks

        Yx juur tuossa juoksi pöydänjalka aunuksessaan, liekkö pelanneet jotain räsypokkaa taas ja voittaja sai kaalimadosta :D


    • Anonyymi

      Itse muutin muualle narkkien naapurista. En jaksanut jäädä katsomaan kumpi tappaa kumman. Hakkasivat pariskunta metalliputkilla toisiaan jouluna pihassa ja uhkailivat tappaa toisensa. Onneksi asun yksin ja nopea muutto ,kun ei hirveästi tavaraa👍Nyt on rauhallinen talo.

    • Anonyymi

      Jos on muutenkin häirikkö tai rikollinen, koittaisin hankkia jostain sellasen huumeherkun että yksi kerta riittää ja tarjoisin hänelle sovinnon eleenä.

      Jos on narkkari josta ei ole häiriötä sen kummemmin, antaisin elää omaa elämäänsä.

      • Anonyymi

        Aloitus on vuodelta 2004. Mitä kiksejä saatte nostelemalla vanhoja juttuja esille?


    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää vieläkö se narkkari on hengissä ja kuinka asia eteni tässä tapauksessa?

    • Anonyymi

      asaun pienellä paikkakunnalla, ja onhan minullakin naapureita. En tarkkaile heidän elämäänsä, en välitä juoruista,en jouda moisia kuuntelemaankaan, on ihan oma elämä. Suosittelen muillekkin, että yrittää vain pitää huolen omista asioistaan.
      Ja ei, en ole narkkari itse. Koskaan ollutkaan, vaan duunari, 50 ja risat, mutta oli sekin aika, kun minulta udeltiin kenen kanssa käyn lenkillä. Kun vastasin että lemmikkini, kysyjä nolostui kovin. Kun jo tietävät pitemmän asumiseni jälkeen, kukaan enää kummastele mitään. Kiitos siitä naapureille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe