Ikäryhmät/Vanhimmat

Hei

Tässä on tullut nyt runsaasti valivalia parin Luotsin käytöksestä tuolla vanhimpien huoneessa.

Toivoisin että katsoisitte hieman sormien läpi juttuja..jos kaikkeen puuttuu liian tiukasti, niin siitä kärsii huoneen järjestys sekä myös kaikkien Luotsien maine. Itse sain tänään kuraa aikalailla niskaani em. asiasta.

Mehän itse olemme niitä hyvin käyttäytyviä..ja annetaan nyt esimerkkiä heillekin. On hienoa katsoa miten eräs Luotsi nuorena henkilönä on saanut suuren suosion huoneessa ihan keskustelutaitonsa ansiosta :) huoneessa jossa yleenä karsastetaan nuorison läsnäoloa.

Muistetaan että huoneessa on chatin vanhimpia henkilöitä..on niitä hankalia ja vähemmän hankalia. Kaikkien kanssa pitäs koittaa keskustelemalla hoitaa asiat, aina se ei onnistu..sitten vasta se banni :)

Kittoos..

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Ihan totta puhut. Sääntöjen valvominen ei kärsi, jos joskus käyttäjä pääsee vähän helpommalla, sen sijaan viisas luotsi tietää milloin tulee puuttua tilanteisiin.

      Luotsin tehtävä ei ole rangaista, vaan innostaa. Liiasta potkimisesta voi saada ikävän maineen josta ei pääse eroon eikä toisaalta liian herkkä potkiminen ole sitä mitä ylläpitokaan hakee luotseja hyväksyessään.

      Tämän pitäisi olla hauskaa.


      Terveisin,

      Suomi24 Ylläpito Martta ja Saga

    • No nimenomaan...tervettä maalaisjärkeä saa ja tuleeki käyttää! Ja aina pitää muistaa ilmoittaa toimistaan kohteellensa jotta ymmärtäisi miksi näin toimitaan, ei kylmiltään! Ja hauskaa ajanviettoahan tän kuuluisiki ensisijasesti olla, ei mekään olla mitään yli-ihmisiä!

    • Minua on moitittu siitä, etten puutu vanhimmat huoneessa (entisen 50 porukat enimmäkseen) mihinkään. Näin niinkun kärkevästi sanottuna. Juttu ei ole ihan noin. Enkä suuremmalti ole ottanut kritiikistä itseeni.

      Minusta noin 50-vuotiaan ihmisen tulisi olla kypsä keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa. Aivan varmasti siihen ikään mennessä on elämässä tullut vastaan ihminen, jonka kanssa ei kaikki mene hyvin. Toivoisin chättääjiltäkin osaamista, etteivät he ala kinastelemaan silloin kuin kakarat.

      Olen yrittänyt neuvoa ruksin käyttöä sellaisessa tilanteessa, että joku ei siedä toista. Valitettavasti kaikki eivät osaa tätä käyttää (osaamattomuus pääkopan sisällä).

      Toinen juttu on, että olen todennut, että 50-vuotiaita ihmisiä on melko turha alkaa kasvattamaan. Ei he enää opi. Toki olen joillekin nikeille yrittänyt antaa vinkkejä hyvään käytökseen. Ilahduttavana totean, että joskus näkee, kuinka joku ymmärtää hyvät tavat välttämättömäksi yhteiselossa toisten ihmisten kanssa.

      Kesäkuun alussa sanoin, että tarkennan linjaani. Siitä sain kehuja. Jatkan tällä linjalla, etten pienistä asioista banni, mutta en katso yhtä paljon sormien läpi. Tilanteen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe