Ikäryhmät/Vanhimmat

Hei

Tässä on tullut nyt runsaasti valivalia parin Luotsin käytöksestä tuolla vanhimpien huoneessa.

Toivoisin että katsoisitte hieman sormien läpi juttuja..jos kaikkeen puuttuu liian tiukasti, niin siitä kärsii huoneen järjestys sekä myös kaikkien Luotsien maine. Itse sain tänään kuraa aikalailla niskaani em. asiasta.

Mehän itse olemme niitä hyvin käyttäytyviä..ja annetaan nyt esimerkkiä heillekin. On hienoa katsoa miten eräs Luotsi nuorena henkilönä on saanut suuren suosion huoneessa ihan keskustelutaitonsa ansiosta :) huoneessa jossa yleenä karsastetaan nuorison läsnäoloa.

Muistetaan että huoneessa on chatin vanhimpia henkilöitä..on niitä hankalia ja vähemmän hankalia. Kaikkien kanssa pitäs koittaa keskustelemalla hoitaa asiat, aina se ei onnistu..sitten vasta se banni :)

Kittoos..

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Ihan totta puhut. Sääntöjen valvominen ei kärsi, jos joskus käyttäjä pääsee vähän helpommalla, sen sijaan viisas luotsi tietää milloin tulee puuttua tilanteisiin.

Luotsin tehtävä ei ole rangaista, vaan innostaa. Liiasta potkimisesta voi saada ikävän maineen josta ei pääse eroon eikä toisaalta liian herkkä potkiminen ole sitä mitä ylläpitokaan hakee luotseja hyväksyessään.

Tämän pitäisi olla hauskaa.

Terveisin,

Suomi24 Ylläpito Martta ja Saga

• No nimenomaan...tervettä maalaisjärkeä saa ja tuleeki käyttää! Ja aina pitää muistaa ilmoittaa toimistaan kohteellensa jotta ymmärtäisi miksi näin toimitaan, ei kylmiltään! Ja hauskaa ajanviettoahan tän kuuluisiki ensisijasesti olla, ei mekään olla mitään yli-ihmisiä!

• Minua on moitittu siitä, etten puutu vanhimmat huoneessa (entisen 50 porukat enimmäkseen) mihinkään. Näin niinkun kärkevästi sanottuna. Juttu ei ole ihan noin. Enkä suuremmalti ole ottanut kritiikistä itseeni.

Minusta noin 50-vuotiaan ihmisen tulisi olla kypsä keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa. Aivan varmasti siihen ikään mennessä on elämässä tullut vastaan ihminen, jonka kanssa ei kaikki mene hyvin. Toivoisin chättääjiltäkin osaamista, etteivät he ala kinastelemaan silloin kuin kakarat.

Olen yrittänyt neuvoa ruksin käyttöä sellaisessa tilanteessa, että joku ei siedä toista. Valitettavasti kaikki eivät osaa tätä käyttää (osaamattomuus pääkopan sisällä).

Toinen juttu on, että olen todennut, että 50-vuotiaita ihmisiä on melko turha alkaa kasvattamaan. Ei he enää opi. Toki olen joillekin nikeille yrittänyt antaa vinkkejä hyvään käytökseen. Ilahduttavana totean, että joskus näkee, kuinka joku ymmärtää hyvät tavat välttämättömäksi yhteiselossa toisten ihmisten kanssa.

Kesäkuun alussa sanoin, että tarkennan linjaani. Siitä sain kehuja. Jatkan tällä linjalla, etten pienistä asioista banni, mutta en katso yhtä paljon sormien läpi. Tilanteen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4486
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4177
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3638
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3560
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2587
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2418
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2312
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2299
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2289
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2164
    Aihe