Jouduin kolme kuukautta sitten sairaalaan siten että pelastuslaitoksen piti rikkoa lukko. Tilanne oli se että hoidettava ollut valtimoliitos puhkesi kotilomalla ja vaimo soitti ambulanssin ja tyrehdytti vuotoa tukkimalla haavan käsin, eikä päässyt ovelle avaamaan kun pelastuslaitos saapui. Itse olin pian tiedottomassa tilassa.
Nyt uudenaikaisen Abloy-lukon tilalla on se kaikkein vanhin, joiden avaimia on saanut tehdä vuosia vapaasti. Tilanne on jotenkin auki, kun lukkoa ei ole vieläkään kirjattu ajan tasalle. Asun siis Saton vuokra-asunnossa.
Kuuluuko asia minulle? Olenko korvausvelvollinen lukon korjaamisesta? (Älkää vinoilko tms. kunhan kysyn kun tiedä kenelle asia oikein kuuluu)
Kuka hoitaa/maksaa lukon korjauksen hätätilanteen jälkeen?
Uusavuton tässäkin
2
184
Vastaukset
- luulempa
Eiköhän se sinun tai vakuutusyhtiön maksettava ole. Ei kai Satollekaan kuulu sinun terveydestäsi maksaminen ja tuskin pelastuslaitoskaan maksaa pelastamisestasi.
- 9+18
Kuulunee taloyhtiön vakuutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765