Eli minkäköhän rotuinen on koira joka on kultaisen noutajan näköinen mutta ruskea (ei tumman ruskea)?
MIKÄ ROTU?
21
4284
Vastaukset
- sutku
...jos oot semmosen koiran jossain nähny, niin ehkä se oli kultaisennoutajan ja jonku muun risteytys.. :) tai en mä tiiä, mutta eipä tuu nyt mieleen mikä muu se vois olla.
- lelukoira
novascotiannoutaja?
- Boogie
Siis oisko Hovartti en osaa kirjitaa oikein mut onkuin kultsi mut isompi?!
- sutku
Boogie kirjoitti:
niin se kirjotetaan oikeen.. :) sehän tosiaan näyttää joku verran kultaiseltanoutajalta...
- Milla
Boogie kirjoitti:
Ai, kultsi suo isompi? Siis ai sun poikaystäväkö koiraa isompi? No on se sun kultsis nyt isompi kun koira. Mutta mulla on labratorinnoutaja koira ja se on hyvin koulutettu ja kiltti. Minun koiran nimi on Vili. Ja sen koiran ikä on 2w.
T:Milla
PS.Mun koira on tosi suloinen.
Mun koira on väriltään MUSTA. =]
- issu56
Hovawart, kuten tässä jo on arvuuteltukin. Hoffilla vain on kapeampi kuono-osa ja muitakin juttuja, joista kyllä osaa erottaa kultaiseen!
- paivi
Kultaisia noutajiakin on varsin tummia. Näyttelylinjaiset ovat pääosin kermanvaaleita, mutta varsinkin käyttölinjaisista löytyy vielä tummia kultaisi, sellaisia punertavan ruskeita. Sileäkarvainen noutajakin on paljon samantyyppinen, niitä löytyy maksanruskeina ja mustina.
- Zirrah
Minulle lähinnä tulisi tuosta mieleen sileäkarvainennoutaja. Siitä on ruskea värimuunnos. Koon ja karvapeitteen puolesta se saattaa jonkun mielestä muistuttaa kultaista, onhan ollut osana kultaisen jalostuksessa.
- issu56
on huomattavasti kultaista sirorakenteisempi kyllä. Aika jännää sinänsä, että niin paljon kuin olen näyttelyissä kiertänyt, niin näkemä'ni flätit ovat aina olleet mustia.
- Zirrah
issu56 kirjoitti:
on huomattavasti kultaista sirorakenteisempi kyllä. Aika jännää sinänsä, että niin paljon kuin olen näyttelyissä kiertänyt, niin näkemä'ni flätit ovat aina olleet mustia.
Onhan se totta, että flätit ovat sirompia mutta varmaan tuovat mieleen kultaisen ihmiselle joka ei ole perehtynyt niin paljoa rotujen eroihin. Ruskea on harvinaisempi väri mutta kyllä itse ainakin niitä olen jonkun verran nähnyt, en tosin näyttelyissä ole tarkemmin katsellut.
- issu56
Zirrah kirjoitti:
Onhan se totta, että flätit ovat sirompia mutta varmaan tuovat mieleen kultaisen ihmiselle joka ei ole perehtynyt niin paljoa rotujen eroihin. Ruskea on harvinaisempi väri mutta kyllä itse ainakin niitä olen jonkun verran nähnyt, en tosin näyttelyissä ole tarkemmin katsellut.
sillä on meiltäkin usein kysytty, että onko kyseessä musta vai valkoinen kultainennoutaja ;)
- Cindy85
issu56 kirjoitti:
Eikös se ole Flatti? Ja Flatti on maksanruskea, eli hiukan punertavanruskea:). Kyllä noita ruskeitaki flatteja näkyy. www.flatti.net
- issu56
Cindy85 kirjoitti:
Eikös se ole Flatti? Ja Flatti on maksanruskea, eli hiukan punertavanruskea:). Kyllä noita ruskeitaki flatteja näkyy. www.flatti.net
eli sileäkarvainen noutaja! Puhekielessä FLÄTTI!!
- ihan kotoisesti
issu56 kirjoitti:
eli sileäkarvainen noutaja! Puhekielessä FLÄTTI!!
LÄTTY
- LuLu
... Sileäkarvainennoutaja. En todellakaan tiedä onko se sinkki mutta luulen ainakin. Jos joku ei ymmärtänyt mitä sinkki tarkoittaa niin se on Sileäkarvainennoutaja! ;D
- issu56
etupäässä musta!!
- Mira:)
Vastaus oli tos otsikos!!
- vastaus
kultainen ja nova ovat ulkonäöltään tosi kaukana toisistaan!
- Cindy85
Olisikohan se kultainennoutaja? Niitä on myös hiukan tummempina.., eli vaaleanruskeina. Näitä tummempiä käytetään yleensä metsästykseen tms..
- SILEÄKARVAINEN NOUTAJA
SILEÄKARVAINEN
- vieras567
Newfoundlandinkoira koira?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051888- 2391678
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611076Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k65929Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63828Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37827The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805