olen siis sanonut vuokrasopimuksen irti ja kesäkuun lopussa pitäs muuttaa pois. En ole löytäny vielä uuttaa asuntoa ja tähänkään ei ilmeisesti ole tulossa ketää (ainakaan ei ole käyty kattomassa) niin jos meinaisin asua tässä vielä heinäkuun onko se mahollista? vuokrananatajalta en ole vielä asiaa kysynyt.
vuokrasoploppuu.
5
160
Vastaukset
- tuota?
No voi ristus. Ei kai se ole sinun asiasi onko sinne joku tulossa asumaan vai ei. Sinä lähdet sieltä silloin kun sopimuksesi loppuu ja piste. Toki jos vuokranantajan kanssa sovit asiasta niin mitäpä sitä täältä kysymään. Mutta kysymyksestä saa käsityksen että meinaat jäädä asuntoon loisimaan sopimuksesi päättymisen jälkeen.
- Ei voi olla totta
"vuokrananatajalta en ole vielä asiaa kysynyt."
Voi herran jestas !!!!!
Kysy. Hänhän sen asian voi päättää. Ei täällä kukaan. - asdfadsdfdadfaad
Mistä tiedät varmasti ettei vuokranantaja ole siihen löytänyt ketään? Voihan siihen tulla joku vuokranantajan tuttu eikä hän tarvitse välttämättä näyttöä siihen. Tai vuokranantaja laittaa asunnon myyntiin samantien.
Aika varmasti aloittajalla tulee aivan uutta motivaatiota hoitaa asioita kun pitäisi kantaa kamoja pihalle eikä ole paikkaa mihin niitä voi viedä turvaan. - epäileväinen
Niin sanoitko ihan itse asunnon irti, vai pistikö vuokranantaja sinut pihalle??
- kämpällinen
Urpo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386