Kovasti kiehtoo ajatus lähteä asuntoautolla Norjaan. Arveluttaa vain toi sää. Sataako siellä melkein koko ajan ja onko kylmä? En odota, että siellä olisi lämmintä.. mutta kun olisi jotain 15 astetta plussalla.
Millainen sää keski ja pohjois-Norjassa heinäkuussa?
5
4098
Vastaukset
- Hokkus pokkus
Kukahan sen lupaa, kun etelä-Suomessakaan ei tahdota nyt päästä kuin 10C...
On siellä joskus helteitäkin, mutta paljon useammin kylmää ja tuulista. - Ihana Norja
Niin, ja siellä nuo kelit voi vaihtua niin sukkelaan. Sataa solkenaan ja tuulee ja muutaman hetken päästä paistaa aurinko. On siellä lämmintäkin ja joskus jopa hellettä hetkisen mutta on heinäkuussa myös tullut luntakin. "Varmimmat" kesäkelit heinäkuun loppupuoli ja elokuun alku. Loppukesästä alkaa taas säät oikkuilemaan.
- kä vijä
Kesällä 2007 oltiin heinäkuussa viikko Lofooteilla. Koko viikon vallitsi helle ja yöttömän yön aikana lämpötila pysytteli sietämättömästi kolmessakympissä. Eli mistäs tuon tietäisi etukäteen.
- Neiti88.
Itse asun keski-norjassa merenranta kaupungissa, Ålesundissa ja nyt taalla on ollut ihan mukavat kelit, aurinko on paistanut ja on ollut ihan lamminta. Tuuleehan taalla tottakai kokoajan, mutta nyt pysynyt sellaisena pienena :)
- Tukka putkella
Meillä täällä keskisessä etelä-suomessa on nytkin tuulta 10 m/s ja puuskissa 17 m/s...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931638
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1211498Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721327- 301252
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181060Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21950
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66838- 46763