Kovasti kiehtoo ajatus lähteä asuntoautolla Norjaan. Arveluttaa vain toi sää. Sataako siellä melkein koko ajan ja onko kylmä? En odota, että siellä olisi lämmintä.. mutta kun olisi jotain 15 astetta plussalla.
Millainen sää keski ja pohjois-Norjassa heinäkuussa?
5
3541
Vastaukset
- Hokkus pokkus
Kukahan sen lupaa, kun etelä-Suomessakaan ei tahdota nyt päästä kuin 10C...
On siellä joskus helteitäkin, mutta paljon useammin kylmää ja tuulista. - Ihana Norja
Niin, ja siellä nuo kelit voi vaihtua niin sukkelaan. Sataa solkenaan ja tuulee ja muutaman hetken päästä paistaa aurinko. On siellä lämmintäkin ja joskus jopa hellettä hetkisen mutta on heinäkuussa myös tullut luntakin. "Varmimmat" kesäkelit heinäkuun loppupuoli ja elokuun alku. Loppukesästä alkaa taas säät oikkuilemaan.
- kä vijä
Kesällä 2007 oltiin heinäkuussa viikko Lofooteilla. Koko viikon vallitsi helle ja yöttömän yön aikana lämpötila pysytteli sietämättömästi kolmessakympissä. Eli mistäs tuon tietäisi etukäteen.
- Neiti88.
Itse asun keski-norjassa merenranta kaupungissa, Ålesundissa ja nyt taalla on ollut ihan mukavat kelit, aurinko on paistanut ja on ollut ihan lamminta. Tuuleehan taalla tottakai kokoajan, mutta nyt pysynyt sellaisena pienena :)
- Tukka putkella
Meillä täällä keskisessä etelä-suomessa on nytkin tuulta 10 m/s ja puuskissa 17 m/s...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882