miten San Francisco kentässä tehtävät MANUAL THE PAD IN BOTH DIRECTIONS ja GRIND THE BLOCKERS OFF THE LEDGES tehdään?
Tony Hawk's pro skater 4
4
306
Vastaukset
- jouman
mä en itekkään tiedä
- hjj
no pitää vetää manuaalilla siitä Mis on niit lautoja
- mitä?
mut miten pääsee ekasta kentästä paremppiin kenttään ja miten voi puhua niitten ukkeleitten kans joilla on nuoli pään päällä
- helppo nakki
ukkkojen kans voi puhua panamalla 6 ja seuraaviin kenttiin pääsee puhumalla niitten ukkojen kans ja sit siitä tulee harjotuksia ja niitä pitää vetää läpi ps.temppuohjeet nollie@feiki ollie painaa 7 ja vetää ollien lisää temppuja kicflip vetää ollien painaa 4 ja jompaa kumpaa nuolta vasen tai oikee osaan ite grintata ja se veetään painamalla 8 mun lasku oli 19 2__21_______
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645