miten San Francisco kentässä tehtävät MANUAL THE PAD IN BOTH DIRECTIONS ja GRIND THE BLOCKERS OFF THE LEDGES tehdään?
Tony Hawk's pro skater 4
4
296
Vastaukset
- jouman
mä en itekkään tiedä
- hjj
no pitää vetää manuaalilla siitä Mis on niit lautoja
- mitä?
mut miten pääsee ekasta kentästä paremppiin kenttään ja miten voi puhua niitten ukkeleitten kans joilla on nuoli pään päällä
- helppo nakki
ukkkojen kans voi puhua panamalla 6 ja seuraaviin kenttiin pääsee puhumalla niitten ukkojen kans ja sit siitä tulee harjotuksia ja niitä pitää vetää läpi ps.temppuohjeet nollie@feiki ollie painaa 7 ja vetää ollien lisää temppuja kicflip vetää ollien painaa 4 ja jompaa kumpaa nuolta vasen tai oikee osaan ite grintata ja se veetään painamalla 8 mun lasku oli 19 2__21_______
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172