kuvii ei pysty kattoo!!

gta

nii mulla ei pysty kattoo gagella kuvii media-> kuvat. tulee "järjestelmävirhe"
auttakaa!! mitä mä teen!! :D

4

473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nizza

sammuta känny ja kokkeile uuestaan, ota akku,sim-kortti ja muistikortti irti,laita takas ja kokkeile uuestaan tai jos ei sittenkää auta ni vie huoltoon :)

• gta

joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D

• Nizza
        gta kirjoitti:

joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D

tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..

• gta
        Nizza kirjoitti:

tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..

joo oon yrittäny poistaa koneen avulla, mut en kerenny kunnolla säätää ku mun pitää tehä se koulussa atk tunnilla ku kotikone on nii paska.. win 95!!! joo mä yritin poistaa kuviikin mut ei auta.. täytyy sit loman jälkee koulussa säätää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe