kuvii ei pysty kattoo!!

gta

nii mulla ei pysty kattoo gagella kuvii media-> kuvat. tulee "järjestelmävirhe"
auttakaa!! mitä mä teen!! :D

4

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nizza

      sammuta känny ja kokkeile uuestaan, ota akku,sim-kortti ja muistikortti irti,laita takas ja kokkeile uuestaan tai jos ei sittenkää auta ni vie huoltoon :)

      • gta

        joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D


      • Nizza
        gta kirjoitti:

        joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D

        tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..


      • gta
        Nizza kirjoitti:

        tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..

        joo oon yrittäny poistaa koneen avulla, mut en kerenny kunnolla säätää ku mun pitää tehä se koulussa atk tunnilla ku kotikone on nii paska.. win 95!!! joo mä yritin poistaa kuviikin mut ei auta.. täytyy sit loman jälkee koulussa säätää :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe