nii mulla ei pysty kattoo gagella kuvii media-> kuvat. tulee "järjestelmävirhe"
auttakaa!! mitä mä teen!! :D
kuvii ei pysty kattoo!!
4
454
Vastaukset
- Nizza
sammuta känny ja kokkeile uuestaan, ota akku,sim-kortti ja muistikortti irti,laita takas ja kokkeile uuestaan tai jos ei sittenkää auta ni vie huoltoon :)
- gta
joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D
- Nizza
gta kirjoitti:
joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D
tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..
- gta
Nizza kirjoitti:
tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..
joo oon yrittäny poistaa koneen avulla, mut en kerenny kunnolla säätää ku mun pitää tehä se koulussa atk tunnilla ku kotikone on nii paska.. win 95!!! joo mä yritin poistaa kuviikin mut ei auta.. täytyy sit loman jälkee koulussa säätää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755