nii mulla ei pysty kattoo gagella kuvii media-> kuvat. tulee "järjestelmävirhe"
auttakaa!! mitä mä teen!! :D
kuvii ei pysty kattoo!!
4
439
Vastaukset
- Nizza
sammuta känny ja kokkeile uuestaan, ota akku,sim-kortti ja muistikortti irti,laita takas ja kokkeile uuestaan tai jos ei sittenkää auta ni vie huoltoon :)
- gta
joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D
- Nizza
gta kirjoitti:
joo yritin noita kaikkii.. saattaa vaikuttaa myös se et mulla on siinä FExplorer ohjelma, ja kun säädin koneella muistikortin tietoja, niin sinne ilmestyi kopio record ym muita kopio juttuja miutä ei voi poistaa :O et sillee :D täytyy yrittää jotai.. se on muistikortissa se vika koska toisella muistikortilla kuvat näkyy.. mut ehjä kortti on 32mb ja paskana oleva 128.. ois toisteppäin :D
tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..
- gta
Nizza kirjoitti:
tai ehkä jos sä yrittäisit poistaa ne sun kuvat.. jospa ne kuvat vaikka jotenki sekottaa sen kännyn nii sit niitä ei pysty kattomaan? En kyl usko et se FExplorer ois mittään sekottanu ku mulla on kans se mun kännykässä ollu ties kuinka kauan eikä oo mittää ongelmia tullu. Ookko yrittäny poistaa sitä record juttua silleen et kytket sen kännykän tietokonneeseen ja sit poistat sen tietokonneella? tai sit et käynnistät fexplorerin ja yrität sit sillä ettii sen tiedoston ja poistaa..
joo oon yrittäny poistaa koneen avulla, mut en kerenny kunnolla säätää ku mun pitää tehä se koulussa atk tunnilla ku kotikone on nii paska.. win 95!!! joo mä yritin poistaa kuviikin mut ei auta.. täytyy sit loman jälkee koulussa säätää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070