Käydessään tämän kesän suviseuroissa lestadiolainen Sipilä voi samalla käydä tutustumassa Pyhäjoella Fennovoiman tulevan ydinvoimalan rakennuspaikkaan.
Näin Sipilä voi sitten säteillä eduskunnassa tietämystään muille kansanedustajille.
Lestadiolainen Sipilä ja suviseurat
18
195
Vastaukset
- ojhggh
Käydessään tämän kesän junkkaus seuroissa J-Pennanen voi sitte tehdä uusia päätöksiä voisiko sitä vaikka laajentaa seuraansa.
- jock jock
Aloittaja voisi keskittyä siihen minkä osaa pajhaiten: junkaamiseen.
Kynät Annan penaalissa. - Lars Leevi
Maa on syntinen laulu elokuvassa kuvataan hyvin lestojen touhua.
- Kajaanissa ,,,,,,
eräs työpaikka sulkeutuu suviseurojen ajaksi, kun työnjohto menee keräämään niitä kortsuja ja samalla työpaikalla poltetaan kesälomat siltä ajalta
- kondomitehdasko
Kajaanissa ,,,,,, kirjoitti:
eräs työpaikka sulkeutuu suviseurojen ajaksi, kun työnjohto menee keräämään niitä kortsuja ja samalla työpaikalla poltetaan kesälomat siltä ajalta
Mikä työpaikka?
- tehdaskokondomi :)
kondomitehdasko kirjoitti:
Mikä työpaikka?
Niin, tai jotain sinnepäin ;)
- tehdaskokondomiko :)
tehdaskokondomi :) kirjoitti:
Niin, tai jotain sinnepäin ;)
Niin..suviseurathan on sellainen tilaisuus, josta löytyy seurojen jälkeen kaikkein eniten kortsuja, vaikka itse lahko kieltää ehkäisyn....muuten on paras paikka saada pimpsaa....kannattaa kokeilla nimimerkillä kokemusta on......sen takia kirjoitin työnjohdon kortsun keräilystä ;)
- Kerron kumminkin
Sipilähän ei Pyhäjoelle seuroihin mene. Rauhan Sanan Suvijuhlat Ylitorniolla 18.-20.7.2014 ovat hänen valintansa.
Pennasta eivät tietenkään faktat ole koskaan kiinnostaneet, joten tuskin ne kiinnostavat nytkään.- Menee kuitenkin
Kuitenkin menee myös Pyhäjoelle.
Pitäähän Sipilän mennä sinne tapaamaan samaan uskonlahkoon kuuluvia ihmisiä ja uskovaisia sukulaisiaaan.
- junk junk
J-Pennanen vaan junkkaa vintillä seinät on mällejä täynä.
- Pmörkö
Miksi sinä täällä muita mollaat? Menehän itse tekemään jotain muuta järkevää. Onko kenties järki hukassa?
- Pmörkö
Minä teen koko ajan järkevää tumputan.
- jock jock
olen homo junk junk
- jock jock oikea
Junkatessa joiskuu! ..junoili pennanen kun mällit päjäytti!
- Ei runkkari
Oli miten oli, mutta Sipilä on kaikkein järkevin poliitikko koko eduskunnassa!
- Kepuliset
haisee
- rauhansanalainen
Ei pääministeri osallistu suviseuroihin
- pitäkäähauskkaa
mistä pirusta sinä sen tiedät kekoperseiten kannattaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29511301- 2174843
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112518- 1611871
- 1271871
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81117Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon341004- 83917