Olen tottunut syömään täyden palvelun hotelleissa vatsani täyteen.Vierailin hiljattain Santorinilla all inclusive- palvelulla varustetussa hotelli Marioksessa.
Ruoan osalta tarjonta erittäin suppeaa,lapsille ja lihaa syömättömille valikoimaa ei juuri ollut.
Ajatteleeko hotellin väki,että "hyvä vasikka elää juomallakin".Ulkoruokinta oli ainoa vaihtoehto,sillä hotellin eväillä en tullut toimeen.
Suosittelen hotellia pikaista laihdutusta toivoville.Että näin...
All incusive Santorinilla
4
230
Vastaukset 4
- Cavtat
Vain juntit ottavat all inclusive matkan ja nyhjäävät hotellissaan.
- Mieti vähän
Kovinpa suppeasti luokittelet täydenpalvelun käyttäjiä.Ajattelepa,että matkaajia on yhtä moneen junaan,kuin ihmisiäkin.Esim.lapsiperheet,jotka mielellään viihtyvät juuri valmiilla,sitten vanhukset ja lepolomailijat.Myös ne ihmiset,jotka kiitävät maailmalla jatkuvasti,haluavat välillä vain olla ja nauttia.Kenties liikuntarajotteiset ja monet ,jotka tekevät pari,kolme reissua lomakohteen erikoisuuksiin ja muuten haluavat valmiiseen pöytään,tarvitsematta etsiä joka ilta hotellin ulkopuolelta ruokapaikkaa.Eivätkä taatusti ole mitään juntteja.
- matkarakastaja raju
Britti-juntit Benidorm-tv-sarjassa olivat juuri tyypillisiä all-inclusiven käyttäjiä. Onhan se tietysti kätevää kun ei loman aikana tarvitse poistua hotellista kertaakaan. Matkailu avartaa!
- Vastaus matkarakas..
Oletko paljonkin matkustanut matkarakastaja raju?
Minäpä (kirjoituksen aloittaja)olen...paljon.150 matkaa vähintään ja ,neljäkymmentä viimeisen kuuden vuoden aikana.
Olen käynyt kaikissa maanosissa useita kertoja,tehnyt yli 20 kaukomatkaa ,kolunnut omatoimi,sekä myös valmismatkoilla.Kokeillut täydenpalvelun,sekä vain huoneen sisältäviä majoituksia.
Joskus olen viihtynyt viidentähden hotellilomilla,mutta kiertänyt myös eri maanosissa tuhansia ja taas tuhansia kilometrejä katsellen maailman ihmeitä.Kaikenlaista on matkojen varrella sattunut,mutta epäilen kuitenkin,että tuskin olen ihan juntti ,vaikka all inclusive-hotelliin joskus eksynkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681105
- 981064
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23923Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔65875Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126850- 134817
- 57766
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20760Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27741- 45676
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46661Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6623- 19617
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142612Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48610Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok129609Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596- 48594
- 35590
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12569