Olen tottunut syömään täyden palvelun hotelleissa vatsani täyteen.Vierailin hiljattain Santorinilla all inclusive- palvelulla varustetussa hotelli Marioksessa.
Ruoan osalta tarjonta erittäin suppeaa,lapsille ja lihaa syömättömille valikoimaa ei juuri ollut.
Ajatteleeko hotellin väki,että "hyvä vasikka elää juomallakin".Ulkoruokinta oli ainoa vaihtoehto,sillä hotellin eväillä en tullut toimeen.
Suosittelen hotellia pikaista laihdutusta toivoville.Että näin...
All incusive Santorinilla
4
217
Vastaukset
- Cavtat
Vain juntit ottavat all inclusive matkan ja nyhjäävät hotellissaan.
- Mieti vähän
Kovinpa suppeasti luokittelet täydenpalvelun käyttäjiä.Ajattelepa,että matkaajia on yhtä moneen junaan,kuin ihmisiäkin.Esim.lapsiperheet,jotka mielellään viihtyvät juuri valmiilla,sitten vanhukset ja lepolomailijat.Myös ne ihmiset,jotka kiitävät maailmalla jatkuvasti,haluavat välillä vain olla ja nauttia.Kenties liikuntarajotteiset ja monet ,jotka tekevät pari,kolme reissua lomakohteen erikoisuuksiin ja muuten haluavat valmiiseen pöytään,tarvitsematta etsiä joka ilta hotellin ulkopuolelta ruokapaikkaa.Eivätkä taatusti ole mitään juntteja.
- matkarakastaja raju
Britti-juntit Benidorm-tv-sarjassa olivat juuri tyypillisiä all-inclusiven käyttäjiä. Onhan se tietysti kätevää kun ei loman aikana tarvitse poistua hotellista kertaakaan. Matkailu avartaa!
- Vastaus matkarakas..
Oletko paljonkin matkustanut matkarakastaja raju?
Minäpä (kirjoituksen aloittaja)olen...paljon.150 matkaa vähintään ja ,neljäkymmentä viimeisen kuuden vuoden aikana.
Olen käynyt kaikissa maanosissa useita kertoja,tehnyt yli 20 kaukomatkaa ,kolunnut omatoimi,sekä myös valmismatkoilla.Kokeillut täydenpalvelun,sekä vain huoneen sisältäviä majoituksia.
Joskus olen viihtynyt viidentähden hotellilomilla,mutta kiertänyt myös eri maanosissa tuhansia ja taas tuhansia kilometrejä katsellen maailman ihmeitä.Kaikenlaista on matkojen varrella sattunut,mutta epäilen kuitenkin,että tuskin olen ihan juntti ,vaikka all inclusive-hotelliin joskus eksynkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie892838Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22742Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492335Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten732269Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut792202Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392068Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt261826HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364061802Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1131742Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241544