Mitä kautta saa teetettyä hinta/laatu suhteelta hyvän kuvakirjan?
Ifolor vai joku muu (kenties parempi)?
Hyvä kuvakirja mistä?
6
816
Vastaukset
- sfhsrtjh
En ole nähnyt kuin fotonetin, ifolorin ja smartfoton kuvakirjoja. Fotonetilla on paras laatu ja kovimmat hinnat. Smartfoto on edullinen ja ihan kivat kirjamallit. Ifolorista en tiiä mitä maksaa, mutta samankaltaista painotuotetta kuin smartfotokin.
- Riippuumistäkiikkuu
Tässä yksi vanhempi vertailu. Sen mukaan "WSOY Kuvatkirjaksi" on paras.
http://mpc.fi/nettilehti/pdf/1703201126.pdf- ei ole olemassa
WSOY:tä enää olemassakaan. Eikä myöskään Eiriä.
- ????
ei ole olemassa kirjoitti:
WSOY:tä enää olemassakaan. Eikä myöskään Eiriä.
En tiedä kenen www.kuvatkirjaksi.fi on nykyään mutta ainakin sivusto toimii ja sieltä voi ladata ohjelman.
- Ifolor on ihan OK
Ifolor Designer taipuu aika moneen ja on suht helppo käyttää.
- Eilikki
Ifolorin kuvanlaatu on rakeista. Jos on hyvät digikuvat niin kuvakirjassa ei ole eroa onko huonot pokkarikuvat vai tarkat kuvat. Laatu ei siis riipu omista kuvistasi. Ulkomainen blurb ilmeisesti kuvanlaadulla hyvä. Hinnakas myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697