Mitä kuuluu kokohierontaan?

huolissaan

Olen mitiskellyt menisinkö elämäni ensimmäistä kertaa hierontaan ja ajattelin tuota kokohierontaa, mutta aloin miettiä että mitkä alueet siinä todellakin hierotaan? Onko jotain mitkä jätetään hieromatta? Itselleni kun esim. kyljet ja takareidet ovat sellaisia alueita joihin en vieraan ihmisen antaisi mielellään koskea.

49

5042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse ainakin hieron ns. kokovartalohieronnassa kaikki muut alueet paitsi intiimialueet (ja naisten rinnat) eli siis myös kyljet ja takareidet. miksi ujostelet niiden hieromista? varmaan auttaisi jos uskaltaisit kertoa rohkeasti hierojalle peloistasi tai ujoudestasi ja hän kyllä ymmärtää ja osaa auttaa pääsemään yli pahimmista peloistasi.

      • huolissaan

        Siitä voisikin siis tulla hankalaa... Olen siis muutenkin vieman sosiaalisten tilanteiden pelkoinen ja kosketusta pelkään kuollakseni. Etenkin juuri näillä aremmilla alueilla. Ja valitettavasti puhumisesta ei taitaisi tulla mitään, koska tosiaan pelkään tietyllä tavalla vieraita ihmisiä...


      • mimmiina

        Minä tunnen muutaman hierojan joka ei suostu lainkaan tekemään kunnon koko hierontaa nyrpistelevät kaikki ,kun pyydän vatsan ,kylkien rintalihasten leukalihasten ohimoiden päänahan hieromista Kallonpohjakin hierotaan todella huonosti Ja sellaisesta hieronnasta pitäisi turhaan vielä maksaakin. Myös edellä mainittujen lihasten lämpöhoitoa nyrpistellään kuin mitkäkin hienohelmat . Mukana on molempien sukupuolen edustajia hierojissa.


      • mimmiina kirjoitti:

        Minä tunnen muutaman hierojan joka ei suostu lainkaan tekemään kunnon koko hierontaa nyrpistelevät kaikki ,kun pyydän vatsan ,kylkien rintalihasten leukalihasten ohimoiden päänahan hieromista Kallonpohjakin hierotaan todella huonosti Ja sellaisesta hieronnasta pitäisi turhaan vielä maksaakin. Myös edellä mainittujen lihasten lämpöhoitoa nyrpistellään kuin mitkäkin hienohelmat . Mukana on molempien sukupuolen edustajia hierojissa.

        aika erikoista hierojalta, varsinkin ammattilaiselta. Kyllä asiakkaan toiveet tulisi ottaa huomioon ja kallonpohjakin on usein kireä joten sen hieronta ja venytys kuuluu ilman muuta asiaan. Sama juttu leuankaaressa. Moni hieroja aristelee hieroa vatsaa, koska alla ovat isot sisäelimet jotka arkoja vaurioitumiselle, mutta vatsankin voi hieroa aivan hyvin kevyin pyörivin liikkein.


      • ruryop
        mimmiina kirjoitti:

        Minä tunnen muutaman hierojan joka ei suostu lainkaan tekemään kunnon koko hierontaa nyrpistelevät kaikki ,kun pyydän vatsan ,kylkien rintalihasten leukalihasten ohimoiden päänahan hieromista Kallonpohjakin hierotaan todella huonosti Ja sellaisesta hieronnasta pitäisi turhaan vielä maksaakin. Myös edellä mainittujen lihasten lämpöhoitoa nyrpistellään kuin mitkäkin hienohelmat . Mukana on molempien sukupuolen edustajia hierojissa.

        Kyllä vatsan hierominen ilman että asiakasta ei ole kunnolla tutkittu on edesvastuutonta. Erilaiset esim. stressiperäiset ärsytystilat suolistossa voivat äityä tosi pahaksi vatsan hieronnasta. Tulehtuneita kohtia ei hierota ja vatsan sisään näkee huonosti, ainakin keskivertohierojat. Tekijämiehet on sitten asia erikseen.


      • ruryop kirjoitti:

        Kyllä vatsan hierominen ilman että asiakasta ei ole kunnolla tutkittu on edesvastuutonta. Erilaiset esim. stressiperäiset ärsytystilat suolistossa voivat äityä tosi pahaksi vatsan hieronnasta. Tulehtuneita kohtia ei hierota ja vatsan sisään näkee huonosti, ainakin keskivertohierojat. Tekijämiehet on sitten asia erikseen.

        ehkä olet nyt jotain käsittänyt väärin tai vedät turhan tiukkoja johtopäätöksiä. Ilman muuta kysyn aina asiakkaalta mahdolliset vaivat / ongelmat ja sen mukaan vasta toimitaan. On myös asiakkaita jotka eivät halua tai tykkää vatsan alueen hieromisesta joten silloin ei tietenkään hierota. Asiat sovitaan aina ennekuin kosken asiakkaaseen.


    • kgfl

      Kuuluuko olla alasti (mies)?

      • no eiköhän se ole sovittavissa oleva juttu. useimmat asiakkaat jättää kalsarit jalkaan, mutta toiset taas haluaa olla alasti (itse käytän pyyhettä kehon suojana tuolloin). kysy rohkeasti hierojaltasi miten hän suhtautuu asiaan. itseäni alastomuus sinällään ei haittaa, kaikkeen on tottunut jo vuosien aikana.


      • huolissaan
        hoitsukundi kirjoitti:

        no eiköhän se ole sovittavissa oleva juttu. useimmat asiakkaat jättää kalsarit jalkaan, mutta toiset taas haluaa olla alasti (itse käytän pyyhettä kehon suojana tuolloin). kysy rohkeasti hierojaltasi miten hän suhtautuu asiaan. itseäni alastomuus sinällään ei haittaa, kaikkeen on tottunut jo vuosien aikana.

        Naiset on yleensä pikkarit ja rintsikat päällä vai? Nii ja kuuluuko mahan hierominen koko hierontaan?


    • Asiakas on kuningas

      Kait sitä voi pyytää jättämään väliin vaikkapa sisäreidet jos tuntuu siltä. En usko hierojan sanovan sitten ei hierota ollenkaan, mutta kassan kautta ulos.

    • hekok

      Hierotaanko nivuset?

    • kokokrorppa

      Eiks nivusiin pääty monia lihaksia ,joten niitten hierominen ois tärkeetä

    • .....sama

      kyllä miult ainakin hieroivat, mitkähän ois parhaat pöksyt kun niitä pitää siirrelläkin välillä.

    • ----

      Parasta on riisua pöksyt pois.

    • Ei tartte riisua

      Ei pöksyjä tartte riisua kokonaan pois, kuten ei myöskään rintsikoita. Hieronta onnistuu kyllä siirtämällä pöksyjä hieman ja avaamalla rintsikoiden hakaset. Moni haluaakin näin ja pyyhettä myös suojakseen, mikä on täysin ymmärrettävää.

    • huolissaan

      Tuo että ollaan niin lähellä intiimialueita kuulostaa aika huolestuttavalta! Kyllä saattaa olla että on liian pelottavaa minulle:/

    • -.-.

      Ehdottomasti housut pois, jotta kokonaisvaltainen lihasten hieronta onnistuu, ja lopputulos on asiakasta tyydyttävä.

      • epäreilua.

        eiks väliihaski oolihasta. naiset menee kostumaan tarkoituksella kirjottaaa moni hieroja täälläki. tosin miehet eisaa naisilta vastaavia hierontoja ainakaan tav.hierojilla


      • Mikä on epäreilua?
        epäreilua. kirjoitti:

        eiks väliihaski oolihasta. naiset menee kostumaan tarkoituksella kirjottaaa moni hieroja täälläki. tosin miehet eisaa naisilta vastaavia hierontoja ainakaan tav.hierojilla

        Väliliha ei ole lihasta ja minä en anna kenen tahansa tarpeettomasti koskea sinne. Kaikki naiset ei mene kostumaan tarkoituksella hierojalle, en minä ainakaan.


    • Ei tarvi riisua

      Ei tartte ottaa housuja kokonaan pois. Kyllä se kokonaisvaltainen lihasten hieronta onnistuu siten, että housuja siirtää hieman ja lopputulos on asiakasta tyydyttävä. Täysin ymmärrettävä asia, tuo että ollaan niin lähellä intiimialueita kuullostaa aika huolestuttavalta ja se voi olla monelle aika pelottavaa, niin ettei voi todellakaan alkaa sanomaan, että ehdottomasti housut pois. Asiat selviää keskustelemalla hierojan kanssa ja hän ymmärtää kyllä varmasti.

      • huolissaan

        Kuinka helposti hieroja huomaa jos asiakasta jännittää eikä tämä osaa rentoutua? Ja kuinka yleensä silloin toimii? Esim. jos aina jännittyy tiettyä kohtaa lähestyttäessä?


    • kyllä ite huomaan aika nopeasti jos asiakas ei rentoudu. Mutta kannattaa reilusti kertoa ajatuksistaan hierojalle jos joku asia askarruttaa. Kyllä asioilla on tapana järjestyä aina. Ja melko varmasti hierojasi ymmärtää jos sulla on herkkiä alueita joiden hierontaa jännität. Avoimuus on aina asiaakkaan etu ja auttaa sinua itseäsi paremmin rentoutumaan kun siitä uskaltaa reilusti kertoa etukäteen

      • huolissaan

        Tuli mieleen että mitenköhän hieroja suhtautuu jos sanon että esim. kylkien, pakaroiden ja reisien hieronta jännittää? Jättääkö hieromatta vai miten?


    • ,.,

      Ainakin pakaroitten hieronnassa täytyy olla ilkosillaan.

    • Eri mieltä

      Ei pakaroiden hieromisessa tarvi olla ilkosillaan, riittää kun housuja vetää hieman alemmaksi.

    • tuskajuoppo

      huolissaan

      Aika jännittäjä olet jos et tuollaisia asioita kehtaa kysyä hierojalta. Tokihan ennen hierontaa kannattaa mainita jos sinulla on alueita joita et halua hierottavan, niistä pitää puhua. Kyllä se hieroja ymmärtää ja ottaa huomioon toiveesi.

      Kaikenlaisia urpoja tää maa päällään kantaakin.

      • huolissaan

        Ihan minulla on syyni olla tällainen jännittäjä. Ja olen asiaa hoitanut käymällä keskustelemassa ihan ammattilaisen kanssa.
        Haluaisin siis ihan vain tietää nämä asiat jotta osaisin varautua ja toimia oikein.
        Kysyisin siis vielä ihan ammattimaisilta hierojilta, että kuinka toimisitte jos asiakaan selkä olisi hyvin jumissa, mutta tämä pelkäisi kylkien, pakaroiden ja ihan alaselän hieromista?


    • Minä myös

      Jännittäminen on ihan normaalia, ei suinkaan urpomaista. Minäkin jännitän ja olen huolissani milloin mistäkin ja tietenkin ihan turhaan. Pitää vaan rohkeesti uskaltaa keskustella hierojan kanssa.

      Sinä tuskajuoppo taidat se varsinainen urpo ollakin vai kuinka? jännitämisessä ei ole mitään väärää, se täysin ymmärrettävää.

    • tuskajuoppo

      ei se sinäänsä ole urpoa että jännittää vaan se että tulee kysymään suomi24:sta neuvoa eikä kysy siltä hierojalta jonne olisi menossa.

      • huolissaan

        Siinäpä onkin semmoinen ongelma etten välttämättä uskalla. Jolloin joudun kestämään tämän minulle hyvin ahdistavan tilanteen ja välttämättä en toista kertaa mene.


      • Niin tai näin

        Ei ole kyllä sekään ole urpoa, että haluaa kysyä neuvoa suomi24:sta. Koska jokainen tekee niinkuin tykkää.


    • äläturhaanhuolehdi

      Itse otan hierojalla rintaliivit pois mutta jätän pöksyt. Tosin jos hieroja on samaa sukupuolta niin kyllä minusta voi ottaa huoleti kaikki pois. Alaselkää hierottaessa pöksyjä lasketaan vähän alas joten kyllä siinä pakarat puoliksi paljaana ollaan. Takareisiä hierottaessa hieroja siirtää niitä sen verran että hierottavan jalan pakara paljastuu. Koko hieronnan ajan olet muuten pyyhkeillä peiteltynä paitsi hierottava alue. Olen käynyt eri hierojilla niin naisten kuin miestenkin luona eikä minua ole koskaan kohdeltu asiattomasti joten älä huolehdi turhaan.

    • ölölö

      Ilkosillaan on kivin.

      • Ymmärrettävää

        Kivempi on intiimipaikat suojattuna ja pyyhettä tarvittaessa.


    • kivakos

      Suomalaiset naishierojat eivät osaa suhtautua alastomuuteen luonnollisesti.

      • Näinkinpäin

        Ei Suomalaiset mieshierojatkaan osaa suhtautua kaikki intiimipaikkojen suojaan luonnollisesti ja ymmärtäväisesti.


      • ,,,

        Siksi käynkin ulkolaisilla naishierojilla, ja he suhtautuvat asiallisesti alastomaan mieshierottavaan.


      • Intiimisuoja kiitos
        ,,, kirjoitti:

        Siksi käynkin ulkolaisilla naishierojilla, ja he suhtautuvat asiallisesti alastomaan mieshierottavaan.

        Minäkin käyn mielummin suomalaisilla mieshierojillä ja he osaavat suhtautua asiallisesti ja ymmärtäväisesti intiimisuojattuun naishierottavaan.


    • ursu

      Hyvä pakarahieronta täytyy hieroa ilman housuja, jotta saa hierottua myös välikön.

      • Että näin

        Hyvään pakarahierontaan ei kuulu mitkään housujen pois ottamiset, riittää kun hieman siirtää alemmaksi housuja, jotta pakaralihakset saa hierottua. Eikä siihen kuulu mikään välikön, p*rseen kaivelu.


    • ilar,,m

      kuka naishieroja uskaltaa tunnustaa hieroneen miehen noin?

      • Lopettakaas pervoilu

        Ei naishierojan tarvikaan suostua ihan kaikkeen, jos tuntee itsensä loukatuksi ja jos asiakkaan vaatimukset menee liian törkyisiksi.


        Esitän vastakysymyksen kuka mieshieroja uskaltaa tunnustaa hieroneen naisen noin?

        Tosin, nuo välikköhommat on homojen hommaa. Eikä ne kuulu oikeaan kokohierontaan.


    • niinon

      Kyllä pakarahieronta on helpompi suorittaa ilman pikkuhousuja. Pikkareitten alas vetäminen on asiakkaalle hankalampaa, koska ne sitten puristavat reisien kohdalta. Lisäksi pikkarit estävät yhtenäisen hierontaliikkeen teon reisistä pakaroihin. Pyyhkeen käyttö suojana on paljon asiakasystävällisempää.
      Minua hierojana ihmetyttää toi naishierojien vastenmielisyys alastonta asiakasta kohtaan. Heillä itsellään lienee ongelmia asian kanssa. Minun alastomilla asiakkaillani ei ole ollut mitään ongelmia asian kanssa

    • Että näin

      Minun mielestä pakarahieronta on helpompi ja kivempi suorittaa, kun on intiimisuoja pikkarit ja pyyhe. Pikkareitten alas vetäminen ei ole hankalaa, eikä ne purista ja estä yhtään mitään.

      Ymmärrän naishierojien vastenmielisyyden. Heillä tuskin on mitään ongelmia asian kanssa.

      Minulla asiakkaana ei ole mitään ongelmia asian kanssa, en vain suvaitse sitä että kuka tahansa katselee ja koskettelee minua miten tahansa.

    • vähä niinku alalla

      Sinulle huolissaan, ehkä olet jo käynnyt hierojalla, mutta ellet, niin ensimäinen hieronta kertasi voisi olla jokin lyhyempi esim. hartiat ja yläselkä, niin pääsisit tutustuu hierojaan ja siinnä voisit ottaa asian luontevasti puheeksi, jos siltä tuntuisi

    • jumitusta

      Takareidet ja yläselkä ovat monesti näyttöpäätteellä istujilla lujilla, joten niitten hieronta tarpeellista, ja samalla tulevat isot pakaraposket hierottua.

    • istuja84

      alaselkä? rintalihat?

    • änkilöi

      Päälaesta varpaisiin, eikä unohdeta perseposkien möyhennystä.

    • lukkus

      Selän lisäksi takareisien ja takaliston voimakas hieronta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe