Hei!
Onko kokemuksia Tjäreborgin hotellista Villa Sunflower 1.
Kertoisitko risut ja ruusut, millainen on kaksio allasalueelle päin, entäpä puolihoidon taso, aamiainen, illallinen? Kannattaako tuo puolihoito tilata?
Millainen muuten on hotellin yleisilmapiiri? Meitä olisi lähdössä kaksi aikuista pari lasta.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Tjäreborgin hotelli Villa Sunflower 1, kokemuksia
8
576
Vastaukset
- LiisaMaija
Täällä toinen porukka haluaisi myös kokemuksia tuosta hotellista.
Onko niin, että suurin osa lomalaisista onkin muista pohjoismaista? - Lomalle menossa
Hiljaista on, eikö kukaan ole lähiaikoina lomaillut kyseisessä hotellissa?
- Sunpaaaark:)
Olen käynyt lähellä olevassa Sunconnect Park Gardenissa, ja voin todella suositella aluetta:)!! Erittäin mukava hotelli (S.P Garden) joten suosittelisin sitä :)
- jjtt
Hyvä, siisti ja rauhallinen hotelli. Mahtava sijainti, kaikki kävelymatkan päässä.
- syksy 2012
Mukava ja siisti huoneisto hotelli. Sanoihin, että illallista ei ainakaan hotellilla kannata syödä. Hintalaatusuhde epäkunnossa, muista en tiedä. Kaikkialle lyhyt matka kävellä. Siistiä ja puhdasta niin huoneissa kuin altaallakin.
- Alanya2014elo
Onko totta ettei altaalla saa juoda omia juomia ( vettä) vaikka olisi ostanut sen hotellin kaupasta? Jos elokuussa menossa ja n. 38 lämmintä, niin huhhhuh. Tai onkohan allasbaarissa paljon kalliimpaa, jos asia on näin? Kuinkahan yleinen käytäntö..Vai olikohan kyseessä toinen hotelli?
- Sunflower 1 ja 2
Olen asunut Sunflower 2 talossa useamman kerran ja koska nämä hotellit ovat samaa "perhettä" niin näitä palveluja saa käyttää ristiin miten haluaa.
Esim.kaikki ruokailut on järjestetty ykköstalon ravintolassa.Aamiainen oli aina hyvä ja monipuolinen.Lounasta ja päivällistä en ole syönyt kuin satunnaisesti hotellilla.
Molemmat hotellit ovat siistejä ja freesejä ilmeiltään ,viihtyisiä paikkoja molemmat.
Allasalue pienempi 2 talossa ,ykkösessä melko iso ja viihtyisä ,molemoia saa käyttää.
Henkilökunta on ollut mukavan rentoa aina ,mutta silti asiallisia.Kaikki hommat ovat hoituneet hyvin.Ei ole kuin positiivisia kokemuksia näistä hotelleista.
Asukkaat tulevat enimmäkseen muista Skandinavian maista kuin Suomesta.
Nyt tänä keväänä asuin Mayflower hotellissa aivan naapurissa ja kävin kurkkaamassa tässä Sunflowereiden pihassa ja ilokseni näin että kaksi uutta ruokapaikkaa oli avattu siihen nurkille taas.
Ne ruokamarketit siinä nurkilla ovat sikakalliita ja tavarat ei niin färskejäkään aina ,joten käykää ostoksilla vaikka esim. Migros marketeissa ,SOK-laatikkokaupoissa tai A101-kaupoissa ,nämä kaksi viimemainittua vastaa meidän Lidliä.
Tuosta vedenjuonnista altaalla "omasta pullosta" en voi sanoa muuta kuin että itse olen aina tehnyt noin ,ja koskaan ei ole kukaan tullut asiasta sanomaan saati sitten repimään pulloja pois.Tiedän toki nämä "säännöt" allasalueella ,mutta toistaiseksi ei ole tullut mitään ongelmia tämän vuoksi.
Hyviä reissuja kaikille molempiin Sunflowereihin matkaaville.- Alanya2014elo
Kiitos hyvästä ja asiallisesta vastauksesta! Nyt jännäämään ja odotteleen matkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839