Nyt tuli jätkät semmonen idea että!
Kitaran vahvistin autoon, siinä sitte ajellaan järven rannalle ja jammaillaan siellä!
Itse rupean kohta projektiani setvimään, mutta onko miten hankala toteuttaa?
Idea on kyllä 5/5 että ehdotuksia otetaan vastaan.
Paras idea aikoihin
4
153
Vastaukset
- joo90
Mitäs vaikeaa tuossa nyt olisi.
Otat normaali vahvistimen autoon ja invertterillä siihen virrat niin saat sen 230v ulos auton järjestelmästä.- skittavahvari
Eiku niin perkulen onki! Eihän se oo sitte ku iskee vahvari kiinni! :D Thx.
- ransit-mies
skittavahvari kirjoitti:
Eiku niin perkulen onki! Eihän se oo sitte ku iskee vahvari kiinni! :D Thx.
Mulla on Transitissa rummut, oon jammaillu jo pitkään.
- epiphone Erkki
Mä tein ite regulaattorikytkennän 12V -> 6 volttia vai oliko se 9 V no joo mutta kuitenkin akulla soittelin himassa, ei tullutkaan lähettyä baanalle sen kanssa. Osat maksoi about 10-15 ekee, en muista enää mut kun kahteen kytkentään ostin osat niin ei se paljo voinu maksaa. Rock'n roll and bluus and Jazz :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011591
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581011Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61896
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61712Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342711