Siis mulla ois tällänen ongelma... Oon joskus oiskohan 7-9 vuotiaana pelannut semmosta heppapeliä ja haluisin tietää sen nimen siis tietokoneella semmonen pc peli. Niin jos voisitte sanoo jotain pc heppapelejä niin voisin googlata ja kattoo onko se se. Muistan vaan sen että siinä ratsastettiin hevosella ja tehtiin tehtäviä ja kun pääsi tehtäviä eteenpäin niin sai rahaa ja pysty ostaan parempii satuloita tai jopa uuden hevosen.
Te jotka olette pelanneet hevospelejä tietokoneella!
Muistelia
6
1290
Vastaukset
- Ainolydia
Horse eventing on ainaki yks hyvä heppapeli jota itekki pelaan joskus :D
- Muistelia
Okei. Ei se semmonen kai ollut. Siinä oli muistaakseni kesä,syksy,talvi ja kevät osa.. Eli neljä osaa
- Anonyymi
Springdale
- VanireJenni
Tää johon sä kirjotat on kyllä simsalue mutta tosta sun kuvauksesta tuli mieleen Star Stable :D
- Ainolydia
Sit sun kanttii ettii vaa netistä. Käy kattoo 1001 peleistä. Oliko se kaupasta ostettava peli vai nettipeli?
- Muistelia
Ei juma :D Se oli toi star stable kiitti ja mää tiiän et tää on sims juttu mutta en jaksanu ettii muita :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118