Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tytölle mopo vai skootteri?

heheh:D

elisiis oon tyttö ja mopokortin hankintaan on viel sellane vajaa vuos mut ajattelin jo alkaa katteleen noit mut mietin et kannattasko mun hommaa skootteri vai mopo? meil on koton skootteri mut kannattasko mun kokeil myös mopoo jos tykkäisin siit vaik enemmä vai?
ja jos valihtisinkii mopon nii mikä ois paras? oon sillei aika lyhyt, alle 160cm mut kasvan viel ja mua kiinnostas derbi ja/tai rieju :)
ainii viel se et te pojat, mitä mieltä ootte siit jos tytöl on mopo? tämä ei siis vaikuta mun valintaan mitenkää mut kiinnostas vaa tietää :D
kiitti vastauksista jo etukätee!(:

7

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopo vs skootteri

      No kokeile molemmat ja valtise se joka tuntuu paremmalta ja on parempi ajaa. :)
      Ja voihan melkein kaikkien mopojen jousitusta madaltaa että kyllä så varmaan esim, derbillä ja riejulla pystyt ajaa.
      Ja sm mopot ova yleensä matalempia kuin enduro malliset :)

      Onnea mopon/skootterin valintaan! :)

      Ja mieti sitten vielä haluatko vaihteita vai ei!

      • joo että niin

        Skoottei taitaa olla parempi vaihtoehto koska mopolla voi olla vaikea ajaa hame ja korkkarit päällä


      • Anonyymi
        joo että niin kirjoitti:

        Skoottei taitaa olla parempi vaihtoehto koska mopolla voi olla vaikea ajaa hame ja korkkarit päällä

        Lompakko hiljaa


    • Jamie Oliver

      Pysy vaan siellä keittiössä...

      • Anonyymi

        Turpa kiinni lompakko


    • professionalpevetti

      Osta PV

    • tyttö15v

      Itsekkin mietin samaa vuos sitten, mopokoulus ajoin sillä skootterilla, mutta halusin vaihteelisen mopon (vaikken ollu koskaa ennen ees ajanu semmosel). Mutta en oo katunu! Rakastan mun mopoa:) nii ja kyllä ne pojat tykkää ainaki tää päi että likka uskaltaa hommata kunnon mopon;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe