heippa oon tomera aktiivinen keski ikäinen mies ja tykkään naisista seksin merkeissä ja vapaista surustelu suhteista. yritän hellustella ja pussailla harrastaa seksiä kaikkien mahdollisten erillaisten naisten kanssa
eli suomessa noin 50 eri kumppania, lihavia , laihoja, pitkiä, lyhyitä, rumia, kauniita ym........ 20 vuotta minua nuoremmasta 30 vuotta minua vanhempaan.
ulkomailla oon käynyt naisissa, virossa n.20- 30 kpl naisia. venäjällä tais olla 5 naista, ruottista en ooo saanu ketään, läheltä vaan liippas norjasta vissiin vain yheltä. tanskassa en oo käyny
espanjasta noin 20 kpl
thaimaassa oon käyny, noin 80-100 kpl naisia...... sinne oon kyllastyny
keniassa eli mustaihoisia naisia noi kymmenkunta, ihan ok
siinäpä ne tähän astiset, nyt kiinnostaisi hellustaa intiaani naista, mistä semmoisen saa???? miten mexico ym onko siellä oikeita intiaaneja vai , en rotusekoitusia haluaisi, kuitenkin siellä on espanjalais ja afrikkalähtöistäkin väestöä
on alkanut sellainen pocahontas tyylinen nainen(intiaani kultuuri) unissa vaivaamaan
olisko asintuntijoilla jotka on ameriikan ihmemannerta kiertänyt että missä maassa ja kaupunkissa olis mahdollista tutustua aitoihin intiaanein ja intiaani kulttuuriin, ja sinne pääsiis lentään helsinkistä suhteellisen kivuttomasti, kohtuu butjetilla
Ameriikasta hellu minulle
pakarataivas
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251