Kertokaahan kokemuksia Andorrasta? Tarkoitus olisi lahtea pidemmaksi aikaan toihin sinne..
Andorra
7
602
Vastaukset
- Matrix
Mistä keksit lähteä Andorraan töihin? Mitä työtä menet tekemään ja kuinka pitkä työsuhteesi tulee olemaan? Entäpäs millä kielellä työskentelet siellä? Uteliaisuus heräsi, valitettavasti en pysty vastaamaan kysymyksiisi kokemuksen puuttuessa. Andorrasta on joskus ollut jotain keskusteluja täällä joten suosittelen selaileen taaksepäin juttuja jos vaikka löytyisi. Itse en ole ikinä saanut vastauksia Andorraa koskeviin kysymyksiin.
- dmz
Tarjottiin sielta paikkaa kun etsin Katalonia (erityisesti kylla juuri BCN) alueelta toita. Tarkoitus olisi lahtea toihin hotellin ravintolaan kun laskettelukausi alkaa. Pituudesta en tieda vahintaan kolme kuukautta. Englannilla ja Espanjan alkeilla aion parjata, ymmarran kylla jonkun verran ranskaakin mutta katalaania en viela osaa, mita nyt Barcelonassa ollessani muutama sana tarttunut.
- läpiajanut
Kävin Andorrassa kaksivuotta sitten ja pidin kovasti. Neljäpäivää katseltiin mestoja.
Paikka on kyllä tosi pieni että samaa kysymystä
kysyisin kuin edellinen, mitä töitä ajattelit
siellä tehdä?
Kieliä olisi hyvä puhua ranskaa ja espanjaa
kaikki kyltit jne. on sillä "baskikielellä" joka muistuttaa espanjaa.
Paikka on hieno ja mikäli oikeasti sinne haluat
pidä haaveistasi kiinni, itse lähtisin aikasempien
kokemusten siivittämänä mieluummin rannikolle
töihin espanja tahi portugali!
Tervemenoa- maukka
Ai kyltit Andorrassa baskikielellä, aika nero olet. Vai oisko sittenkin Katalaaniksi, joka on myös Andorran virallinen kieli. Ja turha muuten etsiä töitä ilman Ranskan, Espanjan ja Englannin taitoo, koska ainoat avoimet työpaikat löytyvät hotelleista, ja silloinkin yleensä vain sesonkiaikaan.
- sieltä
maukka kirjoitti:
Ai kyltit Andorrassa baskikielellä, aika nero olet. Vai oisko sittenkin Katalaaniksi, joka on myös Andorran virallinen kieli. Ja turha muuten etsiä töitä ilman Ranskan, Espanjan ja Englannin taitoo, koska ainoat avoimet työpaikat löytyvät hotelleista, ja silloinkin yleensä vain sesonkiaikaan.
Joo ei sieltä mitään hommaa saa
ellei puhu hyvin katalaania,
espanjaa, ranskaa ja muut kielet
on plussaa.
Itse Andorra la Vella on todella
tylsä peini paikka.
Ei siellä paria päivää enempää jaksa
edes väkisin palloilla. - niip
sieltä kirjoitti:
Joo ei sieltä mitään hommaa saa
ellei puhu hyvin katalaania,
espanjaa, ranskaa ja muut kielet
on plussaa.
Itse Andorra la Vella on todella
tylsä peini paikka.
Ei siellä paria päivää enempää jaksa
edes väkisin palloilla.ei sita katalaania valttamatta tarvitse osata ranska ja espanja on kylla tarkeampia vaikka katalaani onkin virallinen kieli.. pelkalla englannillakin voi saada toita! tietenkin hiukan vaikeampaa..
- Pepa
Itse olen siellä käynyt muutaman päivän visiitillä Ranskasta. Pyreneet kyllä erittäin vaikuttava vuoristo, mutta kuten jo edellä mainittiin, on se kohtalaisen pieni paikka. Mutta jos sinne menee töihin ja snoukkaamaan, eiköhän siellä aika kulu. Sieltä pääsee myös kohtalaisen hyvin pois. Bussilla esim. Barcaan tai Toulouseen n. 7 tuntia...
Niin ja sitten ne verovapaat ostokset, tosi hyvä tarjonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793