TAMMIKUUSSA 2015 SEURAA AUSTRAALIAN MATKALLE

nneaa

Hei, olen 23v nainen, joka on nyt päättänyt repästä ja lähteä reissaamaan Ausseihin working/holiday viisumilla tammikuussa 2015. Jonkin verran on kontakteja siellä, mutta haluaisin matka seuraa joko aluksi vain tai koko matkan ajaksikin käy. Jonkin verran ajattelin siellä töitä tehdä, mutta kierrellä ja lomailla myös.Olen rento, sosiaalinen.MItä isompi porukka lähtis sen kivempi!

4

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aussiee

      Täällä 1 19v innokas reissaajatyttö! Itse haluisin jo syksyllä lähteä, mutta totta on, että porukalla olisi varmasti ihan eri fiilis muuttaa toiselle puolen palloa. Olitko järjestöä miettinyt vai ihan omatoimisesti lähdössä?

    • nneaa

      Hei, Kilroyn kautta oon katellu matkoja, mutta se olisi puolet kalliimpaa niin ihan omatoimisesti ajattelin :) Itse pystyn vasta tammikuusta lähteä, koska juuri aloitin uuden työn. Minulla sukulaisia Melbournessa , jotka voisivat auttaa alkuun ja kavereita Perthissä ja Sydneyssä! Laita vaikka minulle spostia. [email protected]

    • Aussi 74

      En ole itse lähdössä Australiaan, mutta vastaan kuitenkin. Olen asunut Australiassa 1970-luvulla ja pidin todella maasta. Meno on rentoa, ruoka hyvää ja monipuolisempaa kuin täällä Suomessa (ei suomalaisessa ruoassakaan ole mitään vikaa), sieltä saa tuoreita, paikallisia vihanneksia ja hedelmiä ympäri
      vuoden. Ruoka oli tuolloin huomattavasti halvempaa kuin täällä vaikka ostovoimaan olisi verrannut.
      Sitä minä vaan, että mitä tarkoitat working/holiday -viisumilla.
      Working-viisumin saaminen Australiaan on tietääkseni erittäin vaikeaa täältä, jos et ole tietyn alan ammattilainen. Jos saat tehdä töitä tällä viisumilla, niin hyvä vaan.
      Neuvoisin kuitenkin olemaan varovainen ja selvittämään ennen lähtöäsi, saatko todellakin työskennellä tällä viisumilla, ja jos et, voivat käännyttää sinut takaisin heti, kun saavat selville laittoman työskentelyn.

      Hyvää matkaa ja avointa mieltä

    • 1Pata1

      Hyvä Aussi 74, nykyään on erittäin helppoa saada Working Holiday-visa Ausseihin. Itse olin 2010-2011 siellä ja mitään ongelmia ei ollut.
      nneaa: Itse käytin järjestöä, joka hoisi mun puolesta kaiken. Ne lähetti tarvittavat paperit mulle ja ne hoisi ne eteenpäin (visa hakemuksen) Sydneyssa oli sitten kaikki paperit valmiina, kunhan vaan hain ne toimistolta. Firma oli siis http://www.ultimatravel.fi/

      Erittäin hyvää ja unohtumatonta matkaa DownUnderiin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1416
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1042
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe