TAMMIKUUSSA 2015 SEURAA AUSTRAALIAN MATKALLE

nneaa

Hei, olen 23v nainen, joka on nyt päättänyt repästä ja lähteä reissaamaan Ausseihin working/holiday viisumilla tammikuussa 2015. Jonkin verran on kontakteja siellä, mutta haluaisin matka seuraa joko aluksi vain tai koko matkan ajaksikin käy. Jonkin verran ajattelin siellä töitä tehdä, mutta kierrellä ja lomailla myös.Olen rento, sosiaalinen.MItä isompi porukka lähtis sen kivempi!

4

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aussiee

Täällä 1 19v innokas reissaajatyttö! Itse haluisin jo syksyllä lähteä, mutta totta on, että porukalla olisi varmasti ihan eri fiilis muuttaa toiselle puolen palloa. Olitko järjestöä miettinyt vai ihan omatoimisesti lähdössä?

• nneaa

Hei, Kilroyn kautta oon katellu matkoja, mutta se olisi puolet kalliimpaa niin ihan omatoimisesti ajattelin :) Itse pystyn vasta tammikuusta lähteä, koska juuri aloitin uuden työn. Minulla sukulaisia Melbournessa , jotka voisivat auttaa alkuun ja kavereita Perthissä ja Sydneyssä! Laita vaikka minulle spostia. [email protected]

• Aussi 74

En ole itse lähdössä Australiaan, mutta vastaan kuitenkin. Olen asunut Australiassa 1970-luvulla ja pidin todella maasta. Meno on rentoa, ruoka hyvää ja monipuolisempaa kuin täällä Suomessa (ei suomalaisessa ruoassakaan ole mitään vikaa), sieltä saa tuoreita, paikallisia vihanneksia ja hedelmiä ympäri
      vuoden. Ruoka oli tuolloin huomattavasti halvempaa kuin täällä vaikka ostovoimaan olisi verrannut.
      Sitä minä vaan, että mitä tarkoitat working/holiday -viisumilla.
      Working-viisumin saaminen Australiaan on tietääkseni erittäin vaikeaa täältä, jos et ole tietyn alan ammattilainen. Jos saat tehdä töitä tällä viisumilla, niin hyvä vaan.
      Neuvoisin kuitenkin olemaan varovainen ja selvittämään ennen lähtöäsi, saatko todellakin työskennellä tällä viisumilla, ja jos et, voivat käännyttää sinut takaisin heti, kun saavat selville laittoman työskentelyn.

Hyvää matkaa ja avointa mieltä

• 1Pata1

Hyvä Aussi 74, nykyään on erittäin helppoa saada Working Holiday-visa Ausseihin. Itse olin 2010-2011 siellä ja mitään ongelmia ei ollut.
      nneaa: Itse käytin järjestöä, joka hoisi mun puolesta kaiken. Ne lähetti tarvittavat paperit mulle ja ne hoisi ne eteenpäin (visa hakemuksen) Sydneyssa oli sitten kaikki paperit valmiina, kunhan vaan hain ne toimistolta. Firma oli siis http://www.ultimatravel.fi/

Erittäin hyvää ja unohtumatonta matkaa DownUnderiin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3265
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1767
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1379
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe