Onko joku palstalaisista sattumalta majoittunut ko. hotellissa? Olen katsellut kansainvälisiä kokemuksia mm. Trip Advisorin kautta, mutta kuulisin mielelläni myös teidän mielipiteitänne - tai muutenkin Hong Kongin konkareiden arvioita esim. sijainnin suhteen :)
Myös viimehetken tärpit esim. ravintoloista ja ostoksista kiinnostavat, sillä olemme lähdössä reissuun jo tulevana sunnuntaina. Ymmärtääkseni heinäkuun alussa alet alkavat myös Hong Kongissa?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksistanne :)
Island Pacific Hotel - kokemuksia?
2
1009
Vastaukset
- Mabuhay
Mikä oli kokemus kyseisestä hotellista?Lähdössä viikon päästä Hong Kongiin ja olen miettinyt tätä hotellia vaihtoehdoksi.
- Wan_Chai
Voin suositella tätä hotellia lämpimästi ! Sijainti hyvä vaikka onkin saaren puolella, mutta taksilla pääsee ja legendaarinen raitiovaunu "dingding" lähtee oven vierestä jolla pääset eteenpäin, vaikka metroasemalle. Olen kaksi kertaa ollut tässä hotellissa ja hinta laatusuhde on hyvä, halvimman hinnan olen saanut molemmilla kertaa hotels.komista, vaikka kyselin suoraankin hotellista sähköpostilla.Viimme kerralla heräsin yöllä ja käytävässä huusi ilotyttö alusvaateillaan, tiedä sitten oliko vienyt pokan rahat tms, ja poka oli heittänyt sen ulos huoneesta, en sekaantunut asiaan... haluatko muuta tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675