myyn kaksi kania (1v leikattu uros ja 3v naaras) tarvikkeineen (iso, hyvä ja tilava häkki muuta). jos oot kiinnostunu niin mailaa [email protected].
M:2 kania+tarvikkeet
4
217
Vastaukset
- MKa
Muhokseltako olet? Mitä kaneja ne ovat (risteytys /rotu?), hinta, mitä tarvikkeita, millainen häkki jne?? Voisin ollakin kiinnostunut..
- pupsi
muhokseltapa hyvinkin... eli kumpikin kaneista on alle 2kg ja toinen näyttää vähän hermeliiniltä toinen enempi rusakompi. molemmat tosi kivoja luonnoltaan. häkki on ehkä jotain 60*120cm ja korkeuuttakin löytyy ihan reilusti. ja se on ihan ite käsityönä tehty ja se on erittäin toimiva vekotin.. tarvikkeina olis sitte ihan yleis varustus (juomapullo ja -kuppi,harja ym.sälää, häkkiin koppi ja sitte mukaan tulis myös kuljetusboxi). hintaa laskeskelin silleen että yhteensä jotain 180e (häkki 100, kanit 60 ja varusteet 20... siinäpä jotakin juttuja... mistä päin itse olet...? kysy jos jäi jotakin epäselvää... toiselta kanilta löytyy sukutaulu ja näyttelyissä 92 ja 94 pistettä...
- kyselijä
pupsi kirjoitti:
muhokseltapa hyvinkin... eli kumpikin kaneista on alle 2kg ja toinen näyttää vähän hermeliiniltä toinen enempi rusakompi. molemmat tosi kivoja luonnoltaan. häkki on ehkä jotain 60*120cm ja korkeuuttakin löytyy ihan reilusti. ja se on ihan ite käsityönä tehty ja se on erittäin toimiva vekotin.. tarvikkeina olis sitte ihan yleis varustus (juomapullo ja -kuppi,harja ym.sälää, häkkiin koppi ja sitte mukaan tulis myös kuljetusboxi). hintaa laskeskelin silleen että yhteensä jotain 180e (häkki 100, kanit 60 ja varusteet 20... siinäpä jotakin juttuja... mistä päin itse olet...? kysy jos jäi jotakin epäselvää... toiselta kanilta löytyy sukutaulu ja näyttelyissä 92 ja 94 pistettä...
aika paljon pyydät, menee yli mun kipurajan. mutta kiitos tiedoista kuitenkin. Olen itse kans lähistökunnista, eli hakeminen olisi onnistunut.
- pupsi
kyselijä kirjoitti:
aika paljon pyydät, menee yli mun kipurajan. mutta kiitos tiedoista kuitenkin. Olen itse kans lähistökunnista, eli hakeminen olisi onnistunut.
no tuota mikä olis sellanen hinta joka olis sulle enempi sopivampi...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884