tsau, sain just keväällä kortin ja nyt kesän ajanu rekkaa, ni miettiny tota ajo-asentoo?
ku ite laitan penkin niin ales ja taakse, ja selkänojan ainaki 45 asteen kulmaan taakse. ja ratin kans niin taakse ja pystyyn ku saa.
ni miks jotku vanhat ukot ajaa ku leikkuupuimuria? penkki ylhäällä ja selkänoja suorassa ellei jopa etukenossa, ja ratti ihan vaakatasossa?
luulis oleva hankalaa?
ajo-asento?
9
306
Vastaukset
- Yhdistelmäkuski
Ajo-asento on jokaiselle yksilöllinen, mutta se penkki kannattaa säätää sillain, että se on hyväksi kropallesi ja myös niin, että näet riittävästi sinne auton keulan etupuolelle.
- vbhjk
Sulla lienee saatanan pitkät kädet, kun pystyt pitämään penkin 45 ast. kulmassa ja takana...
- H. Monkey
Katos kun apinan notkeudella pystyy ohjaamaan jaloillaankin ja vilkuttelemaan varpaillaan...
- Sepeli scania110
Vanhassa 110 kanikassa ei ole kun yks asento kun säädöt edellinen omistaja tuikannut migillä kiinni eikä ole säätöjä lainkaan.
- pyhä sylvi
Aloittaja vois jäädä kotiin hieromaan Substralia leukaansa, jos vaikka alkais parta kasvamaan...
- we3fdwfdw3dffff
En mä ainakaan tykänny koskaan käyttää penkin jousitusta, jotenkin epäluonnollista pomppia puolimetriä "ilmaan" joka pompun kohdalla,
eihän siinä voi ohjatakkaan enää silloin. Toiseksi ratti jää silloin liian alas,
Pitkä ja hieman vatsakas kuski kun olin niin penkki vaan lattiaan ja liikkuvat taakse.
Lyhyelle kuskille penkin säätö taas piti olla niin että istuinosa kalleenneen alaspäin että yltää jalat polkimille :) Ei noi kovin hääppöisiä kuorma-autotkaan,
paras ohjaamo ja ajoergonomia mun autoissa oli rellunb midlum ja
sitten kyllä aika vastaavaa oli uudessa mersun kuorma-autossa, automaatteja kaikki että oli ne kyllä aika kivoja ajaa, mesessä oli vielä ilmajousitus edessäkin että sehän meni kuin pumpuleilla tai mikä nyt olikaan.- säädöt kohdilleen
Onhan siinä jousituksen vaimennuksessa säätö. Jäykimmälle kun laittaa, niin penkki on melkein "yhtä puuta" ja löysimmällä pomppii kuin hullun mulkku mielettömän per...
- Valdemar 32v ratissa
Nyt kesän ajanut ?????????? Eihän se kesä ole vielä alkanutkaan. Taas joku heppu joka osaa kaiken vaikka eka päivä töissä.
- ajan rennosti
Ajan aina jalka kojelaudalla. LA-mikki roikkuu pärstän edessä ja lasi tukittu viireillä. Ajan sillä asenteella että oon maanteiden kunkku, vittu pienemmät väistää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053