merkonomin opinnäytetyö

-hukassa-

Nyt pitäisi sitten alkaa pakertamaan opinnäytetyötä. Ja aihe on vielä hakusessa. Tuolla toisella sivulla näin mielenkiintoisen aihe-ehdotuksen bändien tuotteistamisesta tjs....
Kertokaas siis valmistuneet merkonomit (ja muutkin), ideoita, kokemuksia... niin ja mistä aloittaa..??

5

2223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

Valmistuin viime keväänä merkonomiksi asiakaspalvelu ja markkinointi puolelta. Tein opinnäytetyöni paikallisesta nuorisotyöstä ja nuorisokahvilasta. Se oli enemmän lähellä mua ja siksi aiheeni tuli siitä. Mun ryhmässä oli esim. sellaisia töitä kuin: yrityksen esittely, jonkun bändin markkinointi, jne..
      Toivottavasti tästä on sulle jotain apua.
      Mulle voit kirjoitella jos haluat neuvoja opinnäytetyöhön liittyvää. Sain työstäni kiitettävän joten virheitä mulla ei ollut kovinkaan paljon.
      Osoitteeni on: [email protected]

• Sanna-Maarit

Valmistuin itse viime keväänä merkonomiksi.
        Sain päättötyöstäni K5 ja virheitä päättötyössäni ei ollut. :)

Mihin olet suuntautunut?

• Anna
        Sanna-Maarit kirjoitti:

Valmistuin itse viime keväänä merkonomiksi.
        Sain päättötyöstäni K5 ja virheitä päättötyössäni ei ollut. :)

Mihin olet suuntautunut?

Erikoistuin asiakaspalveluun ja markkinointiin. kuinka niin?

• tulevan merkonomi...

Olen itse samassa tilanteessa tällä hetkellä, jonkun verran olen alkanut tekemään opinnäytetyötäni mutta nyt se jotenkin tyssäsi koko homma...Itse teen postimyyntiyrityksistä työni. Siitä löytyy hyvin tietoa, jopa opettajani tuntui olevan tosi tyytyväinen aiheeseen. Mihin linjalle olet suuntautunut? Siitäkin riippuu jo mikä aihe olisi hyvä, itse olen asiakaspalvelun ja markkinoinnin linjalla.

Hyviä aiheita tähän linjaan liittyen voisivat olla mm. : alkoholivero, vertailua kahden laivayhtiön välillä, kahden yrityksen välinen vertailu, halpalentoyhtiöistä saa mukavasti tietoa, yksi aihe olisi myös nämä kauneusleikkaukset kun ihmiset niitä tuntuvat tekevän ja nythän sieltä tv:stä tulee se hurja muodonmuutos -ohjelma juuri siitä aiheesta...

Riittäähän noita...nuo aiheet ovat sellaisia joita omat luokkatoverit ovat valinneet ja opettaja piti niitä tosi hyvinä joten ajattelin nyt mainita niistä muutaman...

tsemppiä sulle!

• just me

Aiheena voisi olla mm. matkatoimistojen vertailu, puhelinoperaattorit, postimyynti...

Sain kerran sellaisen sivun josta käydä kattomassa... joku www.msi.org ja sieltä joku "research priorities" -lista...joku kertoi aikoinaan mulle tuon vinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe