Nyt pitäisi sitten alkaa pakertamaan opinnäytetyötä. Ja aihe on vielä hakusessa. Tuolla toisella sivulla näin mielenkiintoisen aihe-ehdotuksen bändien tuotteistamisesta tjs....
Kertokaas siis valmistuneet merkonomit (ja muutkin), ideoita, kokemuksia... niin ja mistä aloittaa..??
merkonomin opinnäytetyö
5
2223
Vastaukset
- Anna
Valmistuin viime keväänä merkonomiksi asiakaspalvelu ja markkinointi puolelta. Tein opinnäytetyöni paikallisesta nuorisotyöstä ja nuorisokahvilasta. Se oli enemmän lähellä mua ja siksi aiheeni tuli siitä. Mun ryhmässä oli esim. sellaisia töitä kuin: yrityksen esittely, jonkun bändin markkinointi, jne..
Toivottavasti tästä on sulle jotain apua.
Mulle voit kirjoitella jos haluat neuvoja opinnäytetyöhön liittyvää. Sain työstäni kiitettävän joten virheitä mulla ei ollut kovinkaan paljon.
Osoitteeni on: [email protected]- Sanna-Maarit
Valmistuin itse viime keväänä merkonomiksi.
Sain päättötyöstäni K5 ja virheitä päättötyössäni ei ollut. :)
Mihin olet suuntautunut? - Anna
Sanna-Maarit kirjoitti:
Valmistuin itse viime keväänä merkonomiksi.
Sain päättötyöstäni K5 ja virheitä päättötyössäni ei ollut. :)
Mihin olet suuntautunut?Erikoistuin asiakaspalveluun ja markkinointiin. kuinka niin?
- tulevan merkonomi...
Olen itse samassa tilanteessa tällä hetkellä, jonkun verran olen alkanut tekemään opinnäytetyötäni mutta nyt se jotenkin tyssäsi koko homma...Itse teen postimyyntiyrityksistä työni. Siitä löytyy hyvin tietoa, jopa opettajani tuntui olevan tosi tyytyväinen aiheeseen. Mihin linjalle olet suuntautunut? Siitäkin riippuu jo mikä aihe olisi hyvä, itse olen asiakaspalvelun ja markkinoinnin linjalla.
Hyviä aiheita tähän linjaan liittyen voisivat olla mm. : alkoholivero, vertailua kahden laivayhtiön välillä, kahden yrityksen välinen vertailu, halpalentoyhtiöistä saa mukavasti tietoa, yksi aihe olisi myös nämä kauneusleikkaukset kun ihmiset niitä tuntuvat tekevän ja nythän sieltä tv:stä tulee se hurja muodonmuutos -ohjelma juuri siitä aiheesta...
Riittäähän noita...nuo aiheet ovat sellaisia joita omat luokkatoverit ovat valinneet ja opettaja piti niitä tosi hyvinä joten ajattelin nyt mainita niistä muutaman...
tsemppiä sulle! - just me
Aiheena voisi olla mm. matkatoimistojen vertailu, puhelinoperaattorit, postimyynti...
Sain kerran sellaisen sivun josta käydä kattomassa... joku www.msi.org ja sieltä joku "research priorities" -lista...joku kertoi aikoinaan mulle tuon vinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145