merkonomin opinnäytetyö

-hukassa-

Nyt pitäisi sitten alkaa pakertamaan opinnäytetyötä. Ja aihe on vielä hakusessa. Tuolla toisella sivulla näin mielenkiintoisen aihe-ehdotuksen bändien tuotteistamisesta tjs....
Kertokaas siis valmistuneet merkonomit (ja muutkin), ideoita, kokemuksia... niin ja mistä aloittaa..??

5

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

Valmistuin viime keväänä merkonomiksi asiakaspalvelu ja markkinointi puolelta. Tein opinnäytetyöni paikallisesta nuorisotyöstä ja nuorisokahvilasta. Se oli enemmän lähellä mua ja siksi aiheeni tuli siitä. Mun ryhmässä oli esim. sellaisia töitä kuin: yrityksen esittely, jonkun bändin markkinointi, jne..
      Toivottavasti tästä on sulle jotain apua.
      Mulle voit kirjoitella jos haluat neuvoja opinnäytetyöhön liittyvää. Sain työstäni kiitettävän joten virheitä mulla ei ollut kovinkaan paljon.
      Osoitteeni on: [email protected]

• Sanna-Maarit

Valmistuin itse viime keväänä merkonomiksi.
        Sain päättötyöstäni K5 ja virheitä päättötyössäni ei ollut. :)

Mihin olet suuntautunut?

• Anna
        Sanna-Maarit kirjoitti:

Valmistuin itse viime keväänä merkonomiksi.
        Sain päättötyöstäni K5 ja virheitä päättötyössäni ei ollut. :)

Mihin olet suuntautunut?

Erikoistuin asiakaspalveluun ja markkinointiin. kuinka niin?

• tulevan merkonomi...

Olen itse samassa tilanteessa tällä hetkellä, jonkun verran olen alkanut tekemään opinnäytetyötäni mutta nyt se jotenkin tyssäsi koko homma...Itse teen postimyyntiyrityksistä työni. Siitä löytyy hyvin tietoa, jopa opettajani tuntui olevan tosi tyytyväinen aiheeseen. Mihin linjalle olet suuntautunut? Siitäkin riippuu jo mikä aihe olisi hyvä, itse olen asiakaspalvelun ja markkinoinnin linjalla.

Hyviä aiheita tähän linjaan liittyen voisivat olla mm. : alkoholivero, vertailua kahden laivayhtiön välillä, kahden yrityksen välinen vertailu, halpalentoyhtiöistä saa mukavasti tietoa, yksi aihe olisi myös nämä kauneusleikkaukset kun ihmiset niitä tuntuvat tekevän ja nythän sieltä tv:stä tulee se hurja muodonmuutos -ohjelma juuri siitä aiheesta...

Riittäähän noita...nuo aiheet ovat sellaisia joita omat luokkatoverit ovat valinneet ja opettaja piti niitä tosi hyvinä joten ajattelin nyt mainita niistä muutaman...

tsemppiä sulle!

• just me

Aiheena voisi olla mm. matkatoimistojen vertailu, puhelinoperaattorit, postimyynti...

Sain kerran sellaisen sivun josta käydä kattomassa... joku www.msi.org ja sieltä joku "research priorities" -lista...joku kertoi aikoinaan mulle tuon vinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe