keskonen

kookoo2

Minulla syntyi esikoinen rv 33 4 täysin yllättäen. Syytä ei tiedetä miksi niin kävi. Siispä kohtalotoverit; millä viikolla sinun keskosesi syntyi? Paino & pituus? Tiedettiinkö syy? Kauan vauvan piti olla sairaalassa ja kuinka hän jakseli?

1

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannah98756

Mulla syntyi 33 6 esikoinen. 2120g 45cm oli mitat. Oli kaksi vkoa sairaalassa joista neljä pv teholla hengitysvaikeuksien takia. Syytä ei tiedetä. Kohdunkaula alkoi lyhenemään ja makasin kolme vkoa täyslevossa kunnes meni lapsivedet ja tyttö syntyi seuraavana aamuna. Nyt odotan toista vauvaa h33 tänään ja olen ollut viikon jo täyslevossa kotona saman ongelman takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      3754
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      212
      2677
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      58
      1284
    4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      317
      1109
    5. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      60
      965
    6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      821
    7. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      814
    8. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      812
    Aihe