Minulla syntyi esikoinen rv 33 4 täysin yllättäen. Syytä ei tiedetä miksi niin kävi. Siispä kohtalotoverit; millä viikolla sinun keskosesi syntyi? Paino & pituus? Tiedettiinkö syy? Kauan vauvan piti olla sairaalassa ja kuinka hän jakseli?
keskonen
kookoo2
1
1028
Vastaukset
- hannah98756
Mulla syntyi 33 6 esikoinen. 2120g 45cm oli mitat. Oli kaksi vkoa sairaalassa joista neljä pv teholla hengitysvaikeuksien takia. Syytä ei tiedetä. Kohdunkaula alkoi lyhenemään ja makasin kolme vkoa täyslevossa kunnes meni lapsivedet ja tyttö syntyi seuraavana aamuna. Nyt odotan toista vauvaa h33 tänään ja olen ollut viikon jo täyslevossa kotona saman ongelman takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san745315- 1171675
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231610Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301588Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri511545Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a52969- 72896
- 39715
Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa59715Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29709