Minulla syntyi esikoinen rv 33 4 täysin yllättäen. Syytä ei tiedetä miksi niin kävi. Siispä kohtalotoverit; millä viikolla sinun keskosesi syntyi? Paino & pituus? Tiedettiinkö syy? Kauan vauvan piti olla sairaalassa ja kuinka hän jakseli?
keskonen
kookoo2
1
996
Vastaukset
- hannah98756
Mulla syntyi 33 6 esikoinen. 2120g 45cm oli mitat. Oli kaksi vkoa sairaalassa joista neljä pv teholla hengitysvaikeuksien takia. Syytä ei tiedetä. Kohdunkaula alkoi lyhenemään ja makasin kolme vkoa täyslevossa kunnes meni lapsivedet ja tyttö syntyi seuraavana aamuna. Nyt odotan toista vauvaa h33 tänään ja olen ollut viikon jo täyslevossa kotona saman ongelman takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111258
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740