Norwegian

Kolmeseitsemän

Käykö Norweginian lennolla käteinen tai visa electron? Kun toiset sanoo että käy, toiset sanoo ei käy. Yhtiön sivuilta ei oikein vastausta löydy. Entäpä onko siellä koneessa mitään taxfree myyntiä. Mallorcalle lento kyseessä.

11

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentämään433

Omalla lennollani Teneriffalle käteinen kävi maksutavaksi ja kortilta maksut piti maksaa luoton puolelta. Koneessa ei ollut tax free myyntiä.

Hyvää lentomatkaa :)

• Tämä tieto on tosi

Ei käy electron eikä maestro.

• tax free in EU

EU´n sisäillä lennoilla loppui tax free myynti 01.07.1999.
      Jotkut kutsuvat lennolla tapahtuvaa myyntiä virheellisesti tax free myynniksi.
      Sitä se ei ole missään nimessä.

• kymysys

No kerroppas sitten mikä se oikea nimitys on sille lennolla tapahtuvalle "taxfree-myynnille". Minulle on ainakin tullut postitse sillä nimellä olevia katalogeja, joista voi tilata esim. ennakkoon tuotteita lennolle.

• en tiijä varmaks
        kymysys kirjoitti:

No kerroppas sitten mikä se oikea nimitys on sille lennolla tapahtuvalle "taxfree-myynnille". Minulle on ainakin tullut postitse sillä nimellä olevia katalogeja, joista voi tilata esim. ennakkoon tuotteita lennolle.

En tiedä oikeaa nimeä, mutta euroopan lennoilla, lukuunottamatta muistaakseni kanariansaaria ei ole taxfree myyntiä.

Katalogihan saattaa olla tuolla nimellä siksi että siinä on myös lentoja euroopan ulkopuolisiin kohteisiin.

• kymysys
        en tiijä varmaks kirjoitti:

En tiedä oikeaa nimeä, mutta euroopan lennoilla, lukuunottamatta muistaakseni kanariansaaria ei ole taxfree myyntiä.

Katalogihan saattaa olla tuolla nimellä siksi että siinä on myös lentoja euroopan ulkopuolisiin kohteisiin.

Matkanjärjetäjien sivuilla käytetään edelleen tuota nimitystä ja varmasti jokainen tätä ketjua lukeva ymmärtää, mistä on kysymys.

• Oikeesti tietävä

• Prag

Ei käy enää Electron. Aikaisemmin talvella kävi, mutta viime viikolla ei enää otettu ainakaan vastaan. Kysyin ja sanoivat, että se firma mistä kaikki juomat ja sipsit tulee on vaihtunut, ja tästä johtuen ei enää käy Electron. Euroilla pystyi kyllä kanssa maksamaan. Meillä lento Prahaan ja ainakin tuolla lennolla Helsinki-Praha oli se "tax free" myynti. Siinä ei tosin ole alkoholia tai tupakkaa. Hajuvesiä, kelloja ja jotain rasvoja.

• Norwegian

Kiitos vastauksista:)

• Uteliаs

Mitä Norwegian vastasi, kun kysyit heiltä?

(Vai ajattelitko luottaa Suoli24:ssä saataviin puutaheinää-vastauksiin enemmän kuin lentoyhtiön antamiin tietoihin?)

• 4+1

Visa, MasterCard, AMEX ja käteinen. Ainakin tällä lennolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe